ברוך הבא, התגעגענו: דברים שהתגעגענו אליהם בחורף. עידו ארז

ברוך הבא, התגעגענו: דברים שהתגעגענו אליהם בחורף

גשם, רוחות וסופות רעמים: לכבוד שינויי מזג האוויר, הכנו לכם רשימה של דברים שאנחנו אוהבים ומתגעגעים אליהם בעונה הקרירה. אז לאיזה ריח אנחנו מתמכרים בקלות? ומהו השינוי המשמעותי שכבר אי אפשר לחכות לו?

#הבגדים הארוכים

הבגדיים הקיציים סיימו את תפקידם ובמקומם יוצאים בגדי החורף – סריגים, כובעים, צעיפים, ומגפיים, אין ספק שהתגעגענו אליהם, בעיקר בגלל שסוף סוף אפשר ללבוש המון שכבות בלי למות מחום. יחי החורף!

© טאמבלר

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

#פוך

עם כל הכבוד לשמיכה הדקה שאנו מתכסים איתה בקיץ, אנחנו כבר ממש רוצים להוציא את הפוך מהארונות. השמיכה העבה והמחממת הזאת שכה כיף להתכסות בה יחד עם כוס שוקו חם, היא לגמרי אחד מהדברים שהכי התגעגענו אליהם בחורף.

© GIPHY

#השגרה

כשמגיע החורף, כל החופשות נגמרות וסוף סוף חוזרים לשגרה. שלא תטעו, היה לנו ממש כיף בחגי תשרי, אבל שגרה זה דבר חיובי ומבורך. טוב נו, חוץ מהמבחנים.

© אדם ליבל

#התקווה לשלג

האם יש דבר יותר טוב מללכת לישון מלאים בציפייה לקום לבוקר שכולו צבוע בלבן? השלג לגמרי הופך את החורף שלנו לטהור וקסום, ולמרות שהוא רק התחיל - אנחנו כבר ממש מצפים לשלג.

© טאמבלר

#פטריכור

אל תיבהלו, פטריכור הוא בסך הכל המושג לריח של הגשם על האדמה היבשה. כשהגשם יורד, במיוחד בגשמים הראשונים שבתחילת העונה, יש לו ריח שבעיניי רבים פשוט קשה להתעלם ממנו - ריח של התחדשות ורעננות, שאנחנו מוכנים להריח כל החיים.

#אוכל חורפי

ארטיקים אאוט, מרקים אין. האוכל בחורף מנחם יותר, כיפי יותר ואפילו בריא יותר. אז מי בא למטבח?

© Giphy
 
תגובות