חיות באור הזרקורים: הכירו את בעלי החיים של הסלבס . צילום מסך מהאינסטגרם

חיות באור הזרקורים: הכירו את בעלי החיים של הסלבס

הם שרים, משחקים בסדרות האהובות ומככבים בכותרות, אך בין כל השגרה העמוסה, הסלבס האהובים לא מזניחים את בעלי החיים שלהם. אז מי הכלבה שזוכה ליהנות מטיפולי יופי מפנקים במיוחד ומיהי הזמרת שהחליטה לאמץ חזירה?

עבור רובנו, בעלי החיים הם הרבה מעבר לחיות מחמד ומהווים חברים של ממש. גם הסלבס, שנמצאים בהיכל התהילה ודואגים לתעד כל רגע בחייהם, לא מוותרים על החברים הכי טובים שלנו - כאלו ההולכים על ארבע, מקשקשים בזנבם כשהם שמחים ומלקקים כדי להביע את אהבתם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ליידי גאגא

הזמרת האמריקאית בת ה-32 מגדלת שלושה כלבים - קוג'י, אסיה וגוסטאבו. אסיה (השחורה) נחשבת ל"ילדה המפונקת של אמא" מבין השלושה היא מחזיקה בעמוד אינסטגרם המונה למעלה מארבעה מיליון עוקבים, כיכבה בקמפיין אופנה משלה ואף זוכה לטיפולי יופי מפנקים ונסיעות יחד עם אמא גאגא.

קיילי ג'נר

האחות הצעירה למשפחת קרדשיאן, בת 20 בלבד וכבר אמא לילדה בשם סטורמי, ידועה באהבתה הרבה לבעלי חיים ולכלבים בפרט, ומחזיקה בארבעה כלבים מתוקים – ארני, פני, נורמן ובמבי. בעבר הואשמה קיילי על ידי עוקביה באינסטגרם, בהזנחת שניים מכלביה ובהרעבתם. האישום נבדק בהמשך על ידי "משמר בעלי החיים" והתברר כלא נכון, אלא להפך - כלביה של קיילי זוכים לפינוקים ופאר שכל אחד היה רוצה בו, החל ממאכלי גורמה וכלה בתנאי מגורים יוקרתיים. הלוואי עלינו!

טיילור סוויפט

זמרת הקאנטרי הצעירה, אימצה שתי חתולות העונות לשמות מרדית' (על שמה של מרדית' מ"האנטומיה של גריי") ואוליביה (על שמה של אוליביה מ"חוק וסדר"). גם השתיים האלו, זוכות לטיסות פרטיות יחד עם טיילור, מאכלי גורמה וטיפולים מפנקים. אגב, מרדית' (הלבנה-אפורה) היא חתולה מיוחדת מגזע Scottish Fold (סקוטי שמוט אוזניים) הנחשב לנדיר מסוגו.

ג'סטין ביבר

הזמר הקנדי הפופולרי, ידוע כבעל היסטוריית חיות מחמד מרשימה ומפתיעה ביותר, הכוללת בין היתר קופה בשם מלי, נחש בשם ג'ונסון ואוגר בשם פק. אך חיית המחמד האחרונה של ביבר הייתה דווקא טיפוסית ולא גרמה לגיחוך והרמת גבה – הלא מדובר בכלב מתוק בשם טו. אך בשל העומס הכרוך בהיותו זמר מצליח, נאלץ ביבר למסור את כלבו לחברו הטוב ואחד הרקדנים שליוו אותו במהלך סיבוב ההופעות האחרון, סי-ג'יי סלבדור.

מיילי סיירוס

הכוכבת הצעירה, הידועה בתור אחת המעוררת שערוריות ויוצרת כותרות ברחבי כל העולם, הצליחה להפתיע את כולם גם בבחירת חיית המחמד הבלתי רגילה שאימצה – לא אחר מאשר חזיר! או ליתר דיוק, חזירה קטנטנה בשם בובה סו. מאוחר יותר, ביקשה סיירוס לשנות את שמה של החזירה המתוקה ל- "חזיר" (Pig).

שירן סנדל

הכוכבת הישראלית הצעירה הידועה אף היא בהרעפת אהבה רבה לבעלי חיים, כמובן הוסיפה חיות מחמד למשפחה. בעלי החיים ההמלאים את לבה של סנדל הם לא אחרים מאשר ג'ובאני וללי – זוג הכלבים המתוק שלה. 

אליאנה תדהר

ומכוכבת ישראלית אחת לאחרת - אליאנה תדהר מגדלת באהבה רבה את שתי כלבותיה הקטנים והפרוותיים העונים לשמות לורי וללי. ללי (החומה) נמצאת עם תדהר מאז שקיבלה אותה כמתנה לבת מצווה בגיל 12, ואליאנה אף מספרת שהיא מפליצה ונוחרת. אל תדאגו, היא עדיין אוהבת אותה מאוד.

דניאל מורשת

ולאחר שתי כוכבות ישראליות ששיחקו יחד בסדרת הנוער המצליחה "גאליס", נעבור לכוכב מצליח לא פחות ששיחק  יחד איתן על אותו המסך. מורשת אוהב להשוויץ ברשתות החברתיות בכלבו המתוק, או כפי שהוא מכנה אותו בכל תמונה שהוא מעלה לאינסטוש - רוקו העצלן.

עודד פז

את הכלב טוביה, כבר זכינו לראות לא פעם בתפקידי אורח בסדרה "הפיג'מות", וזאת בזכות בעליו - עודד פז, שסידר לו תפקידים קטנים בתעשיית הבידור. לאחר הופעות האורח בסדרת "הפיג'מות", טוביה עלה דרגה והגיע גם לתכנית "הכלב של המדינה" ששודרה אף היא בערוץ הילדים. אנחנו חושבים שפרוגה שלנו קצת מקנאה בטוביה.

 

 

תגובות