סיכומוזיקלי: עדן חסון משחרר פעמיים וגיא זו-ארץ כוכב. רן יחזקאל

סיכומוזיקלי: עדן חסון משחרר פעמיים וגיא זו-ארץ כוכב

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! אנחנו פה גם הפעם עם השירים הישראליים החדשים שיצאו השבוע ואתם חייבים להכיר • האזנה נעימה!

לא יכולים להאמין שכבר עבר לו עוד שבוע עמוס ומרגש ואנחנו מגיעים לסופ"ש. התגעגענו לרגע המנוחה ולזמן שבו אנחנו יכולים פשוט להירגע ולשמוע מוזיקה. אז הנה, גם השישי אנחנו פה עם הסיכומוזיקלי בשביל שתצטרפו אלינו לשמוע את השירים החדשים והמעולים של השבוע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עדן חסון - ישיבות

ההפתעה הכי גדולה שלנו השבוע הוא עדן חסון שעשה לנו כיף ושיחרר שני שירים - "ישיבות" ו-"לא שותה לא מעשן". נזכיר שרק לפני שבועיים הוא הוציא לנו שלושה שירים שכבר הפכו ללהיטים אז אין לנו בכלל ספק שגם הם! ב-3.10 יגיע עדן למופע בלייב פארק ראשל"צ ואנחנו בטוחים שיש למה לחכות!

לסיכום: לא מפסיק להפתיע

 

שי המבר - כל החלומות

השבוע שיחררה שי המבר את האלבום החדש שלה - "כל החלומות". כשמדובר בשי אין לנו ספק שהיא מדהימה כמו תמיד. מה מה שסיפרה: "לא יודעת איך לשים בתוך המילים את מה שעובר לי בלב. השיר הוותיק בו נכתב בגיל 15. השיר הצעיר בו נכתב לפני חודש. האלבום הזה הוא המסע היפה והחשוב ביותר שעברתי בחיי, יותר מכל אורות הפריים טיים, מעבר לכל כאבי החיים".

לסיכום: מרגשת

 

בר צברי - שמחת חינם

בדיוק שנתיים לאחר אלבום הבכורה שלו, משחרר בר צברי אלבום חדש ומסקרן במיוחד - "שמחת חינם". באלבום יש מספר שיתופי פעולה מעניינים, הוא כולל עשרה שירים מדהימים וגם פה בר מביא את עצמו בצורה הכי יפה ואמיתית שיש. אנחנו הכי ממליצים ללכת לשמוע ולהכיר אותו קצת יותר לעומק. ב-10.8 יהיה מופע מיוחד באמפי שוני ובו הוא ישיק את האלבום.

לסיכום: שלו!

 

מתן לוי - מבוקשת

מתן לוי הוא אחד הזמרים הבולטים בתקופה האחרונה בסגנון הים תיכוני וכמובן, לא נשכח שהיה פיינליסט וחביב הקהל ב-"הכוכב הבא". הפעם מתן הוציא שיר חדש שנקרא "מבוקשת" ומראה צד חדש שלו. את השיר כתב והלחין מתן יחד עם שי פינטו, אלמוג קריאף, נדב 'נאבי' אהרוני והוא ממש מיוחד.

לסיכום: כיף!

 

לידור ויצמן & פלג - כמה דיברנו

לידור ויצמן, זמר ויוצר, שיחרר השבוע סינגל חדש ומרענן שנקרא - "כמה דיברנו". השיר הוא בשיתוף פעולה עם המפיק המוזיקלי פלג שעבד לאורך השנים עם אמנים גדולים בתעשייה. השיר הממכר משלב סגנונות מוזיקליים של טכנו, R&B וים תיכוני ואין ספק שנוצר משהו מעניין שאתם חייבים לשמוע. השיר המושלם לקפוץ איתו במסיבות!

לסיכום: בדיוק לקיץ

 

שלווה - איפה המטען

תכירו את שלווה. בת 21, גרה בצפת, שחקנית, זמרת ומדריכת היפ-הופ. אחרי שתשמעו את השיר "איפה המטען" לגמרי יהיה לכם בלאגן בראש. השיר הוא הסינגל השלישי שלה וכבר עכשיו הוא עושה המון רעש. שלווה נבחרה לחמם את מושיקו מור ועדן חסון במופע ומפה - אנחנו מאחלים לה המון המון בהצלחה.

לסיכום: כוכבת

 

בן צור - כשתעלה השמש

השבוע יצא אלבום בכורה לזמר שאנחנו כבר עכשיו צופים לו עתיד מזהיר - בן צור. לאלבום קוראים "כשתעלה השמש" וזה מה שהוא מספר עליו: "מי היה מאמין שבתוך כל התקופה המטורפת הזאת, אני זוכה להוציא אלבום בכורה ששמתי בתוכו את הלב שלי אין ספור שעות אולפן, לילות בלי שינה, מחשבות בשעות לא שעות כדי להביא לכם את האלבום הכי טוב ומיוחד" ומסיים "הלוואי שהשירים יגעו בכם כמו שהם נוגעים בי".

לסיכום: בהצלחה

 

שווה האזנה

וייב איש - עשרים וארבעה בינואר

את האמן המוכשר וייב איש אנחנו כבר מכירים. עכשיו הוא שיחרר ביצוע מלייב סשן של השיר "עשרים וארבעה בינואר" וזה מושלם ברמות! רוצו לשמוע.

 

גיא זו-ארץ - תיק קטן

מי לא הספיק לשמוע עדיין על גיא שר "מלאכי השלום" עם כלי הנגינה המיוחד שלו? עכשיו הוא הגיע לגלגלצ לביצוע ללהיט "תיק קטן" והדהים אותנו. מחכים למופע!

 
תגובות