סיכומוזיקלי: מתמודד הכוכב הבא נוקם בסטטיק ובן אל. צילום מסך מ"הכוככב הבא"

סיכומוזיקלי: מתמודד הכוכב הבא נוקם בסטטיק ובן אל

עוד שבוע של מוזיקה ישראלית חדשה ומעולה הגיע לסופו, וסוף השבוע שבפתח הוא הזמן המושלם לשמוע בלופים את כל השירים החדשים של השבוע שאולי פספסתם. והפעם בסיכומוזיקלי: לאחר הפרישה מ"הכוכב הבא" נועם בנאי בסינגל חדש, ואור בן ברוך בקאבר לשופטים שהצביעו לו אדום

בכל פעם שמגיע הסופש אנחנו סופר מתרגשים! גם כי אנחנו פשוט מתים על סופי השבוע, וגם כמובן - בגלל הסיכומוזיקלי הקבוע של שישי. ברשימת השירים שאספנו כרגיל במיוחד בשבילכם השבוע תוכלו למצוא סינגל חדש ומטורף לסטפן, סינגל של בר אלפנדרי שלא תוכלו להפסיק לשמוע, וקאבר מיוחד של אור בן ברוך לסטטיק ובן אל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נועם בנאי - בלילות

הזמר והיוצר נועם בנאי התמודד השבוע בתכנית ״הכוכב הבא״ ועבר את האודישן בהצלחה, אך יומיים לאחר האודישן פרסם פוסט בו סיפר שהחליט לפרוש מהתחרות. למרות הפרישה, בנאי לא מבזבז אף לא שניה וכבר השבוע שחרר סינגל חדש. את השיר ״בלילות״ כתב רועי חסן והלחין יחד עם בנאי עצמו, ועל ההפקה גלעד שמואלי. נועם כותב ״אני ממש זוכר את הרגע הזה באמצע הלילה שישבתי על הספה ופתאום רועי חסן שלח לי הודעה קולית. פתחתי אותה ושמעתי את רועי בחצי דיבור חצי שירה מזמזם את ׳בלילות׳ באקפלה״, ומוסיף ״היה לי ברור שהשיר הזה שלי״. אהבנו והתמכרנו, וגם אנחנו מסכימים שאין זמר יותר מתאים לשיר הזה מאשר נועם בנאי.

לסיכום: לגמרי כוכב

 

בר אלפנדרי - עבודה

השבוע הזמר בר אלפנדרי שחרר סינגל חדש עם קצב מגניב וכיפי בשם ״עבודה״. את השיר כתב בר עצמו והפיק נדב לנדסמן. אלפנדרי כתב ״בכמה מקומות בחיים מצאתי את עצמי עובד רק כדי לסמן וי, לעבור את היום ולהגיע הביתה. אבל לאט לאט, התחלתי לשכוח למה מלכתחילה אני עובד כל כך הרבה. נכנסתי חזק לתוך הלופ. והחלומות? הם כבר יחכו לי אחרי העבודה״, ומקדיש את השיר לכל מי ששכח לנשום רגע במירוץ המטורף של החיים. אנחנו כבר מכורים לקצב ולקליפ המגניב, ואין ספק כי הפעם, כמו בכל פעם, בר אלפנדרי פשוט עשה עבודה (דה דה) מעולה! 

לסיכום: לא מפסיקים להאזין

 

רוי סופר - איך עשית

כל שיר של רוי סופר מצליח להיכנס לנו לראש בתוך רגע, וגם השיר החדש ששחרר השבוע - ״איך עשית״ (שכתב, הלחין והפיק בעצמו). מאז שהחל את הדרך המוזיקלית שלו אנחנו עוקבים אחר כל שיר חדש שהוא משחרר, ואנחנו נהנים לראות איך משיר לשיר רוי מתקדם ומתעלה על עצמו, ולאט לאט מקבל את הקו המוזיקלי שהוא רק שלו ולא נשמע כמו אף אחד אחר. גם השיר החדש הוכיח לנו שרוי יודע בדיוק מה המוזיקה שהוא רוצה לשחרר לעולם, ואנחנו פשוט חולים עליו.

לסיכום: איזה מוכשר!

 

סטפן - Vida Loca 2

כנראה שסטפן פיצח את המתכון להצלחה, כי כל דבר חדש שהוא מוציא פשוט לא יוצא לנו מהראש. לפני כשנה וחצי שחרר סטפן סינגל בשם “Vida Loca”, שהפך ללהיט וגרף אחריו עד כה מעל ל-14 מיליון צפיות ביוטיוב! השבוע החליט סטפן לשחרר חלק שני לשיר- “Vida Loca 2”, ואנחנו עפים על זה ברמות! כמובן שגם החלק השני, כמו הראשון ובעצם כמו כל שיר של סטפן, מגיע יחד עם אתגר טיקטוק, וגם אליו אנחנו מודים שכבר התמכרנו.

לסיכום: הלכנו לשמוע שוב!

 

פסטיביי - צאי לי מהראש

פסטיביי, הלא הוא יואב דגני, הוא יוטיובר מצליח עם מאות אלפי צפיות על הסרטונים שלו. השבוע דגני החליט לחשוף גם את הצד המוזיקלי שבו, ופרסם בערוץ היוטיוב שלו סינגל בכורה. השיר ״צאי לי מהראש״ נכתב והולחן על ידי עמית עגנון, והופק על ידי חן מליניאק. על הקליפ המגניב אחראי לא אחר מאשר בן זיני, שאחרי על הבימוי והתסריט של הקליפ, וגם על הניהול של דגני יחד עם רון טרויאן. השיר תפס חזק את האוזן של הקהל ותוך יום אחד בלבד הספיק לטפס למקום החמישי ברשימת הסרטונים החמים של יוטיוב. אם ככה זה התחיל, אנחנו צופים לו עתיד מצליח.

לסיכום: לא יוצא לנו מהראש

 

בן ימין - בשבילך

אם עוד לא שמעתם על בן ימין, אז לגמרי הגיע הזמן שתכירו אותו. השבוע שחרר הזמר סינגל חדש בשם ״בשבילך״, אותו כתבו אלירן אביטל ועדי כבירי, והפיק גיא דאן. ימין הוא אחד הקולות היותר מרגשים וחודרים ששמענו, והוא מצליח להעביר בנו צמרמורות בכל פעם מחדש. בשיר הוא מצליח להדגיש בדיוק את הצדדים בשירה שלו שנוגעים לנו בדיוק בנקודות הנכונות, ואנחנו לא מפסיקים להאזין לשיר שוב ושוב מהרגע שיצא ושמענו אותו בפעם הראשונה.

לסיכום: הפציץ ובענק

 

דניאל ענבר - ספינה

אמן חדש שנתקלנו בן השבוע לראשונה הוא דניאל ענבר, שהוציא השבוע שיר חדש. את השיר ״ספינה״ כתב ענבר עצמו, הלחין שחר יוסף והפיק ערן גולדברג. בחשבון האינסטגרם שלו כתב על השיר: ״השיר הזה מקבל את העצב בברכה. במקום הניסיון המתאמץ לשדר עסקים כרגיל, אני מתמסר לתחושה המגעילה של פוסט פרידה: החרדה, הכעס וההבנה שגם לי יש חלק גדול בסוף של הסיפור הזה״. אהבנו מאוד את השיר ואת מה שעומד מאחוריו, ואנחנו יותר משמחים שנתקלנו באמן הזה שאנחנו לגמרי הולכים להמשיך ולעקוב אחר המוזיקה החדשה שלו מעכשיו.

לסיכום: התרגשנו

 

שווה האזנה

אור בן ברוך בקאבר לסטטיק ובן אל

השבוע כוכב הבא שודר האודישן של אור בן ברוך, שביצע את השיר ״עכשיו או לעולם״ של עידן רפאל חביב. אמנם אור עבר את האודישן והרים את המסך, אך צמד השופטים סטטיק ובן אל החליטו דווקא שהקול שלהם יהיה אדום הפעם. למרות האדום, בן ברוך פרסם השבוע קאבר באינסטגרם לשיר ״יאסו״ של השניים יחד עם עדן בן זקן וסטפן, וצירף את הכיתוב - ״הם הצביעו לי אדום אז הרסתי להם את השיר״. אנחנו דווקא חושבים שהשיר נשמע אפילו יותר טוב עכשיו, ומאיתנו זה לגמרי כחול! 

תגובות