נער בן 16 נדרס למוות כשרכב על אופניים חשמליים. צילום פרטי

נער בן 16 נדרס למוות כשרכב על אופניים חשמליים

שני נערים רכבו יחד על זוג אחד של אופניים חשמליים ונדרסו כשחצו את כביש 40 במעבר חציה סמוך לצומת הושע. איאל סולומון נהרג במקום. חברו נפצע אנושות והובהל לבית החולים בילינסון

הרכיבה בפתח תקווה הסתיימה באסון: שני נערים בני 16 שרכבו אמש (יום ג') יחדיו על אופניים חשמליים נפגעו מרכב בכביש 40, סמוך לצומת הושע. מותו של איאל סולומון, תושב פתח תקווה, נקבע במקום. חברו שרכב אתו על האופניים פונה לבית החולים בילינסון, במצב אנוש. ככל הנראה שני הנערים החלו לחצות את הכביש ונפגעו מרכב חולף. הנהג עוכב והחקירה נמצאת בראשיתה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בשעה 21:43 נמסר למד"א מרחב ירקון על שני הרוכבים שנדרסו בעת שחצו את הכביש במעבר חציה, אך לא ברור עדיין אם חצו באור אדום, או שנהג הרכב שפגע בהם עשה זאת. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הנער והעניקו טיפול רפואי ראשוני לחברו. הם פינו אותו לבילינסון, והוא סובל מפגיעה רב-מערכתית. 

מהמשטרה נמסר כי נהג יונדאי שנסע בכביש 40 לכיוון דרום פגע באופניים שעליהם רכבו שני הנערים במעבר חציה ליד צומת הושע. מותו של נער בן 16 נקבע במקום. חברו הובהל לבית החולים.

 

אופניים חשמליים
אופניים חשמליים © gettyimages

פרמדיקית מד"א קטי קטלן סיפרה: "ראינו אופניים חשמליים על הכביש ובסמוך שכבו שני נערים. אחד מהם היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. הוא סבל מפגיעה רב-מערכתית ולאחר ניסיונות החייאה קבענו את מותו בשטח. הנער השני היה בהכרה וסבל מפגיעה רב-מערכתית, ולאחר טיפול מהיר בשטח פינינו אותו לבית החולים בילינסון כשמצבו קשה".

תגובות