סיכומוזיקלי: אנה זק מראה מי זאת באמת ונונו מעיפה!. שי תמיר

סיכומוזיקלי: אנה זק מראה מי זאת באמת ונונו מעיפה!

עוד שבוע עבר, עוד שישי פה ואנחנו לפני שבוע מיוחד וארוך - עם בחירות! גם הפעם אנחנו פה עם הסיכומוזיקלי שלנו בשביל להנות מהסופ"ש הזה בצורה הכי נכונה שיש - עם מוזיקה! הפעם ברשימה: אנה זק בכיוון אחר, נונו בשיתוף פעולה מיוחד ואפילו ואלרי חמאתי עם הפתעה חדשה • האזנה נעימה!

השבוע היה שבוע ממש מיוחד - עם כל הרגשות שיש עברנו המון וכל מה שעכשיו אנחנו מבקשים, זה רק להירגע במיטה יחד עם השירים הכי כיפים שיצאו השבוע ולהנות מהשקט הזה שבא עם הסופ"ש. גם אתם מרגישים ככה? גם אם כן וגם אם לא, מוזמנים להצטרף גם בשישי הזה לסיכומוזיקלי שלנו ולגלות את השירים הישראלים החדשים הכי חמים שיצאו השבוע!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אנה זק - מה נשאר לי ממך

הלו? איפה את? את פה? כן! היא לגמרי פה. אחרי שהטריפה את כולנו עם הלהיטים הכי חמים בשנה האחרונה - "לך לישון" ו-"מי זאת" ועכשיו עם שיר חדש שלא יצא לכם מהראש. "מה נשאר לי ממך" הוא שיר סוחף ושונה ממה שהכרנו עד עכשיו אצל אנה ובנוסף, גם עם כתיבה, הלחנה והפקה מוזיקלית של הגדול מכולם - אביב גפן. "אני באמת מאושרת היום. אני מרגישה שאני פותחת בפניכם עוד חלק ממני. ובחיי. את 'מה נשאר לי ממך' אביב ואני שמרנו לא מעט זמן... ועכשיו זה לגמרי הרגע שלו. אני אוהבת את השיר הזה, אני מחוברת אליו ואני גאה בתוצאה. אביב ' זה הזמן שלי להגיד תודה" - אנה.

לסיכום: מרגשת!!

 

נונו & טוקסיק - סיוופלה

הדבר הכי ענק שקיבלנו השנה זה להכיר את נונו. הפעם - הפתיעה עם שיר חדש שלא ציפינו אליו בכלל עם שילוב של טוקסיק ולנו כבר עכשיו זה לא יוצא מהראש. מדובר בלהיט חדש, ממכר וכיפי שיגרום לכם לקפוץ ולהגיד - "איך לא שמענו את זה עד עכשיו?". השיר נקרא "סיוופלה" עם לחן ומילים שכתבה נונו ועיבוד והפקה מוזיקלית של מאור סוסנה ואופק פילו (TOX1C)!

לסיכום: טירוף אמיתי

 

ואלרי חמאתי - עלא באלי

פיינליסטית "הכוכב הבא 2021" שפרצה במכה וגרמה לכל הקהל ולשופטים להתאהב בה וביכולות המטורפות שלה שיחררה השבוע את הסינגל החדש שלה - "עלא באלי" אחרי שלל להיטים כמו "מנגינה", Anna" ,"Mallet ו-"אלבי" שבקרוב יקובצו יחד לאלבום בכורה מיוחד. ואלרי מספרת על השיר: "עלא באלי הוא שיר שכתבתי והלחנתי ביחד עם צמד המפיקים עמית מרדכי ועידו נצר. השיר מדבר על המקום בו גדלתי, בין שתי חברות ותרבויות שונות, בעיר הולדתי יפו. על החלומות והשאיפות שלי, ואיפה זה שם אותי אל מול הביקורות והציפיות שלהן ממני". נזכיר שההופעה הקרובה שלה תהיה ב2/11 בפסטיבל הפסנתר קאמרי 3, לא יכולים לחכות!

לסיכום: אחת ומיוחדת 

 

אורן ברזילי - האור שבעיניים

עם טקסט מדהים, כמו שרק הוא יודע לכתוב ועם לחן שיצר יחד עם איתן דרמון ואורי אבני - שיחרר אורן ברזילי המוכשר את השיר החדש שלו "האור שבעיניים" ובעיקר, גרם לדמעות שבעיניים (שלנו) לצאת. למי שלא מכיר, אורן היה סולן להקת מופע הארנבות של דר' קספר ששיגעו את הארץ וכיום הוא מופיע עם מופע משלו, שירים משלו וגם של הלהקה. השיר לגמרי נעים, מרגש וכנה ואם אתם רוצים ממש להצליח להירגע ולהנות היום ממוזיקה - זאת הבחירה המושלמת.

לסיכום: פשוט וקסום

 

עידו שיר - הרגע שלנו

לכל מי שלא מכיר, עידו שיר הוא זמר וכוכב רשת - עם 33K באינסטגרם, 165K בטיקטוק ועוד 455K ביוטיוב. הפעם שיחרר את הסינגל החדש שלו "הרגע שלנו" בצורה מפתיעה ואחרי פרידה מתוקשרת. את השיר החדש כתב על בת הזוג החדשה שעד עכשיו הסתיר את זהותה וכך עם צאת השיר בקליפ המיוחד, הוא חושף את לי. אנחנו מאחלים להם המון בהצלחה בזוגיות וכמובן - שמחים שיצא לנו לקבל את השיר בעקבות זה.

לסיכום: הרגע שלהם

 

רוני וקנין - אחת כזאת

טוב, אנחנו כבר עוקבים הדוקים של רוני וקנין. אחרי שני השירים הקודמים - "זה בסדר" ו-"השטויות שלי" שגרמו לנו להתמכר וצברו הצלחה וביקורת חיובית רבה, עכשיו היא משחררת את הסינגל החדש - "אחת כזאת". למרות שזה רק הסינגל השלישי שלה, רואים שרוני היא זמרת מקצועית ומחוברת לעצמה. גם בשיר, היא מספרת על הדרך שלה והחיפוש שלה במקומות מסוימים. השיר הוא בהפקתו המוסיקלית של בן שופן ובניהולו האומנותי של גדי גידור ואנחנו כבר מחכים ל-EP המלא!

לסיכום: מהממת

 

דיוויד כרמל - מי אני

ממשיכים לעקוב גם אחרי כל צעד של דיוויד כרמל המוכשר. הפעם, הוציא את השיר "מי אני", שיר חיפוש עצמי שבין היתר מדבר על החרם שחווה בילדותו. הנה המילים היפות שכתב דיוויד בעצמו ומסכמות הכל: "מלחמות לא קורות רק בין מדינות הן קורות בתוכנו. בתקופה מסוימת במסע שלי צצו להן המחשבות המוזרות - מי אני? מחשבות שיצרו מאבק בתוכי. מה עלי לעשות? לשחרר? להמשיך להיאחז? מנהל מלחמות פנימיות אבל לא מפחד מהפחד ובוחר להתעלות מעליו. מת לשחרר את היד, כל יום מתפרק. נופל וקם, אבל מתוך המקום הזה אצמח ואשכין שלום בתוכי".

לסיכום: עמוק ומרגש

 

לינט - תשמור לי גם עליך

לינט היא זמרת בינלאומית וכבר עברה דרך ענקית בטורקיה וקריירה ענקית מעבר לים. עכשיו, היא חוזרת לישראל עם שיר חדש ואיתו גם לוק מיוחד שמעביר לגמרי את האנרגיות בשיר. "תשמור לי גם עליך" זה השם - עם צוות ישראלי שטס במיוחד לטורקיה בשביל לצלם את הקליפ. ההופעה הקרובה שלה תהיה ב-10.11 בבנייני האומה בירושלים וב-9.11 בזאפה תל אביב.

לסיכום: עוצמתית

 

שווה האזנה

ניב דמירל - אין מדינה לאהבה

השבוע הגיע ניב דמירל לגלגלצ לתוכנית "חי בגלגלייב" וביצע את אחד מהקאברים היפים ששמענו לשיר "אין מדינה לאהבה" של צביקה פיק ז"ל. אין ספק שניב זמר כל כך מוכשר והחיבור בינו לבין השיר נקלט ברגע מיוחד שכל כך כיף להקשיב לו!

 
תגובות