סיכומוזיקלי: אודיה עם אלבום ואביב אלוש פותח את הלב. שי יחזקאל

סיכומוזיקלי: אודיה עם אלבום ואביב אלוש פותח את הלב

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! כמה כיף להגיע שוב לסופ"ש ולגלות שמחכים לנו המון שירים חדשים שרק מחכים שנשמע אותם. הפעם ברשימה: אודיה, גל אדם, מור ואפילו אביב אלוש • האזנה נעימה!

גם הפעם אנחנו יכולים להודות שעבר עלינו שבוע מעניין וגדול. ושוב, אנחנו יכולים להגיע ליום שישי עם הרגשה נעימה ובטוחה שהגיע הזמן לנוח ולהירגע. אז בזמן שכולנו אוספים כוחות לשבוע חדש, כמה כיף להנות ולגלות את המוזיקה הישראלית המעולה שיצאה לנו השבוע! תצטרפו אלינו ותגלו עוד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אודיה - פסיכולוגית

אין ספק שעבר שבוע משמעותי על אודיה אזולאי. בתחילת השבוע היא הוציאה את הסינגל האחרון לקראת האלבום שנקרא "פסיכולוגית" ובסופו שיחררה את האלבום כולו - "האמת". גם את השיר הזה היא כתבה והלחינה בעצמה לצד העיבוד וההפקה המוזיקלית של תמר יהלומי ויונתן קלימי. המופע הגדול שלה שיתקיים ב-15.4 מתקרב ובו היא תבצע את כל השירים החדשים יחד עם הלהיטים שכבר תפסו את כולם.

לסיכום: יש למה לחכות!

 

גל אדם - מרוקו

כמה כיף שיש לנו ברשימה שיר נעים ורגוע במיוחד לכבוד פסח המתקרב כדי להעביר את החג בקלילות. כמו כל שיר חדש של גל, גם הפעם אנחנו בטוחים שיגיע למקומות הגבוהים ביותר והפעם הוא מחליט להביא לנו רגע של חיבור בעקבות המצב במדינה. אז לשיר החדש קוראים "מרוקו" ואנחנו התאהבנו כבר בשמיעה ראשונה!

לסיכום: הכי שלו

אביב אלוש - לב פתוח

השבוע שיחרר אביב אלוש את "לב פתוח". מדובר בשיר חזק ואמיתי אבל הדברים שאביב כתב בעצמו לדעתנו מסכמים את היופי שבו: "בימים אלו ובפרט בארץ שלנו אנחנו נמצאים כבר תקופה ארוכה ששנאת חינם פורצת גדרות פעם אחר פעם ובעיקר מפרידה בינינו אבל לפי תורת הסוד והחסידות אי אפשר באמת להיפרד - כי כולנו אחד". "זה בסדר שאנחנו שונים וחושבים אחרת, ככה בדיוק זה צריך להיות ואת זה קצת שכחנו... לאט לאט יפתח הלב ונגלה חמלה והאהבה כלפי כל החלקים האחרים של השלם כי שם נמצא השלום שיבוא עלינו".

לסיכום: אמיתי ומדהים

 

מור - באתי עד אליך

הזמרת מור הפכה בשנה האחרונה לאחת מהזמרות הבולטות במדינה ובמוזיקה המזרחית ואפילו שיחררה דואטים עם עדן חסון ואבי אבורמי שהפכו להצלחות גדולות. עכשיו, מור ממשיכה בקו האישי שלה ומוציאה את "באתי עד אליך" שנכתב והולחן על ידי אלירן אביטל וחגי אוזן ועל העיבוד והפקה מוזיקלית יעקב למאי, אור כהן ועדן חסון. המופע הקרוב שלה יהיה בזאפה תל אביב ב-30.5.

לסיכום: מעולה

 

הפרויקט של רביבו - שיר מולדת

לקראת חגיגות 75 שנה לישראל ובניסיון לאחד את העם בצורה הכי יפה שיש - עם המוזיקה, הפרויקט של רביבו יצאו בשיתוף פעולה מיוחד עם רדיו 101.5 התחנה והוציאו את השיר - "שיר מולדת". את המילים כתב דידי הררי ועל הלחן אורי לשמן וישי הברי. בקליפ השתתפו דידי הררי, אהרון קפלן, אמיר כהן, חברי להקת פנצ'ר, אביבה אבידן יואב יצחק, חיים משה, אביהו מדינה, רמי דנוך, אהרון ירימי ויהודה קיסר.אין ספק שיצרו מוזיקה מעניינת ומחברת!

לסיכום: הכי מאחד שיש

 

נוי פדלון - תנו לי לחלום

נוי פדלון היא לגמרי אחת מהכוכבות שמגיע להן להצליחב והיא עשתה והגיעה למקומות מדהימים מאז שהתחילה. עם יציאת הסינגל הראשון שלה ("סוודר") כבר תפסה את כולנו ומאז לא הפסיקה לשחרר להיטים ולכבוש את כולם. את השיר החדש - "תנו לי לחלום" כתבה במהלך נסיעה לארצות הברית, שם פגשה את המוזיקאי דייב נתן ויחד מצאו את ההשראה לשיר. כשחזרה לארץ התחילה לעבוד עליו עם המפיק ניר מימון וכך נוצר הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש והשלישי שלה!

לסיכום: מעלפת

 

נוי מאירסון - יהיה לי טוב

הזמרת נוי מאירסון צברה הצלחה בצרפת וקונגו ועכשיו היא מגיעה לכבוש את ישראל! בימים אלו היא עובדת על אלבום בעברית. השבוע שיחררה את הסינגל הראשון מתוך האלבום המדובר שנקרא - "יהיה לי טוב". נוי: "'יהיה לי טוב' הוא מאבק בין ההשתהות באיזור הנוחות והפחד לצאת ממנו. הרגעים האלו שאתה יודע שאתה חייב להפתח לעולם והפחד שנלחם מנגד לשכנע אותך להתחפר במיטה. ובסוף? עדיף לנסות ולהתקדם בלי לחשב מראש את התוצאה מאשר להמנע".

לסיכום: רגוע ונעים

 

ארקדי דוכין & דורון בראון - את המלאך

דורון בראון הוא אמן ויוצר כבר עשור של רוק ישראלי יחד עם טקסטים ולחנים רוחניים. השבוע הוא שיחרר את השיר - "את המלאך" שבו שיתף פעולה עם ארקדי דוכין וכך נוצר חיבור מיוחד של מוזיקה. השיר מדבר על אהבה וזוגיות חזקה שבה האישה היא מרכז חייו של הגבר והאיזון שלו. דורון בחר להקדיש את השיר לטלי אשתו שנשואה לו 30 שנה ויצא ממש מיוחד.

לסיכום: מרגש

 

שווה האזנה

אגם בוחבוט & אלה לי & אור עמרמי ברוקמן - אנחנו הדור הבא

לכבוד יום העצמאות המתקרב, שיחררו חיל החינוך והנוער הפקה מיוחדת של 75 שנה למדינת ישראל בשיר "אנחנו הדור הבא" שאותו מבצעים - אגם בוחבוט, אלה לי, אור עמרמי ברוקמן וזמרי הלהקות הצבאיות. לגמרי יש מה להקשיב!

 
תגובות