גיבורה: הכלבה שעוזרת לאנשים עם ארבע רגליה הקטועות. צילום מסך מהאינסטגרם

גיבורה: הכלבה שעוזרת לאנשים עם ארבע רגליה הקטועות

צ'י צ'י מצאה את עצמה בעבר בפח אשפה בדרום קוריאה וכמעט איבדה את חייה, אך לא נותנת לשום דבר לשבור אותה. עם ארבע רגליים קטועות והרבה טוב לב, היא מוכיחה שהיא לא אחרת מאשר "הכלבה הגיבורה האמריקאית"

לאחר שצ'י צ'י בת הארבע, כלבה מגזע גולדן רטיבר, כמעט איבדה את חייה כשנמצאה קשורה לשקית אשפה בדרום קוריאה, היא ניצלה מהמצב בדרך נס כשמשפחת האוול מפיניקס, אריזונה, החליטה לאמץ אותה והפכה אותה לכלבת תרפיה שהיא היום. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ההתעללות הנוראית שעברה צ'י צ'י אילצה לקטוע את כל ארבע כפות רגליה, על מנת להציל את חייה והיא הייתה בטוחה שלעולם לא תזכה ללכת עוד. ארבע שנים מאוחר יותר, היא כבר מוצאת את עצמה הולכת עם רגליים תותבות ועם התואר "הכלבה הגיבורה לשנת 2018".

גיבורה אמיתית
גיבורה אמיתית © צילום מסך מהאינסטגרם

מה הופך את צ'י צ'י לכל כך מיוחדת מבין המוני כלבים? מספיק להסתכל עליה כדי להבין. כל מי שאי פעם פגש אותה סבור כי אין ראויה יותר ממנה לפרס, שכן על אף חייה הלא פשוטים אין היא מתייאשת ועסוקה בלהעניק השראה לבני אדם ולכלבים אחרים, שאיבדו אף הם את איבריהם היקרים לאחר פציעה.

ככלבת תרפיה, שגרת היום של צ'י צ'י עמוסה וכוללת נסיעות עם בעליה למרכזי בריאות, בתי חולים, מחלקות אלצהיימר, מתקני גמילה ועוד רבים אחרים. אלו מאפשרים לצ'י צ'י מפגש עם בני אדם הרואים שאפשר להסתדר גם בעת פציעה ומצוקה, ומיד מתאהבים בכלבה המיוחדת.

 

תגובות