ארבעה נערים נעצרו לאחר שתכננו קרבות בהשראת תאג"ד. צילום: ורד אדיר, yes

ארבעה נערים נעצרו לאחר שתכננו קרבות בהשראת תאג"ד

ארבעה נערים מכרו כרטיסים לקרב שתוכנן להתקיים בתוך בית ספר בתל אביב. לדברי גורמים בחקירה, אחד העצורים סיפר כי שאב את ההשראה לעריכת הקרב מתוכנית הטלוויזיה הפופולארית, שבה נלחמים חיילים מול בדואים

ארבעה נערים שתכננו קרבות עד אובדן הכרה נעצרו על ידי המשטרה לפני שהוציאו את תוכניתם לפועל. לפי גורמים בחקירה, אחד מהם סיפר כי הוא קיבל את הרעיון מסדרת הטלוויזיה תאג"ד שבה צפה. 

עוד במדור המגזין של פרוגי:

הקרבות אמורים היו להתקיים מחר (שישי) בתוך בית הספר גבריאלי הכרמל. מדובר בחבורה של בני 16-15, שאף הנפיקה כרטיסים לקרב במחיר של עשרה שקלים, ואלה נמכרו לבני נוער רבים בגוש דן.

בקרב אמורים להתמודד שני בני נוער עד לאובדן הכרה. מי ששורד לוקח את כל הכסף שנאסף לקראת הקרב. במשטרה הביעו פליאה בפני הנערים על היוזמה והתעוזה ובכלל מהרעיון, ואחד מהם סיפר כי קיבל את ההשראה לקרב מתוכנית טלוויזיה שהוא צפה בה.

© באדיבות דוברות המשטרה

בתחנת לב תל אביב בפיקודו של נצ"מ שלומי שגיא אומרים כי ימשיכו לפעול ולסכל עבירות בקרב בני נוער, שסופם יכול להיות טראגי ולעלות בחייהם של קטינים אחרים. "אנו קוראים לציבור ההורים לגלות ערנות בחייהם של ילדיהם ולפקח מקרוב על הנעשה בתחום בית הספר ומחוצה לו", אמרו במשטרה. 

בהקשר זה יש לציין כי בסדרה תאג"ד שמוצגת בימים אלה נערכים קרבות מסוג אלה. בסדרה הסתבכו החיילים בגניבת ציוד רפואי ונדרשים להשיג סכום כסף כדי לקנות אותן בחזרה, ולכם נלחמים בכלובים מול בדואים. גם שם מצוין כי הקרב הוא עד אובדן הכרה, כאשר המנצח לוקח את הסכום בהתאם ליחס ההימורים.

קרבות הכלובים בתאג"ד. באדיבות yes
 
תגיות
תגובות