רוני דלומי: "לא נלחמתי על שירים". צילום: רפי דלויה

רוני דלומי: "לא נלחמתי על שירים"

רוני דלומי משיקה את האלבום השלישי שלה, "תסתכל עליי", ומדברת איתנו על מה שמיוחד בו, על ההתמודדות עם רגשות חדשים וגם על החתונה שתתקיים בחודש הבא

אחרי שני אלבומים מצליחים, שחררה רוני דלומי לפני כשבועיים את אלבומה השלישי במספר - "תסתכל עליי" לחנויות. אמש (א'), אל מול הקהל שמילא את מועדון הזאפה בתל אביב, היא השיקה אותו במופע חדש וחגיגי בו ביצעה את מיטב שיריה מכל שלושת האלבומים.

 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בין השירים אותם ביצעה בצורה מדהימה להפליא היה ניתן למצוא את "תן" ו"קצת אחרת", להיטיה הגדולים והמקפיצים מתוך אלבומה הראשון לצד שירים שקטים ומרגשים יותר שהוצגו בעיבודים מעניינים כדוגמת "כך או כך". מאלבומה השני היא ביצעה בשיתוף עם הקהל את הלהיטים "תחזיקו" ו"סתם שני אנשים" והציגה כמה היא מחוברת ואוהבת את הקהל שלה, בלי להתייפייף.

© רפי דלויה

שיא המופע היה כשביצעה רוני את להיטיה מהאלבום החדש המושמעים ברדיו בחודשים האחרונים כדוגמת "איש של לילה", "לשמור עליי", "אתה אמרת" וכמובן שיר הנושא של האלבום - "תסתכל עליי". במהלך המופע ביצעה רוני שירים שביצעה כחלק מפרוייקטים שונים וביניהם ״שלחי אותו" ו"עכשיו תורי" ואף ביצעה קאבר מהפנט ל"Love Me Like You Do". בקטעי הקישור סיפרה רוני כמה סיפורים אישיים שתרמו לאוירה, בין היתר על הצעת הנישואין אותה קיבלה לא מזמן, על הסרט החדש שייצא בקיץ אליו הצטלמה לתפקיד מסקרן של בדואית וגם על ההשראה שקיבלה בדרך לכתיבת השירים השונים באלבום, בו כתבה את כל המילים בעצמה.

המיועד. עוד חודש מתחתנים
המיועד. עוד חודש מתחתנים © רפי דלויה

בין האורחים שהגיעו לפרגן וליהנות ניתן היה למצוא את תובל שפיר ובת הזוג דור קדוש, דניאל מורשת שהגיע עם אחותו וחברה קרובה, לי בירן ודר זוזובסקי, טל מוסרי, שיר מורנו יחד עם מאמנת הכושר של הסלבס ליקי רוזנברג, ישראל קטורזה, צביקה הדר ועדי שילון שלא הפסיקו לרגע לרקוד ולדקלם בעל פה את כל המילים.

באנו לעשות שמח
באנו לעשות שמח © רפי דלויה
דר עם אחיה, רועי זוזובסקי, הנגן של רוני דלומי © רפי דלויה
החברים מ
החברים מ"הקוסם" © רפי דלויה
© רפי דלויה
תגובות