סיכומוזיקלי: לי בירן חוגג יום הולדת ועדן חסון מפציץ. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: לי בירן חוגג יום הולדת ועדן חסון מפציץ

יום שישי הגיע, ואיתו גם הסיכומוזיקלי! השבוע ברשימה יש לנו להיטים חדשים של הזמרות והזמרים הכי מדהימים שיש! בינהם: עדן חסון, לי בירן, הדר פרג'ון, לורן פלד ועוד...

עוד שבוע הגיע לסיומו, וזה אומר שהגיע הזמן לסיכומוזיקלי שלנו! גם השבוע אספנו עבורכם את המוזיקה הישראלית החדשה שיצאה ואהבנו במיוחד, השבוע תמצאו ברשימה את לי בירן עם סינגל חדש במיוחד לכבוד יום ההולדת שלו, עדן חסון שממשיך להפציץ, דודי בוזגלו שמפתיע ועוד רבים וטובים. האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לורן פלד - הו מותק

רק משמיעת פתיח השיר "הו מותק" התחילה לנו צמרמורת. ברגע שלורן פתח את פיו והתחיל לשיר, הרגשה חדשה הגיעה וברגע אחד קטן כל העולם החיצוני נעלם עד סוף השיר. לורן פלד כבר הוציא בעבר אלבום אך לא היה שלם איתו ולכן עכשיו הוא בדרך לאלבום הבא - חשוף ומרגש. על המילים, הלחן, העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי כמובן לורן. הדבר המשמעותי והמיוחד בשיר ובכלל בקול המיוחד של לורן זה שהוא לא צריך להתאמץ בשביל לרגש אותנו. הכל מרגיש מאוד אמיתי ומהלב ואהבנו את זה בטירוף. לורן הוא אמן אמיתי. כזה שאנחנו פשוט אוהבים לגלות ולהקשיב לו והלוואי שיצא כבר האלבום כדי שנוכל לשבת ולהקשיב לו ברגעים שבא לנו להירגע, לבד עם הקפה.

לסיכום: פשוט מיוחד

 

לי בירן - משהו אחר

לי בירן שחגג אתמול (ה’) את יום הולדתו ה-32, שחרר גם סינגל חדש בטיימינג מעולה! הסינגל מדבר על החיים של אחרי החתונה עם אליאנה, על מה השתנה במערכת היחסים ביניהם ועל הקסם שנוצר. הסינגל אף מלווה בקליפ צבעוני בהשתתפות עופר חיון וליאל אלי שלגמרי כבש אותנו. תמיד אוהבים לשמוע מוזיקה חדשה מלי וכרגיל, בדיוק כמו בכל פעם אנחנו פשוט מתאהבים בו מחדש.

לסיכום: מאוהבים!

 

יונתן קלימי - סימני פרידה

יונתן קלימי הוא אחד השמות החמים בתעשיית המוזיקה. הוא אחראי על כתיבתם של לא מעט להיטים שאתם כנראה לא מפסיקים לשנן היטב את המילים שלהם. לאחרונה, החליט קלימי לעבור אל קדמת הבמה ולהתחיל להוציא את המוזיקה שלו. השבוע שחרר את הסינגל השלישי שלו "סימני פרידה" שלגמרי נגע בנו בנקודות הכי רגישות ועמוקות.

לסיכום: מחכים לשמוע עוד!

 

עדן חסון - כולנו רוצים אהבה

עדן חסון שחרר השבוע את הסינגל האחרון מתוך שורת שירים ששוחררו במיוחד עבור המופע שלו בהיכל מנורה, את הסינגל כתב יחד עם דולי ופן ויעקב למאי והוא לגמרי פוטנציאל ללהיט! השיר מדבר על הרצון האמיתי לאהבה ועל החיפוש אחריה, שיכול לפעמים להיות מתיש.

לסיכום: אוהבים אותך עדן

 

דודי בוזגלו - מטקות

דודי בוזגלו הוא לגמרי שם שכדאי לזכור! מדובר באמן מוכשר שכבר כמה שנים מוציא סינגלים במטרה לעשות פשוט את הדבר שהוא הכי אוהב. הסינגל החדש ששחרר השבוע נקרא "מטקות" והוא שונה מהסגנון של הסינגלים עד כה, אבל מוצלח לא פחות, אנחנו לגמרי צופים שיהפוך ללהיט!

לסיכום: מרענן ומיוחד

הדר פרג'ון - האהבה שלנו

החודש יוצא אלבום הבכורה של הזמרת והראפרית המדהימה הדר פרג'ון. רגע לפני, היא משחררת אלינו את השיר "האהבה שלנו" ומביאה אלינו את המקום הכי כואב ואישי שלה. עם כמה שמרגישים את הכאב בקול של הדר כששרה ומצליחה לרגש אותנו, גם מביאה תקווה ומראה את דרך ההתמודדות המיוחדת שלה וזו המוזיקה. כך מספרת על השיר - "השיר הזה נכתב בדם ליבי ברגע אינטימי וכואב שלי לבד בחדר, בדמעות. לדעת שמישהו שהיית מורידה בשבילו את הירח וויתר עלייך זו אחת התחושות הכי כואבות שיש". אחר כך ממשיכה ומוסיפה - "אולי אני נאיבית, אבל אני עדיין מאמינה שיגיע היום שבו אני אמצא את האחד שהוא פייטר כמוני".

לסיכום: מדהימה!

 

פול טראנק וגאיה אלבס - עיניים

השיר החדש שיצא השבוע של פול טראנק "עיניים" נכתב על סבב הלחימה שהייתה השנה ועל הרצון הרב והניסיון להתנתק מהכל ברגעים האלה. את השיר מבצעת איתם גאיה אלבס שאותה הכיר גל ניסמן בסדנת אמן שהעביר והחליט שהקול המיוחד שלה יכול להתחבר. התוצאה? לא פחות ממושלמת. השיר פשוט נעים ובעיקר קל מאוד להזדהות איתו עם המציאות הקשה שאנחנו נמצאים בה לפעמים והרצון לקחת הפסקה לפעמים - תמיד נמצא. על המילים של השיר אחראי גל ניסמן שגם הלחין אותו עם זהר ברזילי. על ההפקה המוזיקלית זהר ברזילי עם אריאל קשת. בקרוב יצא האלבום שיאסוף שירים שיצאו ולא נכנסו לאלבום יחד עם עוד חמישה שירים חדשים שזה אחד מהם.

לסיכום: אהבנו מאוד

 

דיוויד כרמל - לבד בלילה

עם דיוויד כרמל ערכנו בעבר ראיון באתר כשיצא הסינגל הקודם שלו "טיפה של שקט" וכבר אז הוא עשה עלינו את הרושם הכי מדהים שיש. השבוע דיוויד הוציא שיר חדש הנקרא "לבד בלילה" ומציג לנו צד אחר שלו שרק חיכה לצוץ. את השיר כתב והלחין דיוויד ויחד עם אברהם שבת גם עיבד והפיק מוזיקלית. כמויות הכישרון שלו ענקיות ואנחנו בטוחים שזו רק התמצית ממה שעוד יבוא.

לסיכום: כוכב

 

לירי לומברוזו - האני קיוט

כששאלו את לירי לומברוזו מה השאיפה הגדולה שלה היא ענתה "להשפיע ולשנות". לירי החליטה לדון בשיריה בנושאים חשובים שמעסיקים בני נוער כמו: אפליות, חרמות, שברוני לב, דכאונות וחרדות. השיר החדש שלה "האני קיוט" שאותו כתבה והלחינה, מדבר על החוויה שלה מעולם הדייטינג של בני הנוער כשלרוב מתעסקים בעיקר במראה החיצוני והדברים השטחיים במקום העומק והנשמה של השני. השיר נכתב על ידי תמיר חיטמן, לירי לומברוזו ועומרי 69 סגל שגם הפיק מוזיקלית. בנוסף, הוא מאוד קליט וכיפי ואנחנו התלהבנו!

לסיכום: ממוקדת מטרה

 

שווה האזנה:

טלי ואמילי קופר - להיטי 2021

את האחיות קופר פגשנו לראשונה כאשר הקסימו אותנו באודישן נפלא לתוכנית המציאות "ישראל גוט טאלנט", ואף לאחרונה נפגשנו עם טלי לראיון מיוחד. השציים מוכיחות שעדיין יש להן את זה בסיכום מוזיקלי שנתי וייחודי שלהן, לגמרי אהבנו!

 

 

 

 
תגובות