סיכומוזיקלי: עומר אדם ויעל שלביה מככבים. יניב אדרי

סיכומוזיקלי: עומר אדם ויעל שלביה מככבים

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! כמה כיף להגיע שוב לסופ"ש ולגלות שמחכים לנו המון שירים חדשים שרק מחכים שנשמע אותם. הפעם ברשימה: עומר אדם, עדן מאירי, שירה מרגלית ועוד שווים • האזנה נעימה!

סוף סוף נגמר עוד שבוע ארוך ומשמעותי וכמובן, גם היום סידרנו לכם את הרשימה של הסיכומוזיקלי עם השירים החדשים והמעולים שיצאו השבוע. אנחנו מאוד עייפים מכל העשייה ורק רוצים לשבת בסופ"ש הזה ולהקשיב להם. מוזמנים להצטרף!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עומר אדם - קאטליה

אחרי הרבה בקשות מהקהל, עומר אדם החליט לשחרר השבוע את שיר הנושא של פרסומת הקיץ של המותג "קאטליה" שבה הוא מופיע יחד עם בת הזוג - יעל שלביה. נזכיר שממש בימים אלו סיים עומר את סיבוב ההופעות בארצות הברית ועכשיו עובד על אלבום חדש עם האנשים הכי מיוחדים בתעשייה ואותם הזמין לסדרת סשנים מוזיקליים בדובאי. אין ספק שהולכת להיות לו עוד דרך ארוכה ומעניינת!

לסיכום: לא יכולים לחכות

 

עדן מאירי - איפה תלכי

"השיר הזה הוקלט בסוף של סשן שכולו היה חיפושים במגירות של דולי ופן" - מספר עדן מאירי וממשיך "כשהגיע 'איפה תלכי' פן מסתכל עליי ואומר לי 'זה להיט היסטרי ואת זה אתה מקליט ולא אף שיר אחר' בהתחלה לא קלטתי את השיר אבל כשהתחלנו להקליט הרגשתי שזה יושב עליי מבחינת הסגנון והטקסט והכל התחבר לי". אנחנו הקשבנו לשיר וכבר מהרגע הראשון הצלחנו להתחבר ולאהוב כמו כל דבר שעדן נוגע בו.

לסיכום: כמו שרק הוא יודע

 

שירה מרגלית - ידעתי שבסוף תברח

אנחנו זוכרים את הרגע שהכרנו אותה ב-"פרויקט הלהקה" וכבר אז ידענו כמה כישרון ולב יש בתוכה. עד היום, בכל פעם ששירה מרגלית מוציאה מוזיקה חדשה - אנחנו מאושרים. אחרי הלהיט הקודם "אחותי כבר לא סובלת אותך", היא משחררת את "ידעתי שבסוף תברח". את המיליפ והלחן כתבה שירה יחד עם ים רפאלי, יובל מעיין ובן שופן שאחראי גם לעיבוד וההפקה המוזיקלית. שירה תופיע על הבמה המרכזית בפסטיבל ג'נסיס אשר יתקיים בין ה4.5-6.5.

לסיכום: מדהימה!

 

אלעד תורג'מן - אקסית של חבר

אנחנו מניחים שכבר שמעתם על אלעד תורג'מן אבל אם לא - אלעד הוא מוזיקאי, שחקן וסטנדאפיסט, בדרך לאלבום בכורה בשם "קידום ממומן" והוציא השבוע את הסינגל שלו - "אקסית של חבר". האלבום הוא חלק מהמופע החדש שלו - "על הספה" שמשלב בתוכו מוזיקה מקורית יחד עם סיפורים. אנחנו לא רוצים לספר יותר אבל זה נשמע מעניין במיוחד!

לסיכום: הכי מבטיח

 

גיל קדלר - אסור לי לאהוב אותך שוב

אחרי סינגל הבכורה שלו "תראי אותי עף", גיל קדלר משחרר את הסינגל השני שנקרא "אסור לי לאהוב אותך שוב". השיר מתאר את הקושי בהתמודדות עם אהבה ישנה, שכל הזמן חוזרת. גיל מגדיר את עצמו כאמן לופר בסגנון פולק – פופ ועכשיו הוא מציג לנו את הכישרון הזה בצורה הכי יפה שיש. בימים אלה גיל מופיע ברחבי הארץ עם מופע יחיד המבוסס על לופר. מחכים ממש לשמוע ממנו עוד.

לסיכום: מוכשר

 

אברי ג'י & טדי נגוסה & אברהם טשומה - תני לי לאהוב אותך

לכל מי שבקיא בסצנת הראפ וההיפ הופ הישראלי, ישמח ממש לשמוע את השיר החדש הזה. שיתוף פעולה של אברי ג'י עם טדי נגוסה ואברהם טשומה. אין מה להגיד חוץ מזה שמדובר בשיר מעולה, עם קצב מעולה ומילים מעולות אפילו יותר. נספר שגם הקליפ מיוחד ומתאים לשיר ואנחנו ממש ממליצים לשמוע!

לסיכום: חזק

 

שווה האזנה

עמית שאולי - Kill Bill

אירוח מעולה של עמית שאולי בלייב אצל עידו פורת בגלגלצ! עמית ביצעה את השיר "Kill Bill" של SZA ונתנה ביצוע מדהים. כיף להתחיל ככה סופ"ש.

 
תגובות