יותר מפעם אחת: הפעילויות שכולנו עשינו עם חיות המחמד. צילום: fotolia

יותר מפעם אחת: הפעילויות שכולנו עשינו עם חיות המחמד

מלבד העובדה שהם חברותיות, מקסימות ועושות אין ספור דברים חמודים, חיות המחמד שלנו הן פרטנריות מצויינות ללא מעט בילויים. אז החל מכרבולים ביום חורפי ועד לטיולים ארוכים, אלו הן הפעילויות שכולנו עשינו לפחות פעם אחת עם חיות המחמד שלנו

מי מאיתנו יכול להעיד שהוא לא חובב חיות? ממה שידוע לנו, לא קיים אדם שלא אוהב לפחות חיה אחת. רוב בעלי חיות המחמד שבינינו, משתלים לבלות לא מעט עם חיות המחמד שלהם ולרוב, אלו בילויים שחוזרים על עצמם. אז במיוחד עבור בעלי חיות המחמד, אלו הם הבילויים שכולנו חייבים לעשות עם חיית המחמד שלנו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בילויים עם חברים

כי כמו שאנחנו אוהבים את חיית המחמד שלנו, גם חברנו הטובים לא יכולים להמנע מלאהוב אותה. אז מה יותר כיף, מאשר לאחד את שני הגורמים וליצור בילוי אחד משותף? אם זה סתם ללכת לאכול גלידה, לבית של אחד החברים (או אפילו שלכם) ואם זה סתם הליכה בשכונה, אנו בטוחים שגם חיית המחמד שלכם יותר מתשמח להצטרף. תכלס? בבילוי שני הצדדים יוצאים מרווחים, מצד אחד - חיית המחמד שלכם, שתהנה מכל תשומת הלב שתקבל, ומצד השני חברכם, שיקבלו תוספת מדהימה לבילוי החברתי.

כי מה יותר כיף מאשר בילוי משותף?
כי מה יותר כיף מאשר בילוי משותף? © shutterstock

movies night

מכירים את הימים החורפיים האלו, שהגשם לא מפסיק לרדת וכל כך קפוא בחוץ, שאתם אפילו לא מצליחים לדמיין את עצמכם יוצאים מהבית? כן, גם אנחנו, ואם נודה באמת - היו לנו לא מעט ימים כאלו בחורף האחרון. אז כאשר אנו מבינים שלצאת מהבית זו לא בדיוק אופציה, אפשר לנצל את הערב כדי סתם לראות סרטים בבית ולהתכרבל יחד עם החברים הפרוותיים שלנו.

שיחות נפש

אם תשאלו אותנו, כנראה שישר נתכחש לזה. אבל אם באמת נדבר בכנות, גם אנחנו מדברים לא מעט עם חיות המחמד שלנו. ולא, אנחנו לא מדברים על מה קרה היום לילדים בבית ספר, אלא יותר גילויי אהבה כמו: "מי הכלב הכי טוב בעולם?" ו"את מי אני הכי אוהב ביקום?". בנוסף, אפשר להגיד שלפעמים אנחנו אפילו סתם מדברים איתם, ללא סיבה וללא ציפיה לתשובה. תכלס? זה לא באמת נחשב מוזר לדבר עם חיית המחמד שלנו.

"מי הכי יפה בעולם?" © Fotolia

טיולים ארוכים

כן, אין מה לעשות גם אנחנו לפעמים רוצים לשאוף קצת אוויר. מדי פעם, בדיוק ברגעים הקטנים שאנחנו זקוקים לשקט, שלווה ואוויר צח. חיית המחמד שלנו היא הפרטנרית המושלמת למשימה. זה יכול להתחיל מסתם טיול במסלול ההליכה של השכונה או אפילו סיור בפארק שנמצא קרוב לבית שלנו, חיית המחמד שלנו תשמח להצטרף לבילוי השקט ובעיקר תשמח, לזמן האיכות המשותף.

דאגה ואהבה

עם כל רגעי האושר, לפעמים מגיעים רגעים קצת פחות מאושרים, בהם אנחנו או חיית המחמד שלנו לא מרגישים טוב או אפילו טיפה עצובים. חיות המחמד שלנו, באופן סדיר מוכיחות את נאמנותן ודאגתן אלינו. הדבר הזה פועל גם הפוך, כאשר אנחנו רואים שחיית המחמד שלנו לא מרגישה טוב, באופן טבעי אנחנו מתמלאים אמפתיה ואהבה, ומתחילים לעזור לה בצורה הטובה ביותר. הדבר שאולי אנחנו אוהבים הכי הרבה בחיית המחמד שלנו, היא העובדה שהם אוהבים אותנו לא משנה מה. לא אכפת להם מה המצב הכלכלי שלנו, איך אנחנו נראים או מה הסטטוס החברתי שלנו. לכן, חשוב שגם אנחנו נחזיר להם את האהבה שהם מעניקים לנו באופן יום יומי.

 
תגובות