בת 13: "תמיד לבד בהפסקות". צילום: shutterstock

בת 13: "תמיד לבד בהפסקות"

אין ספק שגיל ההתבגרות וכל מה שנלווה אליו לא פשוט בכלל. גם בגיל הזה יש הרבה ילדים שחשים בודדים, כמו הנערה בת ה-13 שפנתה לגולשי אתר askpeople ושיתפה אותם בתחושת הבדידות שלה. מה אפשר לעשות במצב כזה?

 מסתבר שלא כל נערה חולמת להיות מלכת הכיתה ולעמוד במרכז העניינים, ועל כך מעידה נערה בת 13 שפנתה לגולשי אתר askpeople, תוך שהיא מספרת שהיא מעולם לא חיפשה להיות מקובלת ונותרה בודדה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 "אני באה לדבר עם משהו והוא פשוט הולך ולא מגיב", כך כותבת הנערה שפנתה לגולשי אתר askpeople וביקשה לדעת מה עליה לעשות. לדבריה, היא מרגישה בבית הספר כמו בחור שחור, שכן אפילו עם החברות הבודדות שיש לה היא לא רוב אינה מסתובבות וכשמקניטים אותה אין לה את האומץ להגיב למרות שתמיד יש לה מה להגיד בתגובה. בת ה-13 אף משתפת את הגולשים בחלום שלה: "גיליתי שיש לי חלום, חלום די גדול, אבל אין לי ממש ביטחון עצמי בשביל זה", היא כותבת על החלום שלה להיות תקליטנית בינלאומית. בסופו של דבר, הנערה פנתה לגולשי האתר מתוך תקווה שתגובות הגולשים יסייעו לה. 

© צילום מסך

לשמחתנו, גם הפעם הגולשים הצליחו לחממם את לב הנערה בעצות ובתגובות מרגשות: "ילדה מהממת! אני מרגישה אותך, יודעת ב-ד-י-ו-ק מה את עוברת. תני רק להגיש לך משהו שאולי יקח זמן עד שתגלי, אבל בעוד כמה שנים כשתצאי לעולם האמיתי, מחוץ לגבולות הבית ספר עם הילדים המגעילים סביבך, בעולם מבחוץ את תגלי שהשונות שלך היא המתנה הכי גדולה שלך", כתבה אחת הגולשות שחשה הזדהות עם אותה הנערה. "אל תוותרי על החלום גם אם זה קשה", התעקש גולש אחר.

© צילום מסך

עצה שלנו: רדפו אחר החלומות שלכם ואל תתנו לאף אחד להפריע לכם בדרך.

תגיות
תגובות