שיר טירוף: אור עמרמי ברוקמן וים רפאלי משלבים קולות בשיר חדש. באדיבות יח"צ

שיר טירוף: אור עמרמי ברוקמן וים רפאלי משלבים קולות בשיר חדש

אור עמרמי ברוקמן וים רפאלי משחררים היום (א') את שיתוף הפעולה הכי מרגש שאפילו לא ידעתם עד כמה אתם צריכים! • הנה כל הפרטים

שניהם יוצרים מוערכים מוכשרים ועסוקים, שכנראה שאתם כבר מכירים ושמעתם כמה פעמים, כך שזה לא מפתיע ששיתוף הפעולה הזה יצא מוצלח במיוחד. את אור אתם כנראה מכירים מהעונה הקודמת של הכוכב הבא בה הגיע עד לגמר ושבה את ליבם של כולם. אור הוציא מאז מספר שירים כמו "מאין באתי", "ורוד זוהר" ו-"איפה את היום". את ים רפאלי אתם כנראה מכירים מאחד השירים שלו "שהכאב ימצא לו חברים", "מילים שהייתי אומר לך" ועוד. שניהם גם מפתחים במקביל קריירת משחק עטורה בפרסים הן בתיאטרון, הן בטלוויזיה ובקולנוע. בתוך כל הטירוף הזה, השניים נפגשו לסשן בו לדבריהם נוצר חיבור מיידי, ויצרו שיר מרגש ששוחרר הבוקר (א'). ממליצים לכם לשים אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר כתבו והלחינו שניהם יחד, בעיבוד והפקה מוזיקלית של אריאל טוכמן. השיר הוא שיר אהבה בצורת דואט, ומה שבעינינו מיוחד בו היא העובדה שהוא נכתב בשתי נקודות מבט, משתי חוויות אישיות של שני היוצרים.

 

אור מספר על יצירת השיר: "כשאני מתחיל ליצור שיר חדש, אני אף פעם לא יודע באמת מה יצא בסוף. החיבור המוזיקלי עם ים היה מיוחד מאוד ובזכות החיבור הזה נולד השיר "טירוף". בשיר קיימת אמת גדולה וכנות מיוחדת שהרגשתי שחשוב להביא כשמדברים על נושא חשוב כמו אהבה. כעבור שנה אני לגמרי מוכן לחשוף אתכם ליצירה המשותפת שלנו וזה אכן טירוף".

וזה מה שאמר ים: "את השיר הזה כתבתי לבת הזוג שלי ומבחינתי זה לא משנה כמה פעמים אגיד לה שאני אוהב אותה, זה אף פעם לא ימלא את המרחב הזה שנשאר בין המילה למה שאני באמת מרגיש. כי לנסות לכמת רגש ולהתיימר להסביר אותו - זה כמו לנסות לשפוך את כל הים. זה לאהוב בטירוף".

תגובות