"זה נותן הרגשה טובה שעזרנו ושימחנו עד כמה שאפשר". צילום: רשת החינוך אנקורי

"זה נותן הרגשה טובה שעזרנו ושימחנו עד כמה שאפשר"

התקופה האחרונה לא פשוטה לכולנו, אבל בעיקר למי שמאבדים בעקבות גל הטרור את הקרובים אליהם. בעקבות פוסט שראו בפייסבוק החליטו תלמידי קמפוס אנקורי בפתח תקווה לעשות קצת טוב בימים הקשים הללו

בתוך כל הרע, תמיד אפשר למצוא קצת טוב - בשבועות האחרונים כולנו עדים לגל של מעשי אלימות וטרור. באחד האירועים הכואבים, החייל הבודד שמחה חודדטוב ז"ל נהרג בשבוע שעבר, לאחר שזוהה בטעות כמחבל על ידי כוחות הביטחון. רוב המשפחה של ההרוג, לא מתגוררת בארץ, כך שאין הרבה מנחים שבאים לשבעה. 

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

תלמידי שכבת י' בקמפוס אנקורי בפתח תקווה, החליטו להתגייס והלכו להשתתף בצער המשפחה, לנחם אותם ולהביא כיבוד ושתייה. צוות המורים ושאר התלמידים בבית הספר לא יכלו להישאר אדישים, כפי שמספרת סינדי מסיקה, תלמידה משכבת י"ב: "תלמידי שכבת י' דיברו, הם ראו את הפוסט בפייסבוק, והם הראו נכונות ללכת. המורים בבית ספר שמעו על זה והם הזמינו אוטובוס, לא חשבו פעמיים. בתיכון שלי תמיד בכל מקום שאפשר לעזור, תמיד עוזרים. איך שהם שמעו על היוזמה והרצון הם ישר הזמינו אוטובוס". 

© רשת החינוך אנקורי
© רשת החינוך אנקורי

"אחר כך קראו לכל מי שרוצה ואמרו שכולם מכל השכבות מוזמנים להגיע, הם הלכו וקנו כיבוד, וניגשנו ביחד לנחם אבלים. לאחר מכן מי שרצה חזר גם ביוזמתו בערב. לא היה שם כמעט אף אחד חוץ מאיתנו, הם היו מאוד מאושרים שבאנו".

על החוויה שבמעשה סיפרה: "לי אישית הסיפור הזה כאב מאוד. אומנם זה שבאנו ושימחנו נתן לי הרגשה טובה שיכלתי ללכת ולעזור ולשמח אותם כמה שאפשר, אבל כואב לי שיש מקרים כאלו". סינדי גם מבקשת מאחרים: "אם עוד בתי ספר יכולים ללכת לשם זה מאוד יעזור. הם בודדים ואין שם אף אחד, זה עשה להם כל כך טוב כשהגענו". 

תגובות