אמיצה: רוני דלומי בקאמבק מוזיקלי מרגש. אור דנון

אמיצה: רוני דלומי בקאמבק מוזיקלי מרגש

הזמרת האהובה שחררה היום (ב׳) סינגל חדש, שהוא גם שיתוף פעולה מוזיקלי עם יוצר שעבדה איתו לאחרונה לפני לא פחות מ-14 שנים!

כבר מעל עשור שאפשר להגיד שרוני שלומי היא המאמי הלאומית במוזיקה הישראלית. משהו במתיקות שלה, בכשרון שלה, ובאופי הכובש שלה גרם למן קונצנזוס בחברה הישראלית לאהבה כלפיה. בימים אלו, משחקת דלומי בשישה תפקידים ראשיים שונים בתיאטרון הלאומי "הבימה" עליהם היא זוכה לביקורות משבחות ובמקביל חוזרת לעולם הטלוויזיה, שם כיכבה בסדרות שונות במשך השנים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עם כל העשייה הרבה בתחום המשחק, היא לא מזניחה את הקריירה המוזיקלית המפוארת. דלומי משחררת היום (ב') שיר חדש, "אומץ", שכתבה יחד עם עמוס בן דוד והלחינה (יחד עם עמוס, אביב קורן וסתיו בגר), מתוך פרויקט חדש תחת ניהולו האומנותי של עמוס. מדובר בקאמבק מקצועי מרגש של דלומי ועמוס אשר חזרו לעבוד יחד כ-14 שנה לאחר שעבדו יחד לאחרונה.

 

דלומי מספרת שהשיר נכתב על התמודדות עם הכוחות הפנימיים שפועלים בתוכינו וגורמים לנו לפעול "הדחף - מול הפחד, החופש - מול התקיעות, הרצון לעוף על העתיד - מול כוח הכבידה של העבר". הוא נכתב הרגשה של תקיעות, עמידה במקום והסתובבות בלופ. דלומי מעבירה את הרגש בשיר בצורה שרק מילים לא יכולות לתאר. הלחן יחד עם הקול המלטף והכתיבה שלה מעירים רגשות חדשים. "אומץ" לגמרי נכנס לפלייליסט שלנו.

תגיות
תגובות