בן 16 חשוד שהיכה למוות את חברו עם מוט ברזל. אילוסטרציה. צילום: shutterstock

בן 16 חשוד שהיכה למוות את חברו עם מוט ברזל

האלימות בקרב בני הנוער ממשיכה; כעת נודע שבסוף השבוע שעבר נער בן 16 היכה את חברו למוות לאחר קטטה אלימה

בן 16 הוכה למוות במוט ברזל - והחשוד הוא נער בן גילו. היום (א') הותר לפרסום כי משטרת ירושלים חושדת שנער כבן 16 הוא שגרם למותו של חברו, בכך שהיכה בראשו במוט ברזל במהלך קטטה שפרצה ביניהם. המקרה אירע בלילה שבין רביעי לחמישי בשכונה בדרום ירושלים, והנער החשוד נעצר - ביחד עם אביו ושני חשודים נוספים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ראשיתו של האירוע בדיווח שהועבר למשטרה ממד"א לפיו נער בן 16 נחבל בראשו בתאונת דרכים. כמה דקות לאחר מכן דווח במד"א כי הנער נפגע לאחר שהחליק מהקטנוע שעליו רכב ובהמשך כי התמוטט כתוצאה משימוש בסמים. הנער פונה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם, ושם הידרדר מצבו. בליל שישי נקבע מותו.

המשטרה הגיעה לזירה ועיכבה לחקירה שני נערים, חבריו של הקורבן, ובחקירתם הם הציגו גרסאות שונות לאירוע. בחיפוש בבתיהם התגלו סמים. בבדיקה שבוצעה לקטנוע של הקורבן ולאחר איסוף ממצאים מהזירה נשלל החשד לתאונת דרכים, ועלה החשד לגרימת מוות בכוונה תחילה. שעה לאחר האירוע נעצר גם בן 16, בביתו.

מהחקירה עלה כי הנערים נפגשו ברחוב בשכונה בדרום העיר ועל פי החשד צרכו סמים. בהמשך, בעקבות ויכוח שפרץ בין הקורבן לחשוד, לקח הנער החשוד מוט ברזל שהיה בתוך עגלה בסמוך והיכה אותו בראשו. כתוצאה מכך הנער התמוטט ופונה לבית החולים במצב קשה מאוד.

במשטרה אמרו כי החשוד נמלט לביתו וסיפר לאביו את שקרה. האב איתר את העגלה שבה היה מוט הברזל, והסתיר אותה - אך החוקרים מצוות החקירה המיוחד איתרו את העגלה ואת מוט הברזל, ולקחו ממצאים פורנזיים.

בסך הכול נעצרו ארבעה חשודים, בהם החשוד המרכזי בן ה-16, שנחקר בגין גרימת מוות בכוונה תחילה, ניסיון השמדת ראיות ושיבוש מהלכי משפט. מעצרו הוארך עד מחרתיים. שני נערים שהיו במקום נחקרו בחשד לשיבוש מהלכי משפט, ניסיון השמדת ראיות, סיוע לאחר מעשה והחזקת סמים, ומעצרם הוארך עד מחר. האב שחשוד בהשמדת ראיות ושיבוש מהלכי משפט יובא היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר באירוע חמור שבו נער קיפח את חייו במהלך ויכוח עם חבר. ההחלטה המיידית על הקמת צוות החקירה המיוחד שביצע סדרת פעולות חקירה מורכבות ומיידיות הובילה למעצרו של החשוד ומעורבים נוספים שמעצרם הוארך".

תגובות