קרמבו של קיץ 5: אליעד נחום ונועה קירל במופע התרמה. צילום: באדיבות "כנפיים של קרמבו"

קרמבו של קיץ 5: אליעד נחום ונועה קירל במופע התרמה

כמיטב המסורת, "כנפיים של קרמבו" מקיימת השנה את "קרמבו של קיץ 5" - מופע התרמה עבור ילדי התנועה. אליעד נחום, נועה קירל, טיפקס, מירי מסיקה, אינפקטד מאשרום ונתן גושן הם רק חלק מהרשימה המובחרת של האמנים שיופיעו בערב שכולו הנאה, מוזיקה וכמובן מטרה טובה

 "כנפיים של קרמבו", תנועת הנוער היחידה בישראל לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, אשר חרטה על דגלה את המוטו "ליצור מקום ומשמעות לכל אדם", חוגגת 15 שנות פעילות עם 57 סניפים ואלפי פעילים מאילת ועד קרית שמונה בדרך מיוחדת המשלבת יחד הנאה, מוזיקה ומטרה טובה. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

למעשה, קרמבו תחגוג את העשייה המבורכת שלה ב"קרמבו של קיץ 5" - מופע התרמה למען ילדי התנועה, שבו יקחו חלק אמנים מוכרים, שהחליטו להירתם ליוזמה ולפזר חיוכים בקהל. בין היתר תוכלו למצוא שם את מירי מסיקה, נתן גושן, טיפקס, אינפקטד מאשרום, אליעד נחום ונועה קירל, וכל זה בהנחייתו של אייל קיציס, שבטוח לא יחסוך בהומור שלו כפי שאנחנו אוהבים.

ובינתיים, אם אתם עדיין לא זכיתם לשבת במופעי הקיץ הקודמים של קרמבו ובכל זאת רוצים ליהנות ממוזיקה טובה, אתם תמיד יכולים לצפות ב"קרמבו של קיץ 4" ולהתרגש מהצלילים ומהמילים המתנגנות ברקע.

קרמבו של קיץ 5" יתקיים ב- 18 בספטמבר 2017, בהיכל מנורה וכל ההכנסות יוקדשו להקמת סניפים חדשים בנגב ובגליל. ניתן לרכוש כרטיסים לאירוע בלינק הבא.

תגובות