חצי שחור חצי ג'ינג'י: החתולה הדו פרצופית עם המסר החברתי. צילום: עמוד הפייסבוק של ונוס

חצי שחור חצי ג'ינג'י: החתולה הדו פרצופית עם המסר החברתי

אחד היתרונות ברשתות החברתיות היא שאפשר להכיר בה חיות רגילות עם טוויסט מיוחד, כך למשל היא ונוס החתולה הדו פרצופית. מה עוד מיוחד בה? עמוד פייסבוק עם מסר חברתי שירגש את כולכם!

אם לא הכרתם או נתקלתם עד עכשיו בונוס, כנראה שאתם לא בדיוק הכי מכורים לרשת. ונוס היא חתולה מיוחדת מפלורידה שתופסת תאוצה באינטרנט ובעיקר בפייסבוק. מה בעצם מיוחד בונוס? היא חתולה שהפרצוף שלה מחולק בדיוק חצי-חצי. חלק מהפנים שלה הוא ג'ינג'י והחלק השני הוא שחור. כך גם העיניים שלה, בחצי אחד העין צהובה ובחצי השני כחולה.

© עמוד הפייסבוק של ונוס

עוד מחדשות הצעירים והנוער בפרוגי:

הבעלים של ונוס מספרים שהביאו אותה מרפת בצפון קרולינה, שם התאהבו בה ואמצו אותה אליהם. כיום ונוס בת חמש והם מתפעלים עבורה את הרשתות החברתיות, שם לעיתים נוטים לחשוב שמדובר בחתולה מזוייפת, כזו שצבעו לה את השיער או שעיצבו בפוטושופ, איך הבעלים מכחישים ודבקים בגרסתם כי ונוס אמיתית לחלוטין ואף מעלים סטטוסים שעונים על זה בשמה "אני מאה אחוז טבעית אין עליי שום איפור, אפילו לא אייליינר. בסלון היופי שבו אני עושה פדיקור אסור בכלל להשתמש בפוטושופ או בתרסיס צבע". 

© עמוד הפייסבוק של ונוס
© עמוד הפייסבוק של ונוס

וזה לא הכל, הבעלים של ונוס מנסים גם להעביר מסרים חברתיים בעמוד הפייסבוק שמונה למעלה מ-928 אלף עוקבים, שהעיקר בהם הוא לקבל את השונה, כך למשל נכתב בעמוד: "לא משנה כמה אתם שונים תאהבו את עצמכם ואת כל הפגמים המושלמים שלכם! לכולנו יש אותם. היו נאמנים לעצמכם ואל תשתנו עבור אף אחד! אנחנו לא אמורים להיות כולנו אותו הדבר. ההבדלים בינינו הם מה שהופכים אותנו למיוחדים, ומה שהופך כל אדם למיוחד במינו".

ומעבר למסרים שהיא מעבירה, ונוס אף זוכה לככב לא מעט והיא בדרך להפוך להיות החתול הכי מיוחד ברשת, בחודשים האחרונים אף יצא משחק למכשירים הניידים בכיכובה שנקרא "Non-Cat", כך גם מככבת על גרביים מיוחדות ובובת פרווה בדמותה.

© עמוד הפייסבוק של ונוס
בחנוכה שעבר
בחנוכה שעבר © עמוד הפייסבוק של ונוס
© עמוד הפייסבוק של ונוס
תגובות