החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: עכבישים. צילום: צילום מסך מהאינסטגרם

החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: עכבישים

כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע הנה כמה דברים שלא ידעתם על עכבישים ומה צריך כדי לגדל אותם

שם החיהעכבישים

מי אנחנו? החיות הכי מתוחכמות ממשפחת פרוקי-רגליים, יש לנו שמונה רגליים, תתארו לכם כמה עולות הנעליים שלנו? למרות הדעות הקדומות אנחנו לא מהווים סיכון כל כך גדול בשבילכם, מתוך ארבעים אלף מינים רק שלושים מאיתנו מהווים סיכון לבני האדם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

התנהגות נפוצה: יש לנו כישרון מאוד מיוחד, אנחנו מסוגלים לטוות קורים שמשמשים אותנו לטובת טיפוס, צידת אוכל ועוד. כשאנחנו רעבים אנחנו לא אוכלים דרך הפה אלא באמצעות נשיכה קטלנית במיוחד שדרכה אנו מחדירים לטרף ארס קטלני שמנטרל אותו ושואב את מה שנשאר ממנו.

© צילום מסך מהאינסטגרם
בפעם שעברה
החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: צפרדעי אילנית
שיר רגב
כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע הנה כמה דברים שלא ידעתם על צפרדע אילנית ומה צריך כדי לגדל אותה

מה אוכלים עכבישים? בניגוד אליכם, בני האדם, התפריט שלנו מורכב בעיקר מהחרקים שתפסנו ברשת הקורים שלנו. כנראה שלא תתפלאו לשמוע שהמנה המועדפת עלינו היא יתושים וזבובים בטעם טבעי.

 אילו קשיים יש בגידול עכבישים?  אנחנו קצת מפונקים, צריך לשמור שהסביבה שלנו תמיד תהיה לחה ולא תרד מטמפרטורה של שמונה עשרה מעלות, בנוסף אנחנו משאירים אחרינו בכל מקום לכלוך של קורי עכביש והדבר הכי גרוע הוא שהחברים שלכם יכולים לפחד או להיגעל מאיתנו. אבל באופן כללי, הגידול שלנו נוח וקל.

© צילום מסך מהאינסטגרם

למה כדאי לגדל עכבישים? אנחנו מגינים עליכם בכך שאנחנו לוכדים ברשת שלנו חרקים שיכולים להזיק לכם, למרות הארס והגודל שלנו אנחנו יכולים להעניק לכם הרבה אהבה ולשעשע אתכם בדרכים יצירתיות. הדבר הכי מגניב הוא שהדמות ספיידרמן מבוססת עלינו ויש לנו אפילו כמה תכונות משותפות.

תגובות