החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: צפרדעי אילנית . צילום: צילום מסך מהאינסטגרם

החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: צפרדעי אילנית

כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע הנה כמה דברים שלא ידעתם על צפרדע אילנית ומה צריך כדי לגדל אותה

שם החיה: צפרדע אילנית אדומת העין

בשבוע שעבר
החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: לובסטר מרון כחול
ניצן בן משה
כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע הנה כמה דברים שלא ידעתם על לובסטר מרון כחול ומה צריך כדי לגדל אותו

מי אנחנו? צפרדע עצים בגודל בינוני, מרהיבה וצבעונית במיוחד ובעלת עיניים אדומות ומהפנטות. אני במקור מיערות הגשם של מרכז אמריקה. אני לגמרי טיפוס של לילה ורוב הפעילות שלי מתרחשת בשעות החשיכה. חוץ מזה, אני גם זמרת מעולה והקרקורים שלי נחשבים לקרקורים הכי יפים בטבע.

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

 התנהגות נפוצה: רוב השנה המשפחה שלי נשארת די שקטה, למעט תקופת החיזור, שם פותחים הזכרים את הפה ומקרקרים בלי הרף. אנחנו גם משתמשים בענפים ועלים כעזרים לטיפוס ומקומות מסתור, והאוכל האהוב עלינו הוא חסרי חוליות בעלי גוף רך.

© צילום מסך מהאינסטגרם

מה אוכלת צפרדע אילנית? אולי בשבילכם זה לא הכי טעים אבל כמו שכבר ציינתי, אנחנו אוכלות בעיקר חסרי חוליות בעלי גוף רך, בשבי המזון המועדף עלינו הוא זחלי משי קטנים וצרצרים, אבל נעדיף יותר צרצרים, ואם אפשר, אז ששעת האכילה תהיה בלילה, זה יהיה מצויין.

אילו קשיים יש בגידול צפרדע אילנית? אני דורשות הרבה עבודה, החל מטמפרטורה, שחייבת להיות מותאמת במיוחד בשבילי, איבזור צמחי טבעי או מלאכותי לכלוב שלי, ועד לכלי מיוחד לאוכל כדי לשמור שלא ייברח. אני גם צריכה מקור מים נקי וזמין, ובנוסף אני יכולה להשתחל למרווחים קטנים ולברוח מהכלוב ולכן צריך לשים לב שהכלוב יהיה אטום פרט לפתחי אוורור קטנים.

© צילום מסך מיוטיוב

למה כדאי לגדל צפרדע אילנית? עם כמה שאנחנו דורשות תנאים מיוחדים (וחרקים בתור אוכל), אנחנו ללא ספק חיות המחמד המושלמות, קטנות וחמודות, לא צריכות לצאת מחוץ לכלוב כדי לטייל, וכמובן הצבעים המיוחדים והמרהיבים שלנו לגמרי הופכים אותנו לחיות יפות שכיף לגדל. חוץ מזה, על שמינו קרוי אתר הנוער הכי שווה בארץ!

תגובות