סיכומוזיקלי: תמר יהלומי ויונתן קלימי בדואט משותף. מור צידון

סיכומוזיקלי: תמר יהלומי ויונתן קלימי בדואט משותף

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! התחלנו את פסח וכמו תמיד - האווירה לא שלמה בלי המוזיקה. גם הפעם אספנו לכם את השירים החדשים שיצאו השבוע לרשימה אחת ומיוחדת • האזנה נעימה!

אז עברנו את ליל הסדר, נפגשנו עם המשפחות, אכלנו ועכשיו? נשאר רק להאזין למוזיקה החדשה שיצאה בזמן הזה. כמו בכל שבוע, יצרנו לכם את הרשימה החדשה של הסיכומוזיקלי עם כל השירים הישראליים החדשים שיצאו השבוע של האמנים שכולנו אוהבים. מוזמנים להצטרף!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

תמר יהלומי & יונתן קלימי - לשוב אליך

היוצרים המדהימים תמר יהלומי ויונתן קלימי שאחראים לאינספור להיטים ושירים אהובים שיחררו השבוע את הדואט המשותף שלהם - "לשוב אליך". כמובן ששניהם אחראים לכל פרט בשיר - מילים, לחן, הפקה ועיבוד מוזיקלי. השניים מעבירים את הכימיה שיש בינהם ומרגשים אותנו עד כמה שאפשר, במיוחד בתקופה הזו. כיף לראות אותם מעבירים את עצמם בצורה המדהימה הזו.

לסיכום: מחזקים!

 

אדיר גץ & שחר חיון - לישון זה לחלשים

במיוחד לכבוד חג הפסח, אדיר גץ שיחרר השבוע את הסינגל החדש שלו - "לישון זה לחלשים". השיר הוא גם שיתוף פעולה שלו יחד עם השחקנית, הדוגמנית וכוכבת הטיקטוק שחר חיון. מדובר בשיר מקפיץ וקצבי שכנראה לא עומד לצאת לכם מהראש. אין לנו ספק שעומד להפוך ללהיט הבא.

לסיכום: שילוב מעולה

 

שיר דוד גדסי - פתאום

את שיר דוד גדסי בטח חלקכם זוכרים עוד מ-"הכוכב הבא", אבל אין ספק שהוא כבר מצא את הדרך לכבוש אותנו ומאז כבר מציג את הכישרון שלו בשלל מקומות. הזמר והיוצר הוציא השבוע את הסינגל - "פתאום". את "פתאום" הוא שר בחופה לרעייתו ממש לפני כמה חודשים ועכשיו הוא מוציא אותו לכולנו ואין מרגש מזה! הקול הייחודי שלו הופך את השיר לנעים ויפה ואנחנו לא יכולים שלא לחכות לעוד.

לסיכום: מרגש שהוא

 

אליאור זנדני - פאטה מורגנה

הזמר אליאור זנדני רק בן 21, השתחרר לא מזמן מהצבא וכבר השבוע הוציא את הסינגל השביעי שלו - "פאטה מורגנה" וכך ממשיך את דרכו לעבר אלבום הבכורה. השיר נכתב על ידי דוד זיגמן ויוסי בן דוד שגם הלחין אותו לצד הפקה של בן אביב. כזכור, אליאור גם כיכב בתוכנית "הכוכב הבא" ועכשיו הוא ממשיך להוכיח שזה לגמרי המקום שלו.

לסיכום: מהלב

 

מתן לוי - טעם של עוד

כולנו זוכרים את מתן לוי מהתוכנית "הכוכב הבא" שם הפך לפיינליסט בזכות היכולות המדהימות והכישרון שלו. עכשיו, אנחנו זוכים לקבל ממנו סינגל רביעי ומיוחד לכבוד החג שנקרא - "טעם של עוד". את השיר כתב והלחין יחד עם רותם חן ויונתן בן סימון ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי מתן יחד עם שמעון יחיא. מתן לא מפסיק לרגש אותנו ואנחנו בטוחים שמחכה לו עוד דרך ענקית!

לסיכום: מחכים לאלבום

 

תהילה - לצפון

תהילה פרץ היא זמרת-יוצרת, בוגרת רימון והוציאה השבוע את הסינגל השני בדרך לאלבום בכורה. אחרי "מהרצפה" שהיה שיר שקט ועמוק, היא עוברת אל "לצפון" שדווקא הוא פופי וקצבי שכתבה בדרך למסיבה בצפון. היא מדברת בו על בריחה לצפון ולנו מאוד קל להזדהות! גם הקליפ צבעוני ויפה ואנחנו בטוחים שכשהאלבום יצא הוא יהיה מעניין מאוד.

לסיכום: מהממת

 

שווה האזנה

רועי כפרי - Miss You

השבוע רועי כפרי התארח בגלגלצ ונתן ביצוע משלו לשיר "Miss You" (של אוליבר טרי ורובין שולץ) רק בעברית! אם רק זה לא מסקרן אתכם ללכת לשמוע אז אנחנו כבר יכולים להגיד שזה אחד הביצועים המיוחדים ששמענו לאחרונה ושווה לגמרי לבדוק אותו.

 
תגובות