ברוכים הבאים לבלאגן: הסינגל החדש של הראל סקעת ונורוז. רן יחזקאל

ברוכים הבאים לבלאגן: הסינגל החדש של הראל סקעת ונורוז

אחרי שהושמע לראשונה על הבמה המרכזית במצעד הגאווה בתל אביב, היום (ג') יוצא הסינגל החדש "ברוך הבא לבלאגן" עם שיתוף פעולה מפתיע של הראל סקעת ונורוז

על רקע חגיגות הגאווה של חודש יוני והמצעדים, נראה כי תעשיית המוזיקה הישראלית חוגגת גם היא עם שירים קליטים וקצביים, קליפים מושקעים וגם שיתופי הפעולה צבעוניים ומפתיעים. מה שהתחיל בשיתוף הפעולה של נועה קירל ותותית (חצי מהצמד "תותית ומילעל"), המשיך בשיר של נסרין ועדן דניאל גבאי ומגיע גם היום (ג') בצורת סינגל חדש שקשה להפסיק לשמוע - "ברוך הבא לבלאגן".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל מציג שיתוף פעולה שלא חשבנו שאי פעם יקרה - הזמר האהוב ויוצא "כוכב נולד" הראל סקעת, יחד עם אחד הקולות החדשים והבולטים במוסיקה הישראלית - נורוז. בהאזנה לסינגל, נראה כי שיתוף הפעולה מפתיע לטובה על אף הז'אנרים השונים של השירים שלהם, השניים מצליחים ליצור יחד עם הצמד האהוב דולי ופן (ששמם כתוב על הרבה להיטים בשנים האחרונות) להיט אדיר, שמשלב בו את ז'אנר הפופ האהוב יחד עם נגיעות ים תיכוניות. בנוסף, בסינגל מצליח סקעת להביא צד שונה שלו ממה שראינו עד היום ומוכיח באופן חד משמעי שהוא יכול לקלוע בכל הסגנונות, אם מדובר בשירים שקטים יותר ועכשיו גם בשקטים פחות.

 

יחד עם הקליפ הצבעוני, שמציג את סקעת במלוא תפארתו - ההומור, האלגנטיות ויכולות ההופעה המצוינות שלו לצד 12 רקדנים - הסינגל "ברוך הבא לבלאגן" הוא בהחלט בלאגן במובן הטוב של המילה!

תגובות