לו יכולתי לדבר: מה הכלב שלנו היה רוצה שנפסיק לעשות?. צילום מסך מהאינסטגרם

לו יכולתי לדבר: מה הכלב שלנו היה רוצה שנפסיק לעשות?

אם יש משהו שכל בעלי הכלבים יכולים להזדהות איתו הוא הרצון לחבק, לנשק, להרים וללטף את הכלב בכל רגע אפשרי. אך מה הכלב שלנו רוצה? את זה אנחנו לא יכולים לדעת בוודאות, אלא רק לנחש. בואו לנחש איתנו

הכלב נחשב לחבר הכי טוב של האדם. אם יש לכם כלב, כנראה שאתם תמיד מצלמים אותו ומדברים עליו, והדבר האהוב עליכם הוא לחבק, ללטף, לנשק ולהרים את כלבכם מהרגע שאתם נכנסים לבית ועד הרגע שאתם יוצאים ממנו. אבל האם הכלב שלנו נהנה מכל מה שאנחנו עושים לו? אם הכלבים היו יכולים לדבר, כנראה שהם היו מבקשים מאיתנו להפסיק לעשות לא מעט דברים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

חיבוק מוחץ

לחבק את הכלב זה תמיד כיף, אך תופתעו לגלות שלא מעט כלבים דווקא נלחצים מחיבוקים. כמובן, שלא כל הכלבים נלחצים, וחלקם מסכימים לסבול את הרצון התמידי שלנו לחבק אותם. בפעם הבאה כשאתם מחבקים את כלבכם, שימו לב לתגובה שלו - האם הוא מראה סימני לחץ, או שהוא דווקא נרגע? מה דעתכם לעבור לחבק בובות פרווה ורק ללטף את הכלב? אנחנו לגמרי נבין אתכם אם תגיבו ב"לא" מוחץ.

ארוחה משותפת

את זה כנראה שהכלב שלכם לא באמת רוצה שתפסיקו, אבל במציאות כדאי מאוד שתשימו לב מה אתם מביאים לכלב שלכם משולחן האוכל. יש לא מעט מזונות אשר מסוכנים לכלבים שלנו, כמו שוקולד. אז בפעם הבאה שאתם חולקים עם הכלב שלכם את ארוחת הגורמה שלכם, דאגו שכל מה שאתם מביאים לו לא מסוכן לבריאותו.

חמש דקות וחזרנו

כלב בכל גודל אשר יהיה, מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר, צריך לזוז. אנחנו יודעים שיש ימים שאתם גמורים מעייפות, או שאתם סתם עצלנים מדי כדי לצאת מהבית, אבל הכלב שלכם מאוד זקוק לטיול שארוך יותר מחמש דקות. מצאו לעצמכם מסלול עם נוף יפה, או תביאו אתכם חברים ותנו לכלב שלכם טיול מפנק. אתם תיהנו (וגם תעשו ספורט) והכלב שלכם יהיה מרוצה, וילך לישון ברגע שתחזרו הביתה.

כדור במקום עפרון

כדור, פריזבי, חבל וכל דבר מצפצף שגם אפשר ללעוס נכנס לרשימת הדברים שאהובים על הכלב שלכם. העומס בלימודים, אין-סוף שיעורי הבית והחוסר זמן שמגיע עם שנת הלימודים, מונע מאיתנו להקדיש זמן לשחק עם הכלב. אך הכלבים שלנו זקוקים ליחס ופעילות וגם מאוד נהנים מזה. נסו להקדיש שעה אחת, כמה פעמים בשבוע כדי לשחק עם הכלב. אתם יכולים לצאת איתו לגינה, או לשחק איתו בבית. סגרו את שיעורי הבית ובלו עם כלבכם! רק אל תתנו לו יותר מדי חטיפים, כן?

ראו איזה חמוד!

כבעלי כלבים נושא השיחה העיקרי תמיד יהיה, איך לא, על הכלב. רוב התמונות בטלפון שלכם הם של הכלב בכל מיני פוזות, עם בגדים, עם משקפיים ועם כל דבר שבעיקר מצחיק אתכם. אנחנו לא מצפים שתפסיקו לצלם את הכלב וגם ממש לא רוצים שתפסיקו (גם אנחנו אוהבים תמונות של כלבים), אבל שימו לב שהכלב לא סובל ונלחץ בזמן שאתם מצלמים אותו וצ'פרו אותו אחרי כל תמונה מוצלחת שהוא דגמן!



תגיות
תגובות