סיכומוזיקלי: עידן עמדי מתחבר לזיכרון השואה. משה נחומוביץ

סיכומוזיקלי: עידן עמדי מתחבר לזיכרון השואה

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! גם הפעם אנחנו פה בשביל להציג לכם את השירים הכי חדשים שיצאו והפעם - גם לא פחות חשובים • האזנה נעימה!

השבוע ציינו את יום השואה גם בעולם המוזיקה וכמה חשוב שיש גם את המקום הזה לשמוע סיפורים ולהמשיך להעלות את המודעות. בנוסף ליום החשוב הזה, יצאו גם המון שירים אחרים שלא היינו רוצים שתפספו ולכן - גם עכשיו, כולם ברשימת הסיכומוזיקלי שלנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שחר סאול - מישהי אחרת

שחר סאול לא מפסיק לכבוש אותנו וזאת אחת מהסיבות שגם כל סינגל שלו הופך ללהיט מטורף. הפעם הוא הוציא את "מישהי אחרת" שכבר משמיעה ראשונה רוצים להתחיל ולהקשיב לו מההתחלה. את הסינגל כתב שחר יחד עם רון ביטון וניצן קייקוב ואין ספק שעשו עבודה מעולה ויצרו שיר שיהפוך ללהיט החדש שכולם יצעקו במסיבות.

לסיכום: לא מפסיקים לשמוע 

 

 

עידן עמדי - ממשיך לצעוד

השבוע ציינו את יום השואה וכדי לתרום לחיבור הדור הצעיר לזיכרון השואה, עידן עמדי החליט לעשות את זה בדרכו. "ממשיך לצעוד" יצא בשנת 2012 ונכתב בהשראת ספרו של הרב לאו - "אל תשלח ידך אל הנער" אותו קרא רגע לפני גיוסו לצה"ל ועליו מספר שהוא שינה את חייו והבחירות שעשה מאז. השבוע עמדי שיחרר את השיר בעיבוד חדיש, ליווי תזמורת והפקה מוזיקלית שלו יחד עם ליעד גרושקה. יצא הכי מיוחד שיש.

לסיכום: חשוב

 

דניאל גרנט - יש מישהו ששומר עליי

אנחנו מקווים שזאת לא הפעם הראשונה שאתם שומעים את השם של דניאל גרנט כי כבר בסינגלים "כשמזכירים לי" ו-"מכתב לעצמי" שהוציא הוא הוכיח שיש לו מקום ענק במוזיקה. השבוע הוא הוציא את "יש מישהו ששומר עליי", סינגל רשת בלבד אבל שווה לא פחות. השיר מדבר על אמונה וירושלים בסגנון המיוחד שלו. את השיר כתב יחד עם בן שופן שגם אחראי על העיבוד.

לסיכום: שומר עלינו

 

שי בלנקו - מקום שני

כבר בשיר הקודם שלו סיפר לנו שי בלנקו על "הבחורה הכי יפה בנס ציונה" שאהבה שני גברים. עכשיו, הסיפור ממשיך ומתפתח בשיר "מקום שני" שהוציא השבוע. הנה מה שסיפר עליו: "כשהתחלתי לעסוק במוזיקה, ידעתי שאני הולך לחטט עמוק בנפש ולהוציא את כל מה שקורה בפנים החוצה, בלי צנזורה ובלי להסתיר מהמאזינים שלי שום דבר. השיר החדש מספר סיפור אהבה לא שגרתי עם בחורה נשואה שמאוהבת בשני גברים שמתמודדים על ליבה – ואתם יכולים לנחש מי סיים במקום השני". ההופעה הקרובה שלו תהיה ב-23.5 בבית היוצר בנמל תל אביב.

לסיכום: דווקא מקום ראשון

 

טלשה - Tree

טלשה - טל שחר בן ארי, שיחררה לא מזמן את האלבום שלה - "Good Thing", מאז היא קיבלה ביקורות מפרגנות ואהבה. עכשיו היא שיחררה את "Tree" שהוא גם סינגל האלבום בצורה רשמית. הנה מה שהיא מספרת: "בדידות הוא אחד הנושאים הכי מדוברים באלבום. זו אחת הסיבות בגללן האלבום נפתח עם השיר הזה. זה שיר שנכתב מתוך המקום בו מרגישים את הבדידות בצורה התהומית ביותר שלה. בו כל רעש קטן נשמע כמו פיצוץ אטומי, איפה שיש הרגשה שאם עכשיו אני אפול לא יהיה אף אחד בעולם שידע או ישמע". ההופעות הקרובות שלה הן ב-17.5 בלבונטין תל אביב וב-27.5 בבלה צ'או ראשון לציון.

לסיכום: רגוע

 

בניאל יצחק - חיים טובים

השבוע שיחרר בניאל יצחק את השיר החדש "חיים טובים" ומתקדם צעד נוסף אל עבר אלבום מלא. אם בניאל נראה לכם מוכר זה כנראה בגלל שהתפרסם בטיקטוק וגם עוסק בעולם התקשור. בניאל מספר על השיר: "קיבלתי את הטקסט של השיר ומיד הרגשתי שזה נכתב עלי. באופי שלי אני בן אדם שמנסה תמיד לחשוב חיובי לא משנה מה עברתי ומה עובר עלי. השיר מדבר על קלילות, שמחה, אהבה ולא משנה מה אנחנו צריכים לעוף על החיים ואני ממליץ לכולם לעשות את זה".

לסיכום: ישר למועדון

 

אופק ארזי - אנ'לא מבין

אופק ארזי הוא זמר-יוצר בן 24 והשבוע שיחרר את הסינגל השני שלו "אנ'לא מבין". את השיר כתב אחרי שיצא מהארון ועבר לתל אביב. סצינת הדייטינג הגברית, התל אביבית והאפליקציות היו לו חדשות ובעיקר מבלבלות והוא מספר שנפגע לא מעט פעמים. את השיר כתב על בחור שהשאיר אותו על "אש קטנה" ושיחק איתו משחקים ואין ספק שמרגישים שהשיר מגיע ישר מהלב שלו אלינו.

לסיכום: מעולה!

 

אייל לוי - אוהב אותך

אייל לוי בן ה-13, בנו של רואי לוי (מייסד שוטי הנבואה) וכבר הפך ללהיט הגדול של הטיקטוק עם מעל ל-20 מיליון צפיות ועכשיו הוא שיחרר באופן רשמי את הסינגל "אוהב אותך". את המילים והלחן כתבו לו רואי לוי, אייל לוי, הארי לוי ונוריאל ישר שגם על העיבוד וההפקה המוזיקלית. אין לנו ספק שאחרי ההצלחה המטורפת שהשיג בטיקטוק, גם עכשיו הוא יצבור קהל ואהדה ענקית ואנחנו מאחלים לו שרק ימשיך ויצליח!

לסיכום: כבש אותנו

 

שווה האזנה

שי המבר - ימים לבנים

לכבוד יום השואה והגבורה, גם שי המבר הביאה את עצמה וביצעה ביצוע מיוחד לשיר "ימים לבנים" של לאה גולדברג. שי: "כשהייתי בת 14 קיבלתי מתנה ספר שירה של לאה גולדברג ומאז החיים שלי כבר לא אותו דבר. היכולת הנדירה של האישה הזו לברוא במילים עולם פנימי מפותל ורך כל כך של כאב לצד יופי לימד אותי שהם יודעים לעמוד זה לצד זו גם בעולם שמחוץ לשירים, יש גם שלווה בבדידות הגדולה על מרחב הנהר. ימים לבנים זו יצירת מופת של רגש ביחד עם הלחן של שלמה יידוב שבמיומנות של חייט תפר לטקסט הזה לחן שהוא החליפה הכי יפה בנשף ובנפש".

 
תגובות