ארבע שנים לזכייה: נטע ברזילי משחררת קליפ בינלאומי חדש ומושקע. ערן לוי

ארבע שנים לזכייה: נטע ברזילי משחררת קליפ בינלאומי חדש ומושקע

בדיוק ארבע שנים אחרי שזכתה באירוויזיון וחייה השתנו, נטע ברזילי משחררת הערב (ה'), בדיוק רגע לפני חצי גמר האירוויזיון את הקליפ לשירה "I LOVE MY NAILS". ואפשר לסכם אותו בוואו

את נטע ברזילי אין כבר לצורך להציג וגם ברחבי העולם היא כבר יצרה לעצמה שם גדול. היום הוא בטוח תאריך מיוחד בשבילה, כי בדיוק לפני ארבע שנים זכתה באירוויזיון והפכה לתופעה באירופה ואפילו בארצות הברית. לפני כמה חודשים התגלה לנו שהיא חתומה בחברת התקליטים של דיסני מיוזיק ושחררה כבר מספר שירים בינלאומיים ובניהם השיר "I LOVE MY NAILS" שהיום (ה') היא משחררת אליו קליפ מושקע במיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כזכור, השיר מדבר על התגברות מפרידה באמצעות האהבה לעצמך. נטע מספרת שלאהוב את הציפורניים שלך זאת מטאפורה ללאהוב אותה - "השנה גיליתי שהתרופה הטובה ביותר ללב שבור זה בניית ציפורניים. יש הנוהגים לומר ששמים את הלב על השולחן, אני שמה את שלי על הציפורניים. תקשיבו לגוף שלכן, תאהבו את הציפורניים שלכן, תאהבו את עצמכן".

 

לקליפ שביים רועי רז יש אווירה קסומה כשרואים אותו. הוא צבעוני ופרחוני. בהתחלה רואים את נטע על הרצפה ואחרי שהיא מסתכלת על הלק בציפורניים היא לאט לאט קמה ומתחילה לרקוד עם עוד עשרות רקדנים מסביבה. בהמשך גם אפשר לראות אותה הולכת לקוסמטיקאית ומחליפה ציפורניים לצבעים צבעוניים ושמחים מה שמאוד גם מתקשר למילות השיר.

אין ספק שהרמה של הקליפ מאוד גבוהה ולא נופלת מהקליפים של האמנים הכי נחשבים היום בתעשייה. כבר מהצפייה הראשונה המילה הראשונה שחשבנו עליה היא וואו. מה שמדהים עוד יותר שזה קליפ בתוצרת של במאי ישראלי והוא יצר קליפ שאנחנו לא מרבים לראות הרבה שארץ ועל זה מגיע לו את מלוא ההערכה.

תגובות