חשד: מורה קיימה יחסי מין עם תלמיד - והעלתה את ציוניו. למקום המצולם אין קשר לנאמר. צילום: אלון אלבכרי

חשד: מורה קיימה יחסי מין עם תלמיד - והעלתה את ציוניו

נער בן 16 טען כי נוצל מינית על ידי מורתו מאזור השרון במשך שמונה חודשים. בחקירה עלה כי המורה לא קיימה יחסי מין מלאים עם התלמיד, אולם נבדק חשד שתמורת יחסים אינטימיים העלתה המורה את ציוניו בבית הספר. הפרשה נחשפה בערוץ 10

מורה כבת 40 מאזור השרון נחקרה במשטרה בחשד שקיימה יחסים אינטימיים עם תלמיד בן 16. בחקירה עלה כי השניים נפגשו כמה פעמים, אך לא קיימו יחסי מין מלאים. בתום חקירתה שוחררה המורה בתנאים מגבילים, ובימים אלה היא לא פוקדת את בית הספר. הפרשה נחשפה הערב (יום ב') בחדשות ערוץ 10.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

בחקירה עלה כי המורה נהגה להיפגש עם התלמיד בחצי השנה האחרונה ובילתה עמו במקומות שונים. הנער סיפר להוריו על המפגשים האינטימיים עם מורתו, ובעקבות כך פנו ההורים לעורך דין וזה הגיש בשם הנער תלונה במשטרה. התלמיד טען כי חש שנוצל מינית על ידי המורה בשמונת החודשים שבהם קיים מפגשים עמה. בחקירה עלה בנוסף חשד שלפיו תמורת היחסים עם המורה קיבל התלמיד העלאה בציונים.

בעקבות התלונה זומנה המורה לחקירה באזהרה במשטרה, ובסופה הוחלט כאמור לשחררה בתנאים מגבילים, כולל הרחקה מהתלמיד המתלונן. במשטרה בודקים כעת אם תלמידים נוספים קיימו קשרים דומים עם המורה.

ממשרד החינוך נמסר: "עם קבלת המידע, צוות בית הספר פנה מיד למפקחת בית הספר, ליועצת הבכירה ולראש מִנהל על-יסודי. כמו כן, הועבר המידע ליועצת השכבה, אשר בהנחיית הפיקוח דיווחה לפקידת הסעד. משטרת ישראל מטפלת בפרשה ונגד המורה הוצא צו הרחקה".

תגובות