Vans Shop Riot: קבוצות הסקייט מתחרות ראש בראש. צילום: גיא פיטשון

Vans Shop Riot: קבוצות הסקייט מתחרות ראש בראש

שמונה נבחרות סקייטבורד מובילות מתחרות ראש בראש, דוכן וופל בלגי ומוזיקת רוק שמנגן הדי ג'י ג'נגו הם רק חלק מן האטרקציות שתפגשו מחר (ד') באירוע ה-SHOP RIOT, שיתקיים בסקייט פארק שבאשדוד וכל זה מבלי להוציא שקל מהכיס שלכם

אוהבים לגלוש על הסקייטבורד? מרגישים צורך להשתחרר קצת ולנשום את רוח הסקייט? מחר (ד') תתקיים זו הפעם השמינית תחרות SHOP RIOT השנתית בסקייטבורד בחסות המותג VANS בסקייט פארק אשדוד ים, אשר הוקם בשנה האחרונה. במסגרת התחרות, יתחרו שמונה נבחרות הסקייטבורד המובילות עד לקבלת התואר נבחרת הסקייטבורד של ישראל.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בין הנבחרות המתחרות תוכלו לפגוש את לייטוויב (ת"א), gili’s skateshop (ירושלים) וגורילה (אשדוד), אשר יתחרו זו מול זו על התואר הנכסף, שיקנה לזוכה מביניהן את כרטיס הכניסה לגמר ה-Shop Riot הגדול שיתקיים באירופה ויפגיש אותה עם שאר הנבחרות הזוכות מרחבי היבשת בקרב לוהט במיוחד.

Shop Riot © גיא פיטשון

גם אם אתם פחות בעניין של סקייטבורד עדיין תוכלו למצוא עניין באירוע ולצאת משם עם חיוך הודות לדוכן הוופל הבלגי בהשראת סוליית הנעל המסורתית של המותג שיחכה לכם שם, למוזיקת הרוק שינגן די ג'י ג'נגו ולהפתעות נוספות שתוכלו לגלות רק באירוע עצמו, שינחה אושיית הגלישה והסקייבורד ארתור רשקובן.

אם אתם לא מצליחים להתאפק עד מחר ורוצים לדעת איך נראית תחרות כזאת, כדאי שתראו את הקליפ המגניב הזה ,שמסכם את התחרות שנערכה לפני מספר שנים.

 האירוע יתקיים מחר (ד') בשעה 18:30 בסקייט פארק אשדוד ים ופתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

תגובות