חולמים לאמץ חיית מחמד? כך תשכנעו את ההורים שלכם. צילום: fotolia

חולמים לאמץ חיית מחמד? כך תשכנעו את ההורים שלכם

חלקנו תמיד חלמנו לאמץ חיית מחמד, כזו שנוכל לטפל בה, לאהוב אותה ובעיקר לתת לה תשומת לב. הבעיה היחידה, שלא תמיד גם ההורים שלנו בעניין כמונו. בדיוק בגלל זה אספנו לכם חמש דרכים בהן תוכלו לשכנע את ההורים לאמץ

כל מי שאין לו בעל חיים, תמיד רצה אחד בשלב מסוים אבל ההורים לא הסכימו. כילדים היינו מציקים להם כמעט בכל יום, ולאט לאט כבר וויתרנו על החלום. היום אספנו לכם חמש דרכים שבטוח יגרמו להורים שלכם להסכים לכם לצרף חבר חדש למשפחה. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

קחו אחריות

חיית מחמד דורשת אחריות רבה, אם בטיולים או בנקיונות וחינוך. יש שלל דרכים בהם תוכלו להראות להם שאתם מסוגלים להיות אחראים, למשל: להציע לעשות בייביסיטר לאחים הקטנים שלכם, להכין את כל שיעורי הבית והעבודות בזמן ולעשות את כל המטלות שלכם בבית בלי לדחות או להתחמק מהן.

לקחת חלק

אימוץ של כלב כרוך בסל אימוץ של בין 500 ל-700 שקלים (שנועדו לחיסונים ותרומה קטנה לאותה העמותה). גם כשמדובר בחיות אחרות יש הוצאות על אוכל ומשחקים, אז תחסכו את הכסף מיום ההולדת שלכם ומהחגים ותציעו להשתמש בו בשביל החיה.

לא לבקש כלום

אנחנו מבקשים מההורים שלנו דברים בכל יום, אך אם נפסיק לתקופה מסוימת עם כל הבקשות מכל סוג שהן נוכל להוכיח להם שאנחנו דבקים במטרה שלנו. יש דבר אחד ספציפי, שאנחנו מאוד רוצים והוא בעל חיים ואנחנו מוכנים לוותר על כל הרצונות האחרים שלנו בשבילו.

ללכת לביקור בכלבייה

תציעו להורים, להתלוות אליכם לביקור קצר בכלבייה שקרובה לביתכם. שם הם יוכלו לשמוע יותר מידע על גידול הכלב וכמובן, יפתחו רגשות אשם כשיראו כמה הכלבים סובלים מאחורי הסורגים בכלובים הקטנים ואולי גם יתאהבו באחד מהם.

להתחיל בקטן

כדי להוכיח שאתם מסוגלים לגדל חיה, תציעו להביא דג ותראו שאתם מטפלים בו בצורה הטובה ביותר. תנקו את האקווריום שלו, תתנו לו אוכל בזמן ותראו להורים שיש לו את החיים הכי טובים שדג יכול לבקש. אחריי שתוכיחו את עצמכם יהיה קל יותר לבקש חיה גדולה יותר כמו חתול או כלב.

תגובות