אמ;לק: בת 16 הצילה חמישה בני אדם במותה. ליאל בבלר ז"ל. צילום מסך מהפייסבוק

אמ;לק: בת 16 הצילה חמישה בני אדם במותה

גם בסוף השבוע הזה אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע כדי שתישארו הכי מעודכנים. הפעם: בת 16 הלכה לעולמה בתאונת דרכים והצילה את חייהם של חמישה בני אדם במותה ושר תקשורת חדש

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בלנשנש מאכלי גבינה ובסרט "וונדר וומן"? בדיוק בשביל הבאנו לכם גם השבוע את העדכונים שאסור לכם להחמיץ!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הנערה שמתה מפצעיה והצילה חיים

ליאל בבלר בת ה-16 נפטרה בערב החג לאחר שנפצעה קשה כתוצאה מתאונת דרכים שהתרחשה בסמוך לסינמה סיטי בראשון לציון כאשר ביום חמישי, כמה ימים מאוחר יותר, ליוו אותה למנוחות כ-800 חברים וקרובי משפחה, שספדו לה. אך לצד הבשורה הקשה שנאלצה משפחתה של בבלר לעכל, היא החליטה לתרום את איבריה של הנערה ובכך הצילה את חייהם של חמישה בני אדם שקיבלו את איבריה מתוך אמונה שדרך זו משקפת את טוב לבה של ליאל.

 מחבלת בת 16 ניסתה לדקור חיילים וברחה בריצה

ביום חמישי בבוקר בכניסה להתנחלות מבוא דותן שבצפון שומרון, ניסתה מחבלת בת 16 לדקור חיילים מיחידת מגלן באמצעות מברג. הנערה הפלסטינית פצעה את אחד החיילים קלות בבטנו והוא פונה לטיפול בבית החולים הלל יפה שבחדרה. בתיעוד הפיגוע ניתן לראות את הנערה בורחת מן המקום, אולם היא לבסוף נורתה ונפצעה אנושות.

 לראשונה באירלנד: ראש הממשלה הגאה הראשון

על אף שעד לפני כ-20 שנה יחסי מין חד מיניים לא היו חוקיים באירלנד, המדינה הקתולית בחרה אתמול (ו') את ליאו ורדקר, שיצא מהארון לפני כשנתיים, לתפקיד ראש הממשלה. ורדקר שצפוי להיכנס רשמית לתפקידו בשבועות הקרובים, יהיה ראש הממשלה הגאה הראשון ואף הצעיר ביותר בתולדות אירלנד.

הורי הילדים בהדסה במחאה

הורי הילדים במחלקה להמטו-אונקולוגיה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים מתנגדים להסדר של מנהל בית החולים, פרופ' זאב רוטשטיין, שלפיו הוחלט כי עד לגיוסם של רופאים חדשים למחלה יסייעו צוותים רפואיים מבית החולים שיבא לבית החולים הירושלמי. ההורים שמתנגדים להסדר ויסיימו להקים את אוהל המחאה שלהם בגן סקאר בתחילת השבוע סבורים כי החלטה זו באה על חשבונם של ילדיהם ועתרו על כך לבג"ץ ביום חמישי האחרון.

© צילום מסך מהפייסבוק

איוב קרא מונה לתפקיד שר התקשורת

ביום שני הושבע שר התקשורת החדש, איוב קרא וזאת זמן קצר לאחר שהכנסת אישרה את מיניו לתפקיד ברוב של 44 תומכים. קרא שכיהן בעבר בין היתר כסגן השר לפיתוח הנגב הגליל וכסגן יושב ראש הכנסת הוא דרוזי-ישראלי המכהן מטעם מפלגת הליכוד. כבר עם כניסתו לתפקיד הודיע השר על כוונתו לפעול להורדת המחירים ביס ובהוט ועל הבעייתיות שהוא רואה בפיצול ערוץ 2.

תגיות
תגובות