סיכומוזיקלי: עדי ביטי הופכת לנסיכת דיסני. באדיבות יח"צ

סיכומוזיקלי: עדי ביטי הופכת לנסיכת דיסני

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! רק התחלנו לפני כמה ימים את פורים וכבר עדי ביטי מתחפשת לנסיכת דיסני מהאגדות! וזאת רק טעימה מהשירים שמחכים לנו השבוע • האזנה נעימה!

לא מצליחים להאמין שעוד שבוע מתקרב לסופו. בין שינויי מזג האוויר המוזרים ובדיוק בזמן לפורים, קיבלנו השבוע עוד כמה שירים חדשים מהאמנים שכולנו כל כך אוהבים. השבוע יש לנו כמה שווים שאנחנו בטוחים שכבר שמעתם עליהם, ואם לא - לא תרצו לפספס! מוזמנים להצטרף לסיכומוזיקלי גם היום ולהנות ממוזיקה ישראלית חדשה ומדהימה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עדי ביטי - דיסני

"כשכתבתי את השיר, כתבתי אותי, את חיי, את המסע שלי. בשנים האחרונות נעלמתי במכוון. לא רציתי את ההכפשה שלא אני יצרתי, אך לצערי נשאבתי לתוכה כל יום ויום. שנים של חיפוש עצמי, התמודדות, התבגרות, מה לא עברתי.. הפכתי מסינדרלה ללכלוכית, כמו באגדות, כמו בדיסני... למדתי לעשות הכל לבד ולקחתי אחריות על חיי. היום אני כאן, חזקה מתמיד, מוקפת בצוות חזק שמאמין בי, והקול שלי ישמע" - עדי. אנחנו אפילו לא חושבים שיש מה להוסיף כי היא כתבה כל כך יפה ומדויק. אנחנו אוהבים אותה כל כך ובעיקר - מאחלים לה בהצלחה בהכל, כי היא מדהימה.

לסיכום: הכי נסיכה שיש

 

הראל סקעת - מזכיר לך קצת אותי

הראל סקעת האהוב שלנו שיחרר השבוע את הסינגל המיוחד "מזכיר לך קצת אותי" ולגמרי הפך לנו את הלב. את הבלדה המרגשת הוא כתב והלחין יחד עם אושר כהן, חגי אוזן ואלירן אביטל ועיבוד והפקה מוזיקלית של גיא דאן ואושר כהן. הראל על השיר: "השיר הזה נכתב ומוקדש לאהבות הראשונות והישנות שלי, ששברתי להן את הלב והן לי... העבודה עם אושר כהן באולפן הייתה סוחפת ומרגשת. יחד צללנו לשנות ההתבגרות שלי, לאהבות הצעירות והתמימות, ובמידה רבה גם לעולמות המוזיקליים עליהם גדלתי".

לסיכום: מרגש אותנו

 

כרקוקלי ותוכנית אקו - הלב שלי מכאן

"הלב שלי מכאן" הוא פרויקט משותף של האחיות כרקוקלי יחד עם המפיק המוזיקלי רועי דורון וחניכים בתוכנית "אקו" יחד עם גלגל"צ וגל"צ. התוכנית מחברת ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים בהרכבים מוזיקליים. חניכי תוכנית "אקו" יחד עם לירון וטלי כרקוקלי, רועי דורון, שיר הדס מאיר ועידו קנר - הם יצרו את השיר "הלב שלי מכאן". אנחנו נורא אהבנו את הגיוון וזה היה ממש מרגש לגלות את שיתוף הפעולה הזה.

לסיכום: מקסים!

 

ג'ירפות & נטע ברזילי - מסיבה רעה

איזה שיתוף פעולה מטורף יצא השבוע! האלבום האחרון של להקת ג'ירפות ("מי שלא חולם כועס") יצא לפני 6 שנים. אחרי שכבשו לנו את הלב איתו, חיכינו וחיכינו לעוד מוזיקה. סוף סוף, השבוע שיחררו את השיר החדש המבשר על אלבום חדש שמתקרב. "מסיבה רעה" יחד עם נטע ברזילי, שיגע לנו את הראש ואנחנו לא מצליחים להפסיק לשמוע ברצף כבר כמה ימים! הנה מה שנטע סיפרה: "השיר הוא זרם תודעה ממוצע בראש שלי כשאני יוצאת למסיבה ואיך נאמר - לא נהנית. אני נעה בין להרגיש פתטית לבין ליהנות, להשתחרר ולהתמסר לביט לרגע. אין פרטנרים טובים כמו ג'ירפות כדי להעביר תחושה כזו לשיר".

לסיכום: המסיבה הכי שווה

 

פלד - טאטע ווי מייד איט

פלד - אחד ממובילי סצנת ההיפ הופ בארץ, השיק השבוע אלבום חדש שנקרא "TATE WE MADE IT". בחרנו לצרף לפה את השיר הנושא את שם האלבום ונכתב בעברית "טאטע ווי מייד איט". מוזיקה חדשה מפלד זה תמיד מרגש והקהל שהולך לצידו במהלך כל השנים לא חסך בהתרגשות. השיר עצמו פשוט מעולה ולגמרי מה שרק הוא יכול להביא! נזכיר שמופע ההשקה של האלבום החדש יהיה ב-23.3.23 בהאנגר 11, נמל תל אביב.

לסיכום: חזק!

 

ים רפאלי - שיר לאמא

השבוע בחר ים רפאלי המדהים להזכיר את יום האזכרה של אמו בצורה קצת שונה ושיחרר שיר מיוחד שמוקדש רק לה. אנחנו לא חושבים שכדאי שנוסיף יותר מדי כי ים הצליח להכניס לשם בדיוק את מה שהוא מרגיש בצורה הכי מיוחדת שיש וריגש אותנו עד דמעות. "כנראה שהתבגרתי כי בשנתיים האחרונות התגנבה אליי תחושה של השלמה... ההרגשה שאני במקום הנכון בזמן הנכון... שכל מה שצריך לקרות קורה, הפסקתי לקחת דברים אישית ולמדתי להבין שהחיים ממשיכים ואני מרשה לעצמי להאמין שאת רואה הכל ומכוונת אותי למקום הנכון. עכשיו אני מנגן ושר כמו שתמיד אהבנו, רק בלעדייך... ואני לא יכול לרוץ אלייך יותר ולהגיד שכתבתי לך שיר אבל כתבתי. שיר לאמא" - ים רפאלי.

לסיכום: מרסק ומדהים

 

אילן פלד & ברי סחרוף - ומה נשאר

ואם כבר מדברים על שיתופי פעולה, הנה אחד שממש הפתיע אותנו (וכמובן שלטובה). אילן פלד הוא אחד מהקומיקאים האהובים עלינו בתקופה האחרונה ואחריו - קהל ענק שאוהב ומעריך את מה שהוא יוצר. כרגע הוא בדרך לאלבום בכורה מטורף ועכשיו, הוא שיחרר שיר חדש - "ומה נשאר" שבו הציג לנו אותו בסגנון חדש ובעיקר - בשיתוף פעולה מפתיע במיוחד עם ברי סחרוף המדהים. יצא מעולה!

לסיכום: מטורף

 

מיטב שרמן - יוני

איזה כיף שהגענו סוף סוף לשיר המדהים הזה. מיטב שרמן למי שלא מכיר (ואיך אפשר?), היא פיינליסטית "הכוכב הבא" 2022 ועכשיו, אחרי שחיכינו כבר לשמוע ממנה עוד  - היא משחררת את "יוני". כך היא מספרת: "השיר נכתב על יוני שהוא חבר קרוב, אבל בעצם אם נשים מראה אל מול השיר והטקסט שלו אז כל אחד מאיתנו הוא קצת 'יוני'... אני מתרגשת לשתף פעולה בשיר עם קרן פלס שהיא מקור להשראה וליצירה נשית חזקה, ויאללה, רוקנרול!". אין ספק שמדובר בבחורה מדהימה והשיר שלה אפילו יותר. אהבנו ממש.

לסיכום: ממכרת

 

נור אורבך - דור הוואי בעיר הוואו

אם עוד לא יצא לכם להכיר את נור אורבך זה הזמן. נור גר בעוטף עזה, מפיק ויוצר מוזיקה כבר 20 שנה. השבוע שיחרר את השיר החדש שלו - "דור הוואי בעיר הוואו". השיר מדבר על המורכבות של דור ה-Y ואיך שהם מקבלים ומנסים להסתדר עם ההתקדמות של הטכנולוגיה בעולם. הסינגל הוא בשיתוף פעולה עם שני קימלמן, גיטריסטית רוק מטאל ובלוז. שיר מיוחד ועם מסר מיוחד בפני עצמו! אהבנו.

לסיכום: יוצא דופן!

 

ליאן כוזהינוף - רמזורים

ליאן כוזהינוף היא בת 17, גרה ברמת גן והחלום שלה הוא להגשים את עצמה במוזיקה. אמנם אביה התנגד בהתחלה, אך זה לא עצר אותה ופנתה אל הבמאי והמפיק עוזי ג'ורג'. לאחרונה סוף סוף מצאה את דרכה בסוכנות ADD והשבוע הוציאה את סינגל הבכורה המיוחד שלה "רמזורים" שכתב, הלחין, עיבד והפיק מוזיקלית עבורה דודי בר דוד.

לסיכום: כישרון!

 

שווה האזנה

המשאפ של רן דנקר

כמה כיף שגלגלצ מארחים את האמנים האהובים עלינו באולפן ושאנחנו מקבלים את הביצועים המעולים שיוצאים שם. קבלו את המשאפ הנדיר של רן לשיר "כשאומרים לי לא" יחד עם "בוא לריו". ביצוע מדהים! (ושל רן. אז אנחנו אפילו לא צריכים לנסות לשכנע אתכם ללכת לשמוע).

 
 
תגובות