על לא דוור: הכירו את העובד הכי חמוד שתפגשו בדואר. צילום מסך מהאינסטגרם

על לא דוור: הכירו את העובד הכי חמוד שתפגשו בדואר

הם חמודים, נאמנים והולכים על ארבע, אך מסתבר שהם גם יכולים להיות עובדים מעולים. אם בפעם הבאה כשתלכו לדואר תפגשו כלב בדלפק, אל תתנו לכך להפתיע אתכם. כלבים הם העובדים הכי מסורים ומתוקים שיש!

תמיד אמרו לכם שהכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם? מי שאמר לכם את המשפט הזה ידע בדיוק על מה הוא מדבר. הכפר הסקוטי הממקומם על האי סקאי, הוא ביתן של מגוון חנויות, מסעדות ומלונות, אבל האטרקציה המיוחדת ביותר בעיר היא לא אחרת מאשר סניף דואר המקומי, או ליתר דיוק, הכלב שעובד בסניף הדואר המקומי. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בשנתיים האחרונות, הדלפק היה תחת ניהולו של מנהל הדואר, ריי צ'נדלר, אך לא חלף זמן רב עד שצ'נדלר שכר את שירותיו של ג'קס הכלב, שהצטרף למשפחה של סניף הדואר. מאז, ג'קס נכנס בכל בוקר לעבודה יחד עם הבוס שלו ולוקח את מקומו מאחורי הדלפק. מטבע הדברים, ג'קס הפך לדמות אהובה בקרב התושבים המקומיים והתיירים כאחד, שתמיד מקבלים אותו בחום ובליטוף בכל פעם שהם מבקרים בסניף כדי לרכוש גלויה, או על מנת לשלוח מכתב.

© Allyn Lyttle

חשבתם שהתפקיד של ג'קס בדואר נגמר בתור היותו מושך לקוחות? יש לנו חדשות בשבילכם - ג'קס מעורב בעבודה יותר ממה שתיארתם לעצמכם. הוא מדביק על כל מעטפה ומכתב בולים באהבה גדולה. למקרה שתהיתם, יש דבר אחד שג'קס לעולם לא נכשל בו - לגרום לכל אדם שנכנס לדואר לחייך.

"הוא נהדר והפך למוקד העניין", אמר ריי, מנהל הדואר. "לרוב כולם נוטים לדבר כאן על מזג האוויר, אבל בדואר, אנשים רוצים לדבר על ג'קס. יש אנשים שמגיעים לכאן רק כדי להגיד שלום, או ללטף אותו. אחרים מגיעים עד לכאן כדי לחבק אותו".

ג'קס בדואר
ג'קס, אפשר בבקשה בול? © צילום מסך מהפייסבוק

חייו של ג'קס כמובן אינם נעים רק סביב העבודה. לפני שהוא מתחיל משמרת, יש לו טיול נחמד ברחבי העיר ולעתים אף לוקחים אותו לשחות לאורך האוקיינוס. בנוסף, במהלך היום, ריי ואשתו, דואגים לאפשר לו להשתעשע בחוץ, וזו גם ההזדמנות שלו לברך את העוברים והשבים. 

 

תגובות