מה?! הליהוקים לעונה החדשה של "הפיגמות" נחשפים?. zivakabilo

מה?! הליהוקים לעונה החדשה של "הפיגמות" נחשפים?

"עודד פז והקסדות" סגרו עוד מופע סולד אאוט עם עשרות מעריצים, נקנקיות מפימו, תחתונים של ברכה ועל הדרך השיקו את מסע הבחירות של אילן • איזו עונה הייתה הכי מוצלחת? איפה קובי, ימית ורונקיפליץ? והאם אילן הוא מועמד ראוי לכנסת? כל התשובות!

מוצאי חג סוכות ראשון, מופע נוסף של ההרכב "עודד פז והקסדות", שעל הדרך גם זכה בהרכב השנה של עורכי פרוגי וגם הפעם הוא סולד אאוט. מלבד כוכבי "הפיג'מות", עודד ואילן, הפעם התארחו על הבמה הגדולה ב"קו רקיע" (פארק אריאל שרון) שחר טבוך, שחימם את הקהל, אבי אבורומי, אליאנה תדהר וטל מוסרי שביצעו את השירים המפורסמים מהסדרה וגם העניקו לנו ביצועים לשירים מקוריים שלהם.

על הדרך טל מוסרי ניצל את התאריך של המופע כדי להזכיר לכולנו שה-10.10 הוא יום הדין (לפי העלילה של "האי" כן?! לא באמת!), להחזיר לחיים את דמותו האגדית של בלו עם הפוני והעיניים הכחולות ולבצע על הבמה את שיר הנושא של הסדרה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

התחמקנו אל מאחורי הקלעים של המופע כדי לשאול את הכוכבים את כל השאלות הכי חשובות: מה הייתה העונה הכי מוצלחת מבחינתם? איפה קובי, ימית ורונקיפליץ? האם תהיה עונה נוספת? את מי היו מלהקים והאם אילן הוא מועמד ראוי לכנסת? מזל שיש לנו שלושה שבועות עד הבחירות כדי להחליט. 

מצע הבחירות של אילן © zivakabilo
עודד ואליאנה תדהר בביצוע משותף לשיר "רק אותך אוהב" © zivakabilo
עודד ואבי אבורומי בביצוע משותף לשיר "לילה-יום" © zivakabilo
תגובות