הזמר במסכה: הזמרים שמתחפשים כל השנה. © 2007 ABC Studios. All Rights Reserved | באדיבות yes

הזמר במסכה: הזמרים שמתחפשים כל השנה

אוהבים להתחפש בפורים? הם אוהבים להתחפש בכל השנה! יש המון זמרים וזמרות שאנחנו מכירים רק כשהם מחופשים או מופיעים בתור דמות. אז מי הם? ומי עומד מאחורי הדמות? לכבוד פורים נחשוף הכל!

איזה כיף זה להתחפש כל שנה בפורים! אבל לעומתינו, יש כמה זמרים וזמרות שמתחפשים באופן קבוע ואצלם פורים - זה כל השנה. אנחנו אמנם מכירים אותם דרך הדמות, אבל לקראת חג הפורים אספנו לכם את הרשימה המיוחדת ביותר של הזמרים והזמרות שמסתירים את זהותם ונחשוף - מי נמצא מאחורי המסכה?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סיה

נפתח את הרשימה עם הזמרת הענקית - סיה. את סיה אנחנו מכירים בעיקר מהקליפים שבהם מאדי זיגלר רוקדת בתור "הפנים" של סיה ואת סיה עצמה - רגילים לראות מאוחרי פאה גדולה. נגלה לכם שמאחורי הפאה עומדת הזמרת האוסטרלית בשם סיה פרלר. בראיון היא סיפרה שהיא מסתירה את פניה כדרך לשמור על אנונימיות ככל השאר.

 

מרשמלו

בשנים האחרונות מרשמלו הפך לתופעה ונכנס לרשימה הדיג'יים המצליחים ביותר. יש לשירים שלו מיליארדי צפיות ביוטיוב והוא שיתף פעולה עם אמנים גדולים כמו סלינה גומז, אן מארי והאחים ג'ונאס. למרות זאת, הוא אף פעם לא חשף את פניו ותמיד מופיע תחת קסדה בצורת מרשמלו. מתחת למסיכה מסתתר האמריקאי כריסטופר קומסטוק. כריסטופר סיפר שהוא לא מחפש תהילה והוא רק מנסה להביא משהו חיובי לעולם דרך המוזיקה שלו ולכן מתחפש לדמות מרשמלו.

 

האנה מונטנה

מי לא גדל על האנה מונטנה? לפעמים אנחנו מקווים שהיא באמת הייתה קיימת כי היא לגמרי הפכה לאייקון ילדות של דור שלם. מי שלא ראה את הסדרה של ערוץ דיסני, נספר לכם בקצרה שהסדרה מדברת על נערה בשם מיילי (אותה מגלמת מיילי סיירוס) שרוצה לשמור על חיים רגילים ולכן שמה על עצמה פאה בלונדינית ויצרה דמות בשם האנה מונטנה שהפכה לכוכבת פופ ענקית. מיילי התחפשה בקבוע לדמות של האנה ובכך הצליחה לשמור על הטוב בכל העולמות.

 

דאפט פאנק

דאפט פאנק הם צמד צרפתי ונחשב לאחד מהרכבי המוזיקה האלקטרונית המצליחים ביותר בכל הזמנים. הם זכו בשלושה פרסי גראמי והשיתוף פעולה שלהם עם פארל ווילאמס "Get lucky" הפך ללהיט ענק. למרות ההצלחה, הצמד בחיים לא חשף את זהותם האמיתית והם הופיעו בתחפושת של מסכה מטאלית שמסתירה את כל פניהם. מאחורי התחפושת, עומדים גי-מנואל דה הומם-קריסטו ותומא בנגלטר. לצערנו הודיעו ב-2021 על פירוק הצמד והפסקת פעילותם.

 

שפיטה

ונסיים את הרשימה עם זמרת תוצרת ישראל או אולי תוצרת "דומבאי" כמו שהיא אומרת - רותם שפי או בשמה המוכר יותר - שפיטה. רותם שפי למדה בבית הספר "רימון" למוזיקה ובשנת 2013 התחילה להוציא קאברים בתור דמות בשם שפיטה. רותם התחפשה לדיווה עם איפור כבד, שמלות ערב מדהימות, תכשיטים נוצצים והוסיפה מקל הליכה מעוטר. לא רק שהיא מתחפשת לדמות, אלא גם משנה את קולה כדי לשיר בסגנון ים תיכוני וערבי. הפריצה הגדולה שלה כמובן הייתה בתוכנית "הכוכב הבא" שבה הגיעה לגמר. כיום שפיטה מופיעה ברחבי הארץ ותחגוג עשור ליצירת שפיטה בהופעה בבארבי בסוף החודש.

 
תגובות