אירוע דקירה בתיכון בפרדס חנה. צילום: shutterstock

אירוע דקירה בתיכון בפרדס חנה

שנת הלימודים רק החלה וכבר אנחנו שומעים על גל מקרי אלימות. אתמול (ב') התרחש אירוע דקירה בבית הספר החקלאי בפרדס חנה במסגרתו דקר תלמיד כיתה ט' תלמיד כיתה י"ב. כל הפרטים

מקרה אלימות נוסף, לאחר שדווח על התלמידים מערערה שפצעו מורה, נודע כי בבית הספר החקלאי "ברנקו וייס" בפרדס חנה התרחש אתמול (ב') אירוע דקירה שבוצע על ידי תלמיד בשכבה ט' לתלמיד בשכבה יב' בעזרת מספריים. התלמידים וההורים מודאגים, "אבא שלי לא יסכים לי ללכת לבית הספר אם הילד הדוקר יחזור ללמוד בבית הספר שלנו".

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

תלמיד מבית הספר דיווח לנו כי, "תלמיד בשכבת ט' דקר תלמיד בשכבה יב' בעזרת מספריים. התלמיד נדקר ארבע פעמים באזור הבטן והיד. התלמיד הדוקר במעצר כרגע".

התלמידים המעורבים באירוע הצטרפו לבית הספר-  השנה עקב סגירתו של בית ספר הקודם שלהם, "סדנאות"- בית ספר לנוער בסיכון הממוקם בפרדס חנה-כרכור. על סגירתו של בית הספר דיווחנו בחודש ינואר האחרון. 

תלמידה מבית הספר בשכבת יא' סיפרה לנו כי, "אבא שלי מאוד מודאג, אחותי לומדת באותה שכבה עם הילד הדוקר והוא לא יסכים לנו להמשיך ללמוד בבית הספר הנוכחי שלנו אם התלמיד שדקר יחזור ללמוד בבית הספר שלנו".

שוחחנו עם תלמיד נוסף שלומד בשכבת יא' בבית הספר, הוא סיפר לנו כי, "האירוע לא כל כך מדאיג אותי. יש אנשים משוגעים בכל מקום ופשוט צריך לדעת להתרחק מהם, אני לא מפחד". התלמיד הבהיר לנו כי לדעתו צריך להיכנס לפרופורציות וכי אירועים אלו יכולים לקרות בכל מקום.

ממהנהלת בית הספר נמסר להורי התלמידים המודאגים כי, "היום היה אירוע משמעותי חריג בבית הספר של ריב בין שני תלמידים. האירוע טופל מיידית, נבלם עי ידי צוות המורים. מצאנו לנכון לערב את המשטרה. הפוגע הורחק מבית הספר והועבר לטיפול המשטרה. משפחות התלמידים עודכנו באירוע והן שותפות לטיפול".

משרד החינוך מסר בתגובה: אירוע האלימות החריג שהתרחש אתמול מטופל ע"י ביה"ס, משרד החינוך, גורמי החוק והמועצה בשיתוף פעולה ומעורבות כלל הגורמים המקצועיים. תלמידי הסדנאות הינם חלק אינטגרלי מאוכלוסיית תלמי די פרדס חנה וביה"ס החקלאי. לביה"ס צוות חינוכי מקצועי ומיומן שיודע לתת מענה חינוכי לכלל התלמידים. המקרה החמור הנ"ל אינו מעיד על הכלל.

תגובות