ענבל ביבי לא רוצה להתלונן על האונס: "לא בנויה לזה". צילום מסך מהסרטון

ענבל ביבי לא רוצה להתלונן על האונס: "לא בנויה לזה"

לפני כחודש חשפה בסרטון ענבל ביבי על האונס שעברה על ידי אדם משפיע על בני הנוער, היום היא מפרסמת סרטון נוסף ובו היא מגיבה לאנשים שכועסים שהיא לא מתלוננת במשטרה

אחרי שסיפרה על האונס שעברה, ענבל ביבי מסבירה מדוע היא לא מוכנה להגיש תלונה במשטרה או לחשוף את שם האנס. "לא רוצה שיאשימו אותי, שיטיחו בי ושישפילו אותי בחקירות במשטרה או בחקירות של עורכי דין שיחפשו להוכיח שהאשמה בי", היא אומרת בווידאו שפרסמה היום (א') ברשתות החברתיות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ביבי, מוזיקאית ושחקנית, השתתפה לפני כחודש ב"מצעד השרמוטות" בתל אביב, וטענה בו כי נאנסה על ידי אדם שעבד עמה. "הדבר שהכי כואב לי שבן אדם שעבד איתי וגם לו יש השפעה כל כך גדולה על בני הנוער הוא זה שאנס אותי", אמרה אז, "הרבה כאב אני מרגישה כרגע, הרבה כוח, הרבה כעס. כי אני היחידה שנמצאת כאן מהתעשייה שלי כי אף אחד לא מנסה להראות את הצד הזה בפומבי בלי להתבייש. אני מתביישת בתעשייה שאני עובדת בה, אני מתביישת בחיים שמתקיימים פה על פני השטח, אף אחד לא תומך באהבה, אף אחד לא תומך בכאב, בכעס".

היום אמרה בסרטון שפרסמה ביוטיוב ובפייסבוק: "אני יודעת שבתוך כל התהליך הזה של חקירות משפילות במשטרה ותהליכים ארוכים במשטרה ובבית המשפט, שמחפשים ראיות ואשמים, ארגיש שאני חווה אונס מספר שתיים, אני לא רוצה לחוות את הכל שוב מחדש. אני לא מסוגלת לעבור את זה שוב ואני אפילו לא צריכה להסביר את זה. זה פשוט מה שאני מרגישה. לכל בן אדם יש דרך אחרת להתמודד עם הסיטואציה, יש כאלה שירצו להתמודד עם זה בבית המשפט ויש כאלה שלא, וזה בסדר גמור".

ביבי אומרת כי לאחר החשיפה במצעד, נתקלה בהאשמות ונשאלה מדוע לא התלוננה לפני כן במשטרה. "ספגתי כל כך הרבה רוע ובוז אחרי מה שפרסמתי, מי שהחליט בשבילי שאני צריכה להגיש תלונה ולחשוף את שם האנס. אני חושבת שהחלטתי נכון, יכול להיות שאני פשוט לא בנויה לזה, אולי אני כן בנויה לזה אבל אני פשוט לא רוצה את זה. אכפת לי מעצמי כדי לא להעביר את עצמי אותו דבר עוד פעם", היא אומרת בווידאו. 

הסרטון החדש של ענבל
 

"והנה עוד דבר שהחלטתי לגבי האונס - אני לא מוכנה לאבד שליטה יותר", היא מוסיפה, "אני לא מוכנה יותר שיחליטו בשבילי מה צריך לקרות ומה צריך להיות, מספיק שאנס לקח לי את השליטה על הגוף שלי. מפה והלאה אני אחליט מה נכון בשבילי. נשמע לי הגיוני שאני אדע מה נכון עבורי".

"אז כל מי שאמר לי שאני אשמה בגלל שאני לא מגישה תלונה במשטרה, בגלל שאני לא עושה את הדבר שאתם חושבים שהכי נכון, כל מי שחשב שהוא יודע יותר טוב ממני או מה נכון בשבילי - אני מבקשת מכם לחשוב שוב. אני בן אדם עם שם, ונאנסתי, ובכיתי, וכאבתי, ולמרות כל זה, אני לא חלשה. אף אחד לא חלש, אני מאמינה בכל אחד ואחת מכם ומכן שצופות וצופים שאתם יודעים מה הדבר שהכי נכון בשבילכם בכל מקרה".

© צילום מסך מאינסטגרם
תגיות
תגובות