אמ;לק: "גשם גשם מטפטף" הגיע לכנסת. צילום מסך מפייסבוק

אמ;לק: "גשם גשם מטפטף" הגיע לכנסת

אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע בשביל שתישארו הכי מעודכנים. אל תפספסו!

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בדברים אחרים? בדיוק בשביל זה אנחנו שוב כאן עם העדכונים שאסור לכם לפספס.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לכבוד יום האישה: קוד הלבוש החדש של הכנסת

ביום חמישי הנהלת הכנסת הפיצה את קוד הלבוש החדש של הכנסת בעקבות מחאת החצאיות שהתרחשה לפני שלושה חודשים. קוד הלבוש דורש לבוש מוקפד ומכובד, ההנחיות ללבוש הנשים הם, "קו המכפלת של חצאיות ושמלות בגובה הברך או בגובה סביר מעל הברך". ההנחיות החדשות לגבי קוד הלבוש היו שנויות במחלוקת, חלק מחברי הכנסת ברכו על היוזמה ושמחו שהמחאה הסתיימה על הצד הטוב ביותר למשל חברת הכנסת מרב מיכאלי אך לעומת זאת חברת הכנסת תמר זנדברג  כינתה את קוד הלבוש כ"מביך".

© צילום מסך מפייסבוק

משה יעלון יתמודד על הנהגת מדינת ישראל בבחירות הבאות

שר הביטחון לשעבר, משה (בוגי) יעלון, הודיע כי הוא מקים מפלגה חדשה למען הנהגה טובה יותר למדינת ישראל וכי בבחירות הבאות ירוץ איתה לראשות הממשלה. כפי שידוע לנו בוגי התפטר מתפקיד שר הביטחון כנראה עקב תפקודו הכושל במבצע "צוק איתן".

נשיא רוסיה וראש ממשלת ישראל נפשו במוסקבה

ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, נפגש השבוע עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. מטרת הפגישה היא לדון על ההתמודדות של הארצות עם האיום של האיסלאם הקיצוני, שמטריד את שתי המדינות.

© באדיבות ערוץ הילדים והקרן לידידות

מפגש פסגה: הנשיא ריבלין והמורה מטייבה שרים יחד

ג'יהאן ג'אבר, כוכבת השיר, "גשם גשם מטפטף", נפגשה עם הנשיא ריבלין במשכנו ויחד הם שרו "משנכנס אדר מרבין בשמחה". מטרת הפגישה של הנשיא וג'אבר היא לקרוא לאזרחי ישראל הערבים ללמוד עברית ולאזרחי ישראל היהודים ללמוד ערבית.

© צילום מסך מפייסבוק



תגובות