סיכומוזיקלי: כל הכוכבים הגדולים במקום אחד. צילום מתוך ערוץ היוטיוב גלגלצ

סיכומוזיקלי: כל הכוכבים הגדולים במקום אחד

רגע לפני שכולנו נפגשים עם המשפחה לכבוד ליל הסדר והשירים המוכרים שכולנו אוהבים, גם השישי אנחנו כאן עם הסיכומוזיקלי והפעם - עדן חסון מפתיע, רביב כנר ונוי פדלון באלבומים חדשים ונונו שרה "מה נשתנה"?! הצטרפו אלינו כדי לגלות את כל מה שחדש במוזיקה השבוע • האזנה נעימה!

אנחנו כבר מאורגנים לסדר, עם ההגדות על השולחן והשירים שכולנו מזמזמים ורק מחכים שיצאו במשך שנה אבל - רגע אחד לפני סידרנו לכם את כל הלהיטים המטורפים שיצאו השבוע מכל הכוכבים הענקיים שכולנו אוהבים. מוזמנים להצטרף!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עדן חסון - בואי נישן על זה

ממש השבוע הכריז עדן חסון על מופע ראשון בפארק הירקון בתאריך ה-2.6.22 ויחד עם ההכרזה המטורפת הזו, גם הוציא את הסינגל החדש שלו "בואי נישן על זה". את השיר כתב והלחין יחד עם הצמד Triangle שאחראים להרבה להיטים שאנחנו אוהבים ("יהלום", Set Me" "Free, "דובשנייה" ועוד). הפעם, מגיע עדן חסון עם להיט ענק ושונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע ממנו ובהחלט אהבנו!

לסיכום: להיט מבטיח

 

רביב כנר - רסיסים

אף פעם לא נמאס לנו לשמוע את רביב כנר ובמיוחד לא עכשיו, כשהוציא את אלבום הבכורה שלו הנקרא - איך לא? "רסיסים". וזה מה שהיה לו להגיד על המאורע - "האלבום בחוץ! תשעה שירים שכל אחד הוא עוד חתיכה מהלב שלי. רצף של שירים שעבדתי עליהם כל כך הרבה זמן, שעות של מחשבה ושל יצירה. הכי חשוף, הכי אישי עכשיו כולו שלכם ואני כל כך גאה שסוף סוף זה קורה. תודה ליוצרים ולאנשים המדהימים שליוו אותי בתהליך, ותודה לכם קהל יקר על כל התמיכה והאהבה עכשיו כשהאלבום בחוץ אני מתרגש אפילו יותר לפגוש אתכם בקיץ הקרוב על הבמות ולשיר ביחד אתכם את השירים האלו שארוזים כולם בפסקול אחד - תשעה שירים, אלבום חדש, תהנו". מרגש!!

לסיכום: בדיוק מה שרצינו

 

נוי פדלון - טריו 2

ממש לא מזמן היא שחררה את ה-EP הראשון "טריו" ועכשיו היא חוזרת שוב עם "טריו 2" הכולל 3 שירים ו-3 פודקאסטים. הראשון השאיר אותנו בשוק וגם זה מלא בנוי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. וזה מה שנוי סיפרה - "החלק השני מהאלבום השני חוזר למקום המוכר שאני אוהבת ונוח לי בו - שירי אהבה. גם אהבה טובה וגם לא. ולכן דמעות וחיוכים מסכם לי את זה יפה. שיר שכתבתי עם צליל קליפי והופק אצל ינון יהל. שיר שמדבר על התאכלס של האהבה, על זה שלא הכל מתוק ויש גם ריבים". ומוסיפה בסוף - "אני חושבת שאהבה זה משהו שהוא אינסופי. כל אהבה. ולכן שירי האהבה הם על זמניים ואף פעם לא נמאס מהם, לי לפחות".

לסיכום: מוכשרת

 

עילאי אלמקייס - פרק אחרון

את עילאי כולנו זוכרים בתור אחד המתמודדים האהובים עלינו בעונה האחרונה של "אקס פקטור לאירוויזיון". הביצועים שלו מהתוכנית עומדים על מעל ל-8 מיליון צפיות ואין ספק שמדובר בזמר מוכשר. לאחרונה הוחתם בחברת ייצוג האמנים Gaga Mangement בניהולם של אורון כלפון ויואב גרוס ועכשיו - סוף כל סוף, הוא מוציא את השיר שלו "פרק אחרון" שנכתב על ידי טליסמאן, פאר טסי וגלעד "MARKO" מרקוביץ'. השיר ממכר לגמרי ואנחנו הוספנו לפלייליסט!

לסיכום: הולכים לשמוע עליו עוד המון

 

עוזאל - אפיל תחינתי

כבר ידוע שאנחנו מעריצים של עוזאל ועם הלהיטים הקודמים שהוציא - אין ספק בכלל שהוא מכוון אל המקום הנכון. השבוע, יחד עם רוחות חג הפסח, שחרר עוזאל את הסינגל החדש - "אפיל תחינתי". שיר שמצד אחד מלא ברוח ואמונה אך עדיין שומר על הסגנון הייחודי והמרהיב שלו ועם רגש מדהים שלא עוזב אותנו. עוזאל: "בזמנים כאלה לפעמים צריך לפרק הכל כדי להרכיב מחדש, ההתבודדות היא אפשרות לפנות לעצמך מקום להתחבר לאמת הפנימית שלך. אני חושב שבימים כאלה זה הכרחי מתמיד".

לסיכום: הכוכב שלנו!

 

אורין ציון, יגל אושרי וג'הבי - יאללה בלאגן

אורין ציון נחשב לאחד מהדיג'יים המובילים בישראל והגיע הזמן שגם הוא ויעבור לקדמת הבמה בתור אמן. בעקבות הרצון העז להגיע לשם, החל עם הפרויקט האישי שלו שבו הוא מארח אמנים שמצטרפים אליו להרפתקאה לגילוי הדברים שהוא מאמין בהם במוזיקה ורוצה לשתף עם כולם. השיר "יאללה בלאגן" שהוציא בשיתוף יגל אושרי וג'הבי הוא הראשון מתוך הפרויקט. כך מספר אורין - "מתחילת דרכי כדיג'יי התחלתי ליצור וחלמתי על הרגע בו אוכל להגיע למקום פנימי ומקצועי שלם שיאפשר לי להפוך את החלום למציאות ולהוציא את האמן שבי החוצה". ומוסיף "המוטו שהנחה ומנחה אותי כל הזמן הוא שההצלחה תלויה רק בך ולא באף אחד אחר אלא הכל עניין של זמן. אם אתה מאמין שתצליח – אתה תצליח".

לסיכום: צעד מטורף

 

פז פרל - שמשהו יקרה הלילה

את השם פז פרל בטח כבר תזהו מהעבר - בין אם זה מהתוכנית "נינג'ה ישראל" שם שר את השיר "סבטה" שהקדיש למתמודדת בתוכנית או שדווקא תצליחו לזהות את הקול שלו בתור המדובב של בר מוח מ-"דרדסים", ג'ורג' מ-"קפטן תחתונים", פאדל מ-"מיה ואני" או קריק מ-"טרולים". בכל מקרה, אין ספק שמדובר בבן אדם מוכשר וזמר מדהים. השבוע שיחרר את האלבום הראשון שלו "שמשהו יקרה הלילה" וזה מה שהיה לו להגיד - "זה לקח כמעט 8 שנים, לאזור אומץ ולהתחיל, לשחרר אחיזה, עשרות נגנים, נסיעות לאולפן בין הצגות, לילות של כתיבה, דמעות, התחבטויות, גניזות, הקלטות מחדש, עד שהגיע הרגע המיוחל והנה ארוז לו המסע שלי- בין בדידות לאהבה, בין תל אביב הפרועה לילדות התמימה, בין לילות של חיפוש עצמי לבקרים של הגשמה. בין זכרונות לשכחה, הנשמה שלי בתוכו והלוואי שיגיע לכמה שיותר לבבות וייגע בהם כי זה ייעודו האמיתי. אף פעם אל תוותרו על החלומות שלכם".

לסיכום: מרגש

שווה האזנה

נונו - מה נשתנה

הנה משהו קצת שונה בנוף ששמחנו לגלות השבוע. הזמרת ששיגעה את כל הרשתות החברתיות ואותנו גם כמובן, התארחה אצל עידו פורת בגלגל"צ ושרה את מה נשתנה במיוחד לכבוד פסח. אנחנו התלהבנו בטירוף! לקחה את השיר לסגנון המיוחד שלה ויצרה ביצוע מדויק!

 

לי בירן - יחפים

אין מתנה יותר מדהימה לפסח מהביצוע הנדיר שלו לשיר "יחפים" של יסמין מועלם. לקבל קאבר מלי בירן זה הרבה יותר ממה שאנחנו יכולים לבקש. היה כל כך מרגש להקשיב לזה וכמה שאנחנו מאוהבים בו כבר, זה רק ממשיך לעלות. רוצים רק עוד!

 
תגובות