החלום של כל סוכה: שרשרת שהיא קילומטר מעל כל היתר. צילום: טליה ריטר

החלום של כל סוכה: שרשרת שהיא קילומטר מעל כל היתר

מי לא מכיר את שרשראות הנייר שאנחנו עושים כדי לקשט את הסוכה. חניכי קן הנוער העובד והלומד ביבנה לקחו את זה צעד קדימה, וגם עשו מעשה טוב על הדרך

בדרך כלל כשאנחנו מתחילים לעשות קישוטים לסוכה, אנחנו מתעייפים אחרי ארבע עיגולים בדיוק בשרשראות הנייר המפורסמות. אבל קן הנוער העובד והלומד ביבנה הגשימו לכמה סוכות בעיר את החלום להפוך לסוכה עם שרשרת גדולה ויפה בצבעי הסניף - אדום וכחול. ואם זה לא מספיק, בסניף החליטו שעבור כל מטר של שרשרת שיכינו חניכי הקן ייתרם שקל לעמותה הפועלת למען ילדים בעיר יבנה. כלומר בסופו של דבר מאות שקלים ייתרמו לעמותה, שתיבחר ע"י המדריכים בקן.

 עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

"בתחילת שנה החלטנו שאנחנו רוצים לתרום לקהילה בדרך יצירתית וחשבנו לעשות משהו שגם ישמח את האנשים וגם קשור לחג שיהיה מקורי ויצירתי", מספרות לפרוגי אפיק ביטון ואגם הדס, מדריכה וחניכה בסניף. "עוד לפני שהתחלנו להכין בכלל את השרשרת הגענו להסכם עם העירייה שאנחנו נעשה שרשרת בצבעי הסניף ועל כל מטר שנמכור נקבל שני שקלים שיעברו כמובן לתרומה. מהרגע שהגענו להחלטה מה עושים וסגרנו הכל מול העירייה לקח לנו ארבעה ימים לסיים".

© טליה ריטר
© טליה ריטר

"היה לנו חשוב, לרגל פתיחת השנה, לצאת מהמסגרת ולעבוד על פרוייקט ייחודי" מספרת טליה ריטר, רכזת הקן החדשה. "תרומה לקהילה היא אחד מהדברים החשובים ביותר בתנועה שלנו, וחשוב לנו גם לתת לחניכים שלנו את ההזדמנות לתרום כחלק מהחוויה שלהם בקן. אנחנו משיגים פה שלוש מטרות: חוויה משמעותית וכייפית של הכנת השרשרת, תרומה לעמותה חברתית וגם קישוט באווירת החג ברחבי העיר".

תגובות