אימה בגדנ"ע: תלמידות נגררו מהמקלחות במכות. אילוסטרציה.  נועה ריינה

אימה בגדנ"ע: תלמידות נגררו מהמקלחות במכות

אלימות בתוך בסיס צבאי: תלמידות הוציאו בכוח מהמקלחות תלמידות מבית ספר אחר, והחלו להכות אותן, כשרק מגבת לגופן, "היא צורחת, אני רוצה הביתה" סיפרה אחת האמהות

אימה במקלחות. במהלך פעילות הגדנ"ע, נקלעו תלמידות תיכון עירוני ה' מתל אביב למקרה של אלימות קשה על ידי בנות מבית ספר אחר, בלוד. הבנות מלוד גררו אותן מהשערות, הוציאו אותן מהמקלחות, כשרק מגבת לגופן, והחלו להכות אותן, וגם על הבנים נשברו מגבים. 

עוד במדור החדשות של פרוגי:

בבוקר, לאחר שחלק מההורים נסעו לקחת את הילדים שלהם חזרה הביתה כששמעו על המקרה, התלמידים שנשארו סבלו עוד פעם מאלימות, ואפילו מורה הותקפה. כך עולה מתוך סטטוס שפרסמה קרובת משפחה של אחת התלמידות 

"עניתי, צרחות ברקע, נשמע כאילו הילדה נקלעה לזירת פיגוע"

אושרת מנו, כותבת שהיא קיבלה טלפון מבת אחותה: "עניתי, צרחות ברקע, נשמע כאילו הילדה נקלעה לזירת פיגוע, שחור לי בעיניים, חם לי בכל הגוף... קטנה? מה קרה? היא צורחת, אני רוצה הביתה, את לא מבינה מה עשו לי, ועוד צרחות עוד בכי, הבנות מבית הספר השני, מלוד תפסו אותנו (אותה ואת חברות שלה) באמבטיה, קרעו אותנו מכות, גררו אותנו מהשערות כשרק מגבת על הגוף שלנו"

לאחר שההורים כבר התקשרו למשטרה, הם החליטו לצאת במכוניות שלהם אל הצפון, בשעה 22:00 בלילה. "יקח לנו לפחות שעתיים להגיע, מה גורל הילדה עד אז?!?!? הדרך ארוכה, חשוכה מטורפת ומפחידה! כל הדרך ילדים מתקשרים, צורחים, בוכים... נצח! ב-24:00 הגענו המשטרות כבר נסעו, הילדים יוצאים לקראתנו, מבוהלים, חבולים, בעיקר מושפלים..אף אחד לא הגן עליהם, אף אחד לא שמר".

 
‎‎פרסום‎ by Oshrat Mano.‎

"אף אחד לא שמר"

לפי טענות התלמידים, אף אחד מצוות המורים או מצוות הבסיס לא עזר להם. אפילו כשההורים הגיעו כבר לבסיס, לא נתנו להם להכנס אליו, והתלמידים היו צריכים לצאת החוצה. "מיותר לציין שלתוך הבסיס לא נתנו לנו להיכנס, החליטו שזה הזמן להגן על הילדים, מיותר לציין שאמרו שהילדים קצת הגזימו, למרות שהשוטרים אמרו לנו שהיה קשה מאד להשתלט על מה שהלך שם".

זאת לא הפעם הראשונה שבה קורים מקרי אלימות בתוך הגדנ"ע, בין בתי ספר שונים. כך בספטמבר 2012, קטטה המונית התרחשה בין שני בתי ספר מהמרכז,  הסכסוך התחיל בהצקות לשתי תלמידות, שהתפתח לאיומים ממשיים כלפי אחד התלמידים, ואיומים בדקירה.  

מדובר צה"ל נמסר: "מדובר בתגרה בין שתי קבוצות תלמידים שהתארחו בשבוע גדנ"ע. מיד עם התפתחות התגרה הוזמנו כוחות משטרת ישראל, במקביל פעל סגל הגדנ"ע להפרדת הניצים על פי הנהלים באירוע מסוג זה".

תגיות
תגובות