אמ;לק: מי ידליק משואה ביום העצמאות?. צילום מסך מהפייסבוק

אמ;לק: מי ידליק משואה ביום העצמאות?

גם בסוף השבוע הזה אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע כדי שתישארו מעודכנים. אל תפספסו!

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בדברים אחרים? בדיוק בשביל זה אנחנו שוב כאן עם העדכונים שאסור לכם לפספס.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מדיון בכנסת לעימות מתמשך

הדיון שהתרחש בכנסת, שבו היו צריכים לדון על לקחי מבצע "צוק איתן" בעזה בהשתתפות ראש הממשלה, הפך ברגע  אחד לעימותים וצעקות של חברי כנסת עם הורים שכולים. במהלכו כינה יו"ר הקואליציה דוד, ביטן את אילן שגיא, אביו של ארז ז"ל, שקרן ולאחר מכן, ח"כ מיקי זוהר, העיר על דבריה של לאה גולדין, אמו של הדר גולדין ז"ל, והיא כנגד צעקה: "חצוף שכמותך, תשתוק", וזרקה כוס מים. בסוף הדיון, התנצל ח"כ מיקי זוהר, וכן בפוסט בפוסט שפרסם בפייסבוק הודה שטעה וכתב: "אני בשר ודם".

טרור בשאנז אליזה

בעקבות פיגוע ירי בשאנז אליזה שבפריז, שבו מחבל ירה בניידת משטרתית בכביש כשהיא עוצרת ברמזור אדום שוטר נרצח ושניים נפצעו קשה. דובר משרד הפנים הצרפתי הבהיר כי מוקדם מדי לומר מה היה המניע להתקפה והחקירה הופקדה בידי המטה הצרפתי ללוחמה בטרור, כאשר לאחר  מספר שעות של חקירות, דאעש קיבלו אחריות לפיגוע וטענו כי המחבל שביצע אותו הוא חייל הארגון בשם אבו יוסף אל-בלג'יקי.

יובנטוס הדיחה את ברצלונה מרבע הגמר

 המשחק האחרון של נבחרת יובנטוס בין נבחרת ברצלונה הסתיים בתיקו של 0:0. במהלך המשחק, יובנטוס הצליחה לשמור על הגנה לא רגילה בשטח בניגוד לשחקני ברצלונה שאיבדו את כוחם במשחק, וניימאר, שידוע בתור חלוץ בולט בברצלונה אף קיבל כרטיס צהוב והורחק מן המשחק. אין ספק שמשחק זה היה כישלון ואכזבה עבור ברצלונה שהודחה מרבע הגמור בפעם השנייה ברציפות.

© צילום מסך מהפייסבוק

משאל העם בטורקיה קבע: ארדואן ישלוט עד שנת 2029

מעכשיו, הנשיא של העם הטורקי, ארדואן, יהפוך להיות השליט בעל הסמכויות הנרחבות ביותר במדינה, כך נקבע על פי תוצאות משאל העם שנערך בטורקיה במהלך השבוע האחרון. בניגוד לציפיות שארדואן יקבל תמיכה נרחבת, הוא זכה רק לתמיכה שעומדת על שיעור של 51.3%. שיעור גבולי לחלוטין, אך הוא מספיק כדי לאפשר לו להישאר בשלטון עד שנת 2029.

נבחרו מדליקי המשואות ביום העצמאות

משרד התרבות והספורט פרסם השבוע את הרשימה המלאה של מדליקי המשואות בטקס המסורתי בערב יום העצמאות בהר הרצל בירושלים שיעמוד השנה בסימן יובל לשחרור ולאיחוד ירושלים. ברשימה מצויים הזמר יהורם גאון, יקי קץ שלחם במלחמת ששת הימים, דינה סמטה, חניכה ב"בית חינוך עיוורים", הרב משה חיים, שלקח חלק בהשבעת הנשיא טראמפ, הסופר אלי עמיר, מירי ארנטל, שהקימה את ארגון "זכרון מנחם" שמסייע לילדים החולים בסרטן, פרופ' אחמד עיד, שמנהל את המחלקה לכירורגיה כללית בבית החולים הדסה, חנה הנקין, ששכלה את בנה ואת כלתה בפיגוע, הכדורגלן אורי מלמיליאן ואמנון שעשוע, מייסד מובילאיי.

© צילום מסך מהפייסבוק
תגיות
תגובות