רק נראות חמודות: החיות שעלולות להרוג אתכם . צילום מסך מהאינסטגרם

רק נראות חמודות: החיות שעלולות להרוג אתכם

כשתביטו עליהם בפעם הראשונה, תרצו מיד ללטף אותם ולהעניק להם אהבה גדולה. אך כל עוד מדובר בבעלי החיים הבאים, עדיף שתמנעו מכך; אלא אם אתם מוכנים לקחת סיכון גדול, שעלול לגבות מכם מחיר כבד. אנחנו היינו מוותרים על התענוג

בעלי החיים מצליחים לגעת בכולנו ללא יוצא מן הכלל. כבר כשאנחנו מביטים להם בעיניים, אנחנו חשים באהבה טהורה ולא מסוגלים להישאר לכך אדישים. אולם, בניגוד למה שתיארתם לעצמכם, החיות החמודות עשויות לפגוע בכם לא פחות מאשר להעלות לכם חיוך על הפנים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לוריס איטי

הסתכלו עליו. אתם יכולים לדמיין משהו חמוד יותר מזה? ובכן, אולי כדאי שתדעו שמדובר ביונק הארסי ביותר העולם. אם הוא ינשוך אתכם, תוכלו לחוות הלם וסיכון ממשי. כן, אפילו מדענים סבורים שהלוריס הוא חיקוי של קוברה. לנו זה נשמע מספיק מפחיד.

דולפין

כנראה שמה שאתם הולכים לקרוא עכשיו, יותיר אתכם בשוק. אבל אין ברירה, עלינו להתמודד עם האמת. מלבד בני האדם, הדולפין הוא המין היחיד, שיכול להרוג אותך ללא כל סיבה ממשית. נכון, הדולפינים הם אומנם מלאים בחכמה, רק שלמרבה הצער, הם לעתים משתמשים בה למטרה פחות טובה.

צפרדע חץ זהובה

אולי צפרדע חץ זהובה נראית יפה להפליא, אך במקרה שלה - המראה מטעה לחלוטין. זו הצפרדע הכי מסוכנת ורעילה שאי פעם תפגשו, אשר יכולה להרוג בקלות עשרה בני אדם. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אך אנחנו מסתפקים בפרוגה שלנו.

שד טסמני

זהו אומנם יצור קטן בעל שם שכבר אומר הכל. אבל, כשמסתכלים עליו, חושבים שבעל החיים הזה כנראה חלש מדי כדי להזיק. טוב, נגלה לכם שזה עובד עד לרגע שהוא חושף את הניבים. אם תשאלו אותנו - אין זמן להתבדח. השטן הטסמני יכול להרוג את כולנו!

 דוב נמלים

הם נראים די מוזנחים ואף לא מזיקים, כי, היי, אין להם אפילו שיניים. אם כך, איך חיה כזאת יכולה לפגוע בבני אדם? שימו לב לטפרים שלה. הם אומנם משמשים אותה בעיקר כדי לחפור מזון, אך אין היא מהססת להשתמש בהם גם כדי להגן על עצמה. כך נראה נזק בנגיעה אחת בלבד.

ברבור

ברבורים הם סמל מובהק לרומנטיקה. אנחנו מקשרים אותם לאהבה אמיתית, אבל מי אמר שהאהבה שלהם לא יכולה להכאיב? ובכן, היצורים הרומנטיים האלו באמת יכולים להזיק לכם. כשהם מרגישים איום, הם יעשו כמיטב יכולתם על מנת להגן על עצמם. אז אנא מכם, אל תנסו להאכיל אותם בעזרת במבה או פירורים מהכריך - הם מסתכלים עליכם. 

פנדה

כמובן שכולנו אוהבים את החיה החמודה הזו. היא נראית תמימה וחסרת אונים, עד כדי שנהפכה לסמל של שלום וחסד. עם זאת, כדאי שלא להתעסק עמה. אם בטעות חציתם את השטח שלה, או נתקלתם בה כשהיא חשה בסכנה, היא כנראה תתנקש בכם. אולי עדיף שנסתפק בלראות אותה מרחוק? 

 

תגובות