"רוצה לעשות טוב בעזרת המוזיקה": הכירו את קורל ביסמוט. צילום מסך מיוטיוב

"רוצה לעשות טוב בעזרת המוזיקה": הכירו את קורל ביסמוט

היא רק בת 21 אבל מאחוריה כבר השתתפות בעונה הראשונה של "The Voice", ליווי בהופעותיו של עידן עמדי, ואלבום בכורה כמעט מוכן. רגע לפני שהיא משתלטת גם על הלב שלכם - הכירו את קורל ביסמוט

ספרי לי על עצמך, מי זאת קורל ביסמוט?

"אני בת 21, מתגוררת עכשיו בתל אביב. מוזיקה בשבילי היא החיים. כל דקה ביום מבחינתי זה עיסוק במוזיקה, אם זה ללכת ברחוב ולשאוב השראה מהסביבה או כל דבר אחר. כשמגיעים אליי לדירה רואים המון גיטרות, פסנתר וכלי הקשה. אני עובדת על אלבום כבר שנתיים וחצי עם שני מפיקים מדהימים בשם איתמר מאירי ואיתן רז. איתמר הוא גיטריסט ואיתן הוא מתופף אז החיבור בין שלושתינו הוא משהו באמת מאוד מיוחד. אם צריך להגדיר את האלבום שאני עובדת עליו אז הוא בסגנון אינדי פולק-פופ ישראלי. מלא גיטרות אקוסטיות וחומרים שלי".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת להתעסק במוזיקה ומדוע?

"הכל התחיל מזה שלקחתי גיטרה לידיים בגיל 15 וחצי בערך, לא שרתי בכלל, אבל משם הבנתי שזהו, נתקעתי, חליתי במחלה הזאת שנקראת ״מוזיקה״. אחרי שהתחלתי לנגן ולשיר העליתי קאברים בביצועים שלי לרשת וזכיתי למאות אלפי צפיות. בזכות הקאברים הגיעו אליי מההפקה של "The Voice" מהעונה הראשונה. הגעתי לשם בגיל 16, סופר קטנה, וזו היתה חוויה מאוד מעניינת. במיוחד לילדה שפתאום ״מגלה את עולם המוזיקה״ כביכול. אחרי שיצאתי מהתכנית הבנתי שמוזיקה זה הדבר בשבילי, שזה הקטע שלי. בגיל 18 הגעתי לאיתמר ואיתן, שני המפיקים, דרך חבר משותף, ומהרגע הראשון שנפגשנו פשוט היה קליק ראשון והתחלנו את הדרך שלנו אל עבר האלבום הראשון".

 

בסוף השבוע הזה את יוצאת לסיבוב הופעות ראשון לקראת אלבום שיגיע בהמשך, מתי נזכה לשמוע סינגל ראשון מתוכו?

"סינגל ראשון ייצא באיזור החודשיים הקרובים והאלבום כבר נמצא לקראת השלבים האחרונים שלו. קודם כל ייצא הסינגל ואז גם האלבום יגיע מאוחר יותר ונעשה לו השקה רחבה ומכובדת. במוצא"ש הקרוב תהיה הופעה שהיא מעין ״טרום-בכורה״, לפני שכל החומרים יוצאים. זו הופעה למי שבכל זאת כבר הספיק להכיר ואחרי שייצאו חומרים יהיו הופעות גדולות יותר כי אז גם תהיה הכרה מקהל נרחב יותר שאני מקווה שיגיע בזכות החומרים שעוד ייצאו".

מה החלום שלך?

"וואו יש כל כך הרבה. החלום הוא פשוט לעשות את זה ותמיד להתקדם קדימה. גם אם משהו לא מצליח, או כן מצליח, ויש המון טלטלות. גם אם האלבום הראשון לא יצליח וגם אם השני לא, העניין הוא להמשיך לעשות את זה והמטרה היא להמשיך כל הזמן לנוע. זה גם בעצם החלום, ששום דבר לעולם לא יעצור אותי או ימנע ממני לעשות את זה ולעסוק בזה. אני רוצה שאנשים ישמעו את המוזיקה שלי בכל מיני מצבים בחיים, אם עצוב להם או שהם לא מרגישים טוב. שככה אני אוכל לשמח אותם ולעשות להם טוב".

 

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"לא יודעת, אני לא חושבת שהמקום הוא כל כך קריטי. לא משנה אם זה מול בן אדם אחד או אם זה מול 10,000, לא משנה אם זו הופעה ענקית או אינטימית מאוד, העיקר מבחינתי הוא פשוט להופיע כל הזמן".

בשנה האחרונה את לוקחת חלק בסיבוב ההופעות של עידן עמדי. איך נוצר השילוב ביניכם?

"את עידן הכרתי בין חזרה לחזרה באולפן, כי המפיקים שלי הפיקו לו את שני האלבומים הראשונים אז יצא לי לראות אותו בחדרי חזרות מדי פעם. בהתחלה היה רק איזה קליק ראשוני אבל לא יצא לנו יותר מדי לדבר. ואז היה איזה יום אחד שהוא הגיע לאולפן אחרי שאני כבר הלכתי, אבל במקרה החומרים שלי עדיין רצו והוא נכנס,שמע, וממש ממש התלהב, ושם היה את הקליק הגדול. ביום שהשתחררתי מהצבא קיבלתי טלפון מהמנהל שהבהיר לי שעכשיו כשאני משוחררת - אני איתם, ונכנסתי לסיבוב ההופעות שלו ויש לנו חיבור מאוד מאוד מיוחד. אני גיטריסטית מלווה ועושה לו קולות, בכל ההופעות אני חלק בלתי נפרד מההרכב כרגע. לא היה תפקיד כמו שלי לפני כן, לא היתה בחורה בלהקה, וזה בדיוק מה שהם חיפשו. אפשר להגיד שיצרתי למעשה משבצת לעצמי".

מי המודל לחיקוי שלך?

"ג׳ון מאייר זה המוזיקאי שממנו אני שואבת הכי הרבה השראה. גם בנגינה וגם בכתיבה. למרות שהוא סנוב מטורף אבל מותר לו (צוחקת)".

אם היית יכולה לבחור כל אמן ולבצע ולבצע איתו דואט, במי היית בוחרת?

"עם ביונסה, למרות שזה מאוד שונה מאיך שהגדרתי את עצמי עד עכשיו. ביונסה היא הדבר הכי מושלם בעולם, היא סוג של אלוהים אם אנחנו מדברים במובנים כאלה. זה חלום מופרך, אז אם לעשות דואט עם מישהי - ברור שביונסה".

 

מה אפשר לאחל לך לסיום?

"שיגיעו מלא אנשים להופעה שלי במוצאי שבת, ושיאהבו את החומרים שלי".

תגובות