סיכומוזיקלי: שירה מרגלית פותחת נושא חשוב. רונן אקרמן

סיכומוזיקלי: שירה מרגלית פותחת נושא חשוב

עוד שבוע עבר, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי עמוס ומיוחד כבר כאן! השבוע הזה היה מלא בהתחלות חדשות והשירים שיצאו בו - לא פחות נעימים. הפעם בסיכומוזיקלי: עילי בוטנר וילדי החוץ מפתיעים מחדש, שירה מרגלית מדברת על נושא חשוב ואדיר גץ בשיר אהבה • האזנה נעימה!

וואו, איזה מטורף שעבר עוד שבוע. והפעם? נהננו ממנו מאוד! עם כל העומס והדברים החדשים שפורחים מסביב, עם מזג האוויר החדש שמתקרב - גם יצאו המון שירים חדשים שאנחנו שמחים שלא הצלחנו לפספס! הרשימה הפעם מלאה באמנים מדהימים ועכשיו זה הרגע שלכם להצטרף אלינו ולהנות ממוזיקה חדשה ומעולה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שירה מרגלית - אחותי כבר לא סובלת אותך

את שירה מרגלית המוכשרת אנחנו זוכרים עוד מהפעם הראשונה שיצא לנו לראות אותה על המסך בתוכנית "פרויקט הלהקה". מאז, אף אחד לא הפסיק להוריד ממנה את העיניים והיא לא הפסיקה להוכיח עד כמה היא מוזיקאית מדהימה. השבוע, אחרי השירים הקודמים שלה שלא הפסקנו להקשיב להם - היא באה עם להיט חדש "אחותי כבר לא סובלת אותך" וקליפ מפוצץ. השיר כמובן, נכתב על ידה ביחד עם יובל מעיין ומדבר על מערכת יחסים רעילה - נושא חשוב שהיא מחליטה להעלות לדיון.

לסיכום: אהובה ומוכשרת

 

עילי בוטנר וילדי החוץ - אולי

כמו בכל פעם, שירים של עילי בוטנר וילדי החוץ עושים לנו טוב בלב ומעלים את מצב הרוח של כל אחד ששומע אותם. השיר החדש שיצא השבוע נקרא "אולי" ומעבר לזה שאנחנו מתים על כל אחד מהם, הפעם אדר גולד בלטה במיוחד והפכה את השיר לכזה - כמו שרק היא יודעת. המילים והלחן נכתבו על ידי עילי בוטנר עצמו ואנחנו עפנו על זה!

לסיכום: ממכר

 

ניב דמירל - אין מה לפחד

ניב דמירל, אחד מהזמרים והיוצרים האהובים עלינו בארץ, הוציא השבוע את הסינגל החדש שלו "אין מה לפחד". מדובר בשיר שלא תרצו להפסיק לשמוע אותו ושלא יצא לכם מהראש אחרי שיגמר. והנה מה שניב מספר על השיר: "השיר הזה מאוד עמוק, הוא חיבור של כמה עולמות שבי. למרות האהבה שלי לגיטרה היא לא מעורבת בשיר בכלל. ככה הרגיש לי נכון".

לסיכום: נכנס ללב

 

אדיר גץ - חיים שלי את

אחרי שני מופעי סולד אאוט ענקיים בהאנגר 11 ואינסוף להיטים, אדיר גץ לא מפסיק לעבוד וכבר ממשיך ומפתיע אותנו בעוד שיר חדש שנקרא - "חיים שלי את". את השיר המיוחד כתב והלחין בעצמו לצד ההפקה המוזיקלית של יובל בן דוד. אדיר ממשיך לכבוש לנו את הלבבות ולהפתיע עם מוזיקה מעולה.

לסיכום: נוגע ויפה

 

LINAO - אורוגוואי

אם אתם עדיין לא יודעים מי זה לינאו (איתי וויס), זה אך ורק בגלל שאתם לא עוקבים אחרי הסיכומוזיקלי שלנו. אז אמנם אנחנו עוקבים אחריו כבר תקופה וכותבים בכל פעם שיוצא שיר חדש, אבל הפעם - הופתענו במיוחד. השיר "אורוגוואי" מתחיל בשריקות שכבר מסמלות התחלה של להיט חדש! כמה כיף לראות אותו בשיר מעולה וביצוע עוד יותר.

לסיכום: מהמם

 

יסמין דבוש - המחשבות נעלמות

כיף כל כך להיתקל בזמרים וזמרות מדהימים שרק מתחילים את דרכם בתעשיית המוזיקה ולתת להם את הבמה לזה! יסמין דבוש המקסימה הוציאה השבוע את הסינגל הראשון שלה מתוך אלבום הבכורה ורק עשתה לנו חשק להקשיב לעוד. יסמין הגדירה את כתיבת השיר כ-"משהו שהתחיל כחיפוש אהבה והתגלה כחיפוש עצמי". ההופעה הבאה שלה תתקיים ב-12.12 בלבונטין 7, תל אביב.

לסיכום: לא יכולים לחכות

 

מלי יקותיאל - כבר לא

מלי יקותיאל כותבת ומלחינה את השירים שלה בעצמה. השבוע, היא הוציאה את הסינגל "כבר לא" שמתאר את התהליך שהיא עברה אחרי שהחיים הוסיפו לה אתגרים להתמודד איתם. והנה מה שכתבה מלי על השיר: "זה אחד מהשירים המרעננים והקלילים מהשירים מהאלבום הזה, כתבתי אותו בהשראת התהליך שעברתי שהשלמתי בו עם כל מה שקיים במציאות חיים שלי. תהליך שגילה לי את האמת, ויותר חשוב מהכל, אותי :)".

לסיכום: מיוחדת

 

שווה האזנה

הדורבנים - עוד לילה

עברו שבועיים מאז שהדורבנים הודיעו על מופע איחוד (אחרי 14 שנה) וכבר סגרו שלושה מופעים ענקיים. מאז, הספיקו להתארח בגלגלצ במדינה בדרך עם הדר מרקס ולבצע ביצוע מעולה של "עוד לילה" שאין מצב שתרצו לפספס!

 
תגובות