מבצע מסוג אחר: משמחים את החיילים ששומרים עלינו. צילום: פרלמנט הנוער אריאל

מבצע מסוג אחר: משמחים את החיילים ששומרים עלינו

בני הנוער במדינה לא נשארו אדישים לגל הפיגועים בשבוע האחרון, והחליטו להתגייס ולהתנדב, בעיקר כדי לשמח חיילים: "אין כמו ההרגשה הטובה הזאת"

בעוד גל הפיגועים של השבוע האחרון ממשיך להשתולל בחוץ נערך דיון בקבוצת הווצאפ של מועצת הנוער של אריאל מה אפשר לעשות בעניין וכיצד אפשר לתרום. אחת מהנקודות שהועלו בדיון היא שיש חיילים שעומדים ימים ולילות על מנת לשמור על תושבי ישראל והוחלט לצאת למסע של גיוס כספים לחיילים ששומרים עלינו בימים קשים כמו אלו.

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

במועצת הנוער דיברו עם בסיס הממוקם לידם והחליטו שאת כל כספי התרומה יעבירו אליהם. אחרי שהוחלט שהכסף יעבור לבסיס שבחרו התחילו במועצת הנוער לחשוב איך יגייסו את הכספים והחליטו לעמוד מספר נציגים ממועצת הנוער בסניפי הסופר "מגה" בעיר אריאל ולגייס מוצרים למענם. בנוסף לתרומה הכספית החליטו לצרף לחיילים גם זריקת עידוד קטנה, בשביל שגם ילדים, בני נוער ומבוגרים יקחו חלק בכל הפרויקט הוחלט שהתושבים יכתבו מכתבים לחיליים והכסף יעבור אליהם ביחד עם המכתבים שנכתבו עבורם.

© פרלמנט הנוער אריאל

"ההרגשה הייתה מדהימה, אנשים תרמו בלי סוף, רק בסופר שאני התרמתי בו התרמנו שתי עגלות מפוצצות. התרמנו בעוד שני סניפים בעיר ומלאנו עוד שתי עגלות. אנשים פתחו את הלב למען חיילי צה"ל בלי לחשוב פעמיים. היענות לכתיבת המכתבים הייתה אמנם נמוכה אבל כל מועצת הנוער כתבה מכתבים והיה מדהים! אני שמחה שהצלחנו להתרים כל כך הרבה, היה שווה כל דקה".

© פרלמנט הנוער אריאל

זוהי כמובן לא היוזמה היחידה המתקיימת בארץ. יוזמות רבות דומות של בני נוער שהולכים לבקר חיילים ולשמח אותם במוצרים שונים מפורסמות בפייסבוק. בן נוער נוסף שעשה מעשה כזה הוא אביעד דאוס: "חבר שלי הציע שנלך לחיילים ונלך לשמח אותם", סיפר אביעד לפרוגי. "הבאתי איתי עוד שני חברים ופשוט יצאנו ביחד וקנינו ממתקים שתיה וכל מיני דברים, המוכרת הוסיפה לנו עוד דברים כי היא הבינה שזה לחיילים. זה מצחיק, אבל בהתחלה כשהגענו לשם הם חשבו שזה הולך להיות עוד פיגוע ואז הם הבינו שאנחנו מביאים להם ממתקים. עלה להם חיוך מטורף, ולנו עלה חיוך עוד יותר גדול כשראינו את הפרצוף שלהם. אני ממליץ לכל אחד לעשות את זה כי אלו החיילים ששומרים עלינו ומי לא רוצה שהם ירגישו טוב. בנוסף, אין כמו ההרגשה הטובה הזאת שעשית משהו טוב לא רק לחיילים ולא רק לעצמנו אלא גם לעם ישראל".

תגובות