אושפיזין מוזיקליים: האירוחים שהכי אהבנו בשירים. שי פרנקו, גלעד בר שליו

אושפיזין מוזיקליים: האירוחים שהכי אהבנו בשירים

מ"דובשנייה" ועד "Shallow": האושפיזין נמצאים בכל מקום - וגם בפלייליסט! קבלו כמה מהאירוחים שהכי אהבנו בשירים הגדולים של השנים האחרונות

מי אמר שאושפיזין זה רק בסוכה? הרכבנו עבורכם פלייליסט של כמה מהאירוחים הכי מושלמים של אמנים בלהיטים הגדולים של השנים האחרונות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אמיר ובן מארחים את: ג׳יין בורדו

אחד מהלהיטים הבולטים של השנים האחרונות, וכאלו שעשו לנו קצת חשק לעבור לגור בתל אביב. השילוב של אמיר ובן יחד עם ג׳יין בורדו היה כל כך מדוייק שאפילו בהתחלה חשבנו שהם פשוט פרצו ככה.

 

דולי ופן מארחים את: אנה זק ונסרין קדרי

ואם כבר תל אביב: דולי ופן עשו לא מעט שיתופי פעולה ואירוחים - שרק הם מצדיקים כתבה בפני עצמה, אבל אם צריך לדאוג שיר אווירה אחד מהשנים האחרונות מבין כולם - נבחר הפעם ב"בוקר טוב עולם" שכיף לפתוח איתו את הבוקר וגם להאזין לו ולרקוד לצליליו לאורך כל היום. 

 

שחר סאול מארח את: אגם בוחבוט ונורוז

פויה אם לא היינו מכניסים את הלהיט הזה לרשימה! מדובר ב״שיר השנה״ של עורכי פרוגי ובלהיט ענק של השנה האחרונה. כל אחד יודע לדקלם כל רגע בשיר מההתחלה ועד הסוף. יש בו גם ים תיכוניות, גם ראפ וגם שילוש של אמנים מעולים. מהשיר שזכה ללא מעט ממים ולריצות מטורפות למרכז הרחבה כשהוא מתחיל...

 

פול טראנק מארחים את: ג׳ימבו ג׳יי

"סתלבט בקיבוץ" הוא אחד מהלהיטים המפתיעים של 2022. פייר? אהבנו אותו אבל לא ציפינו שהוא יתפוס ככה. משהו בישראליות שלו, בלחן, בפשטות הלא מתאמצת ובוויב של האמנים פשוט גרם לו להיות כל כך מטורף.

 

נועה קירל מארחת את: סטפן

לנועה קירל היו לא מעט אירוחים בולטים בשירים שלה, אם זה עם לירן דנינו, אושר כהן, אביאור מלסה, מטרו דה סבייג׳ ועוד, אבל שיתוף הפעולה הבולט והגדול שלה הוא ללא ספק עם סטפן ב"טיקיטאס"- מה שפתח לה עוד צוהר לקהל רחב יותר בלהיט בלתי נשכח - ולכן הוא הרוויח פה מקום של כבוד ברשימה.

סטטיק ובן אל מארחים את: נטע ברזילי

אחד משיתופי הפעולה הבולטים והמוצלחים ביותר שנרשמו בשנה שעברה (הם אפילו קטפו את ״שיר השנה״ של גולשי פרוגי!). במסגרת אלבום שכולו אירוחים, הצמד, שכבר הספיק להיפרד, אירח את ברזילי ללהיט שעשה פה היסטריה והיסטוריה.

 

סטטיק ובן אל מארחים את: סטפן לגרוס ועדן בן זקנוס

עוד להיט של סטטיק ובן אל שאי אפשר שלא לציין: מגה סטארים מתאחדים למגה להיט כייפי שעושה קצב טוב, אווירה ים תיכונית וכזה שאנחנו פשוט שרים על אוטומט. זה היה אירוח חלומי ומדוייק שהיינו מוכנים לשמוע ללא הפסקה באותה השנה.

 

DJ Snake מארח את: סלינה גומז, אוזונה וקארדי בי

בהמשך ישיר ל"יאסו" - שנעשתה השוואה בעבר בינו לבין "טאקי טאקי", גם כאן מדובר במגה להיט שאיחד מגה סטארים בתחומם. להיט שאי אפשר היה לפספס במסיבות, בפלייליסט ובעצם בכל מקום אפשרי!

 

קולדפליי מארחים את: BTS

שילוב בין שני הרכבים מז׳אנרים שונים? כבר אהבנו את זה! מודים שזה שילוב שהפתיע אותנו בהתחלה וכשהאזנו לשיר הבנו כמה הוא התבקש. להיט כייפי שהצליח להביא משני ההרכבים את הסגנון האישי.

 
 

ליידי גאגא מארחת את: בראדלי קופר

אומנם זה קרה במסגרת סרט, אבל השילוב הקדוש בין גאגא לבין קופר היה אלוהי! מה זה הדבר הזה? איך אפשר להישאר אדישים? לא סתם צצו שמועות על רומן ביניהם, הכימיה הייתה מטורפת ואפשר היה לגזור את המתח בחוט. דוגמא מושלמת לאיך דואט צריך להיות.

 
 

אד שירן מארח את: ג׳סטין ביבר

שילוב של שני כוכבי ענק, האחד קצת יותר שקט והשני לא מפסיק לככב בכותרות - והשילוב ביניהם? אמאל׳ה ואבאל׳ה! אחד מהלהיטים הגודלים של השנים האחרונות. אפשר ששוב תשתפו פעולה?

 

דה קיד לארוי מארח את: ג׳סטין ביבר

רק בשנה שעברה הוא זכה אצלנו בתור השיר הלועזי של השנה וזכה לביצוע מחדש של אלי חולי וענבל ביבי. השילוב בין דה קיד לארוי לבין ביבר מושלם ומדוייק, שלפעמים זה נשמע כאילו זה רק בן אדם אחד שר... הלהיט הזה עשה לנו חשק להישאר, לזוז, לרקוד, לעשות ספורט ומה לא?!

 
תגובות