סיכומוזיקלי: עומר אדם בשיר מיוחד ועדן חסון משלב. מתוך ערוץ היוטיוב של גלגלצ

סיכומוזיקלי: עומר אדם בשיר מיוחד ועדן חסון משלב

עוד שבוע עבר, עוד סיכומוזיקלי כבר כאן ואנחנו כל כך עייפים מהשבוע הארוך שעבר עלינו שכל מה שנשאר זה רק לשבת ביום שישי ולהאזין למוזיקה החדשה והאהובה עלינו שיצאה השבוע. הפעם מחכים לנו לא מעט זמרים מוכרים ברשימה - עומר אדם, אודיה, גיא ויהל וגם - עדן חסון • האזנה נעימה!

איזה שבוע ארוך היה. בזמן שכולם חגגו את ערב החג וישבו בסוכות, יצאה גם מוזיקה חדשה שאין מצב שאתם רוצים לפספס. עומר אדם מפתיע עם שיר חדש, אודיה עם שיתוף פעולה סודי ועדן חסון עם ביצוע מיוחד לשני שירים שלו. רוצים לשמוע עוד? מוזמנים להצטרף!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עומר אדם - פילהרמונית של טירוף

בכל פעם שעומר אדם מוציא שיר חדש, הוא גם מפתיע אותנו מחדש. השבוע, שיחרר בהפתעה אמיתית את "פילהרמונית של טירוף. את השיר כתבו לו אלעד טרבלסי, אסף צרויה ועידן בקשי עם עיבוד של אסף צרויה. השיר יושב על עומר בצורה מעולה, בדיוק כמו בשאר השירים שלו ובטוחים שהולך להפוך לאחד השירים המושמעים ביותר בזמן הקרוב.

לסיכום: להיט!

 

אודיה & **** - האמת

ולכל מי שעוד לא מכור לשירים של אודיה (שממש לא מזמן הפציצה עם מופע ענק ומיוחד בקיסריה), השבוע היא הוציאה שיר חדש "האמת" שכבר הספיק לכבוש את המקום הראשון בסרטונים החמים ביוטיוב עם קרוב ל-300,000 צפיות ביום אחד בלבד. האדם שאיתו היא שרה את השיר נקרא רואי אדם שהתאים בצורה מדויקת. ממש בקרוב היא תכריז רשמית על התאריך למופע הענק בהיכל מנורה מבטחים ואנחנו לא יכולים לחכות!

לסיכום: ממכרת

 

גיא ויהל - אין גבול

רגע לפני האלבום שבדרך (שממנו אנחנו לגמרי מתרגשים) שבו יהיו שירים בהם גיא ויהל משתפים פעולה עם כותבים ומפיקים שונים - יצאו השבוע עם שיר חדש הנקרא "אין גבול" שאותו כתבו ויצרו עם המפיק והכותב המדהים והאהוב סתיו בגר. מופע העשור שלהם כרגע רץ בארץ ואלו המופעים הקרובים שאסור לכם לפספס - 13/10 זאפה ירושלים, 21/10 זאפה הרצליה (מופע צהריים), 1/12 גריי תל-אביב ו-22/12 זאפה חיפה.

לסיכום: מוכשרים ואהובים

 

דודו אהרון & חיים ישראל - זה יום גדול

"זוכר את עצמי ילד קטן מסתכל על התמונה של הרבי ומחייך! כיהודי ששומר כשרות, בכל מקום שהופעתי בעולם ידעתי שמחכה לי בית ואוכל כשר וחם בבית חב״ד ובכל פעם הייתי מתפעל מחדש כמה הרבי הנהיג את שלוחיו וחסידיו לעזור לכל יהודי אשר נמצא בכל נקודה בעולם!" כך סיפר דודו, שיצר יחד עם רמי לב, חיים נחמן וחיים ישראל את השיר הזה לכבוד הרבי מלובביץ לציון יום הולדתו ה-120.

לסיכום: מיוחד

 

תמר אופיר - כמו סופה

השבוע שיחררה תמר אופיר את הסינגל השני שלה – "כמו סופה" אחרי ההצלחה הקודמת של "כבר שבוע". את השיר החדש היא כתבה והלחינה בעצמה יחד עם ההפקה של אורי זך ויחד יצרו שיר מהמם ומיוחד. זה מה שסיפרה תמר: "השיר מדבר עליי: לפעמים אני מרגישה שאני כמו סופה, לפעמים זו סופה שמחרבת את הכל בגלל העוצמות שיש לי, ומהצד השני יש לי יכולת לסחוף אליי אנשים כמו סופה. ההילוך הדק על קו התפר הזה שבין המודעות שלי לעוצמותיי ולדעותיי כאישה חזקה לבין העובדה שיש בי עוצמות שאיני יכולה להתעלם מהן – מבטאת את תחושותיי ותפיסתי לגבי השיר".

לסיכום: מחכים לשמוע עוד

 

שווה האזנה

עדן חסון - בואי נישן על זה + מבטיח

השבוע גם התארח עדן חסון בגלגלייב אבל עם עידו פורת הפעם וביצע שילוב מיוחד של שני השירים "בואי נישן על זה" ו-"מבטיח". הביצוע מושלם וכל אחד שאוהב את השירים של עדן, ישמח ויאהב להאזין לזה.

 
תגובות