בגלל סיגריות: שני נערים חשודים בשוד אלים. צילום: shutterstock

בגלל סיגריות: שני נערים חשודים בשוד אלים

בתחילת החודש ארע שוד אלים בקריית גת, במהלכו שדדו בעל מכולת קשיש. בעקבות המקרה נעצרו שני צעירים בני 16 החשודים כי ביצעו את האירוע

שוד אלים שארע במכולת שכונתית בעיר קריית גת, הוביל את חוקרי המשטרה אל שני צעירים כבני 16 בחשד למעשה. על פי החשד השניים שדדו מבעל המקום, קשיש בשנות ה-80 לחייו, חפיסות סיגריות. מעצרם הוארך היום בבית המשפט בשלושה ימים נוספים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בשעת בוקר באחד מימי תחילת החודש ארע שוד אלים במהלכו שדדו שני צעירים את בעליה של מכולת שכונתית בקריית גת וגנבו מהמקום חפיסות סיגריות, תוך שאחד מהחשודים נוקט באלימות כלפי הקשיש ובכך מונע ממנו להגן על רכושו.

שוד בגלל סיגריות
שוד בגלל סיגריות © shutterstock

פעילות סמויה של שוטרי משטרת ישראל בעקבות המקרה, הובילה ביום רביעי האחרון אל חשוד, נער כבן 16 תושב קריית גת. הנער נעצר והועבר לחקירה במהלכה הכחיש את החשדות המיוחסים לו. מעצרו הוארך בבית המשפט בארבעה ימים עד היום. תוך כדי כך ובהמשך לפעילות החקירתית, הצליחו השוטרים להגיע במהלך סוף השבוע האחרון אל חשוד נוסף.

החשוד השני, גם הוא תושב העיר כבן 16. הוא הועבר לחקירה שמהלכה קשר עצמו לחשדות המיוחסים לו, ואף שיחזר את המקרה והוביל את השוטרים אל מקום בו הוחבאו הסיגריות. בפעולות חקירה נוספות שבוצעו הבוקר, חזר בו החשוד הראשון מהכחשתו ובעדותו היום קשר עצמו למיוחס. השניים הובאו במהלך היום בפני בית המשפט שם הוארך מעצרם לבקשת המשטרה בשלושה ימים נוספים, עד יום שלישי הקרוב.

תגובות