על אחדות ואהבה: ליאם גולן מפגין יכולות שירה לראשונה. צילום מסך מהקליפ

על אחדות ואהבה: ליאם גולן מפגין יכולות שירה לראשונה

פרוייקט מוזיקלי ייחודי שכל מטרתו היא לעודד אחדות ואחווה משתחרר הבוקר (ד') ומשתתפים בו 20 אמנים וכוכבי רשת. החל מאבי אבורומי, אושר ביטון, לידור סולטן, ועד ליאם גולן שחושף לראשונה את יכולותיו הווקאליות ומאצ' עבד מ"זוג מנצח VIP"

בעיצומה של מגפת הקורונה נולד לו הפרוייקט המוזיקלי החדש שיוצא הבוקר (ד') - "להתקרב". מגפת הקורונה יצרה ריחוק חברתי, והיא הובילה את המוזיקאים, אלירן אביטל ועדי כבירי, ליצור את הפרויקט המיוחד הזה, שכל מטרתו היא אחדות, אחווה ואהבה. הוא משתחרר היום, בטיימינג מושלם, כשמדינת ישראל בעיצומה של מבצע "שומר החומות", ובהתמודדות עם ימים לא פשוטים. המסר פה ברור וחד - והוא שעלינו להשאר עם מאוחד, אוהב ומקבל, בפרט בימים קשים שכאלה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כאמור, את "להתקרב" יצרו אלירן אביטל ועדי כבירי, שחיברו עוד 18 אנשים, בנוסף אליהם, לקחת חלק בביצוע הסינגל החדש והחשוב הזה. בשיר שיצרו השניים מסופר על פנייה לבורא עולם על מנת להתקרב ולפתוח את הלב באמונה ואחווה. הסינגל גם מלווה בקליפ מרגש וסוחף שמאגד את כל 20 האמנים, ואפילו אפשר הצצה ראשונית ליכולות ווקאליות של כמה כוכבים, כמו ליאם גולן שהולך אחרי אביו, מאצ' עבד בעלה של אדל בספלוב שלא ידענו על יכולות השירה שלו, ושלומי יפרח שגילם את העבריין מאור עזרא בסדרה "השוטרים". 

מי שעוד לקחו חלק בפרוייקט המיוחד, והצליחו להעביר בצורה מקצועית ומרגשת את המסר לאחדות הם: אבי אבורומי, אושר ביטון, אביעד סהר, אברהם חתומה, בן ימין, בן מירן, היוצרים, חגי מולה וחיים איפרגן. עוד השתתפו: ליאור מיארה, לידור סולטן, מאור גמליאל, מיכאל לוי, ניר בנילוש, עומרי 69 ורן שפיר.  

תגובות